Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:39:06

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Dooje pendel?
BerichtGeplaatst: 12-02-2007, 20:52:30 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
brenda schreef:
hmmmmmm waar heb ik deze eerder geplaatst :lol:


Links boven aan de scherm staat:
Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...


Je maakt iniedergeval een hoop los Bletlane met die ene vraag :lol:

Warme groet,

brenda


Die waarheden worden toch ook gerespecteerd? Of mis ik nou iets?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dooje pendel?
BerichtGeplaatst: 06-04-2007, 15:16:50 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-04-2007, 19:01:11
Berichten: 2
Locatie: ede/wageningen
het kan misschien zo zijn dat het een tijdje weg is..
Dat je gids zoiets heeft ze moet het allemaal op zich af laten komen en niet weten wat er gaat gebeuren of wat het beste is volgens je gids. Heb geduld het komt vanzelf wel weer.

en als je het niet zou mogen weten, dan draait de pendel een rondje (bij mij dan iniedergeval)

groetjes


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dooje pendel?
BerichtGeplaatst: 10-01-2011, 08:46:13 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 08-01-2011, 21:52:19
Berichten: 518
Locatie: Noord-Brabant
Hey,

ik haal even deze oude post uit de sloot.
Want ik heb vroeger een pendel gehad. Gekregen van een goede vriend die mij heel goed kende.
Maar toen ik hem in mijn hand nam barste de steen (ik ben kwijt wat voor steen het was) in twee stukken en was hij niet meer bruikbaar.
Dan zou je misschien denken, dan vond de steen mij geen goed persoon om door gebruikt te worden, of iets dergelijks. Maar later toen ik terug met die vriend naar de winkel ging om hem te ruilen en uitleg te vragen. Nam ik een andere in mijn hand (was een andere soort steen) en ook deze knapte in enkele stukken. En die vrouw zei toen dat ik maar geen pendels meer aan moest raken, voor het geval ik ze allemaal liet knappen :P
Het zou natuurlijk ook gewoon zwak materiaal kunnen zijn geweest, maar het was best spooky.
En nou zou je misschien zeggen van, als je dan toch een pendel wilt, neem dan een ijzeren, maar ik heb niks met dat materiaal en vind dat een pendel (eigenlijk alles) goed moet voelen.
Kan iemand misschien een verklaring voor mijn pendel geven? Of iemand iets dergelijks mee gemaakt?

Kusjes

_________________
I don't paint dreams or nightmares...

I paint only my version of reality!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dooje pendel?
BerichtGeplaatst: 11-01-2011, 00:05:16 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Hmz... ik moet aan temperatuurswisselingen denken maar dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk. Ik heb er verder nooit van gehoord.

Je zou overigens ook kunnen zoeken naar een zilveren, gouden of houten pendel... Zijn minder makkelijk te vinden maar moeten wel bestaan...

Daarboven kan alles gebruikt worden als pendel, bij wijze van spreken zelfs je badstopper.

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dooje pendel?
BerichtGeplaatst: 11-01-2011, 07:57:07 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 08-01-2011, 21:52:19
Berichten: 518
Locatie: Noord-Brabant
truitje schreef:
Daarboven kan alles gebruikt worden als pendel, bij wijze van spreken zelfs je badstopper.


Ik zal er aan denken :P
Maar een badstopper heb ik niet ;)

_________________
I don't paint dreams or nightmares...

I paint only my version of reality!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl