Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:25:41

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: De tarrotkaarten...
BerichtGeplaatst: 22-03-2007, 16:37:10 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-02-2007, 18:01:46
Berichten: 202
geintresseerde_16 schreef:
onidenisu schreef:
ik ben van mening dat er op elke kaart iets algemeens staat waar je je altijd in kan vinden..

maargoed ieder zn mening!!

greetz

Dennis


Ik ben het volkomen met je eens. Met horoscopen is het ook zo. HEt ligt er precies aan hoe je het inpreteerd. Bij iedereen zit er wel een kern van waarheid in.


het kan je soms toch helpen om ergens over na te denken.. denk je niet?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: De tarrotkaarten...
BerichtGeplaatst: 30-04-2007, 17:23:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-04-2007, 12:07:23
Berichten: 4
Locatie: Amersfoort
Ik leg ze ook wel eens.

En ik wist niet echt zeker of ik het kon geloven, maar toen leerde ik een blonde jongen kennen. Heel leuk enzo, maar een vriendin van mij waarschuwde me voor hem. Zo naief als ik was negeerde ik het, tot ik drie keer achter elkaar bij de tarot kaarten trok dat ik me niet moest inlaten met een nieuwe blonde jongen. Help, ik begin langzamerhand toch wel te geloven dat het waar is.

Overigens heb ik niets met horoscopen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: De tarrotkaarten...
BerichtGeplaatst: 03-05-2007, 10:26:14 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-04-2007, 09:58:37
Berichten: 114
Locatie: utrecht
ikzelf leg energie kaarten,en door middel van de energie die een kaart uitstraalt krijg ik informatie binnen.ook als ik een reading voor iemand doe.hetzelfde heb ik met dominostenen.

ik heb tot nu toe 2 keer tarotkaarten op deze site gelegd zonder eerst een vraag te stellen en alles klopte met het recente verleden heden en toekomst.

ik denk niet dat er een willekeurige richtlijn in de kaarten zit omdat je ze zelf uitkiest.zelfs met echte kaarten zit er geen patroon in.
en ik kan het weten want anders zou je elke keer hetzelfde moeten vertelen bij een bepaalde kaart en dat is niet zo.je krijgt info over de persoon in kwestie binnen.

xx sammi

_________________
het is leven en laten leven en geniet van al het mooie om je heen!!!! ook van de dingen die niet zichtbaar zijn.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: De tarrotkaarten...
BerichtGeplaatst: 24-01-2008, 15:39:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-01-2008, 12:23:55
Berichten: 63
Locatie: Nijmegen
Ik leg ze graag voor andere maar voor mezelf heb ik altijd iemand anders nodig gek he??
Trouwens vind iemand t leuk om ze voor me te leggen een keertje? :D
Groetjes Famke


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: De tarrotkaarten...
BerichtGeplaatst: 24-01-2008, 23:22:04 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-01-2008, 22:01:21
Berichten: 13
Locatie: Leiden
Ik geloof niet in de kaarten op deze site.
Als jij een vraag stelt en klikt op de kaarten laten ze je een kaart zien met een tekst.
Stel jij nog een keer de vraag en klikt er op krijg je een andere kaart en ga zo maar door.
Terwijl als je bij gewoon tarot een vraag stelt en een kaart trekt er maar een antwoord blijft uitkomen meestal.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: De tarrotkaarten...
BerichtGeplaatst: 05-02-2008, 16:18:20 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 09-01-2008, 16:50:01
Berichten: 102
Locatie: Nergens en overal
Ik geloof er wel in, maar vind het toch het veiligst ze gewoon voor me op tafel te leggen. Dat geeft me meer zekerheid en kan ik opgaan op mijn gevoel..


xx


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl