Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 07:35:44

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 01-11-2007, 20:46:03 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
Om mijn interpretatiekunsten te oefenen wil ik graag duiden voor mensen die dit graag willen. Ik maak momenteel veel gebruik van het Thoth Tarot en probeer zoveel mogelijk te leggen om gewend te raken aan deze kaarten en de mogelijke combinaties die kunnen optreden bij een duiding.

Ik leg in principe voor iedereen, echter, ik heb het liefst dat je, als je een legging wilt, in de afgelopen twee maanden niet in contact bent geweest met Tarot of een ander orakel. De duidingen zijn uiteraard geheel gratis. Bij raadplegen mag je een vraag stellen, of een duiding in zijn algemeen krijgen (zonder specifieke vraag dus). Vragen die ik vraag gesteld krijg zijn ondere andere:
- Welke keuze moet ik maken?
- Wat is de oorzaak van mijn probleem en wat kan ik doen om er uit te geraken?
- Hoe gaat het verder op het werk/school?
- Hoe zit het met de liefde?
- Wat gaat er dit seizoen met mij gebeuren?
- Wat is de volgende stap die ik moet zetten?

Ik leg de kaarten, maak een foto, en stuur de link door. Dit kan via PM, maar de legging en mijn interpretatie kan ik ook plaatsen in deze thread, waardoor anderen mee kunnen lezen en wellicht iets kunnen opsteken of toevoegen. In je PM of in je post hoef je enkel je vraag te vermelden. Achtergrondinformatie is handig, maar niet benodigt.

Enkele voorbeelden van duidingen:
De Astrologische Cirkel:
http://www.sadocles.nl/legging12.JPG
Het Geheim van de Hoge Priesteres:
http://www.sadocles.nl/legging13.JPG
Het Keltisch Kruis:
http://www.sadocles.nl/legging7.JPG
Het Kruis:
http://www.sadocles.nl/legging11.JPG


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 01-11-2007, 22:29:45 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Hey Sado,

Ik wil me wel als vrijwilliger aanmelden! Ik weet niet precies hoe je het gepland hebt, maar stuur maar een PB'tje als je wilt.
Ik heb nog niet een precieze vraag, maar misschien kun je me wat over mijn persoonlijkheid vertellen en hoe ik me moet uiten e.d.

Vriendelijke groetjes,
Vyumae

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 01-11-2007, 22:50:59 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
Ik heb zojuist mijn eerste duiding gedaan voor een lid van het forum! Ik denk dat de volgende mogelijkheid van mij om een legging te doen zaterdag is. Ik zal dan een patroon voor je leggen en het naar je toe sturen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 01-11-2007, 22:52:21 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Okay, dank je wel. Ik ben benieuwd. Mocht je nog iets willen weten of nodig hebben, dan hoor ik het wel.

Greets,
Vyumae

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 02-11-2007, 08:36:58 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Ik ben eigenlijk ook wel heel erg nieuwsgierig. Stuur je even een pbtje. :wink:

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 02-11-2007, 09:15:49 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Je mag absoluut voor mij leggen.
Geen specifieke vraag, gewoon algemeen.

en ... je mag het hier plaatsen.

groet, Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 02-11-2007, 09:51:43 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
Gisteren tot diep in de nacht bezig geweest met Vyumae, was zeer de moeite waard! Vandaag heb ik hopelijk tijd voor nog een duiding, maar ik weet niet hoe mijn schema zich zal ontwikkelen. We zullen zien!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 02-11-2007, 11:43:01 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Voor mij mag je ook leggen :)
Ik heb geen vraag, dus gewoon in het algemeen.
Ook mag je het hier plaatsen.
Alvast bedankt!
Liefs,
Julia

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 02-11-2007, 14:20:26 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-09-2007, 22:05:42
Berichten: 232
Locatie: Assen
Voor mij mag je het ook neerleggen :) Ook niet echt een specifieke vraag dus doe maar algemeen. Je mag het hier posten.

:)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 03-11-2007, 01:47:58 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
De lijst groeit, maar dat is niet erg! Ik zal proberen morgen en zondag zoveel mogelijk mensen te duiden.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 03-11-2007, 10:54:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-03-2007, 10:02:39
Berichten: 27
Locatie: Schiedam
Wat is de reden dat je de afgelopen 2 maanden niet in aanraking mag zijn geweest met een tarot of orakel?

Ik doe zelf actief tarot en ben benieuwd wat iemand anders bij mij krijgt.

_________________
Lekker Anders
Wanneer ga jij het anders doen?

www.ikgahetandersdoen.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 03-11-2007, 11:06:44 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Hey Sado,

Ik zou wel antwoord willen krijgen op de vraag 'welke keuze ik moet maken?'.

Groetjes,

Lucas


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 03-11-2007, 13:04:38 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-06-2006, 11:48:56
Berichten: 1182
Locatie: Heerenveen
Je mag voor mij ook wel leggen :D

En hier plaatsten.

Doe maar waar jij je het beste bij voelt.

_________________
Past the point of no return, no going back now
Our passion play has now, at last, begun
Past all thought of right or wrong, one final question.
How long should we two wait, before we're one?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 03-11-2007, 14:15:33 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
DT schreef:
Je mag absoluut voor mij leggen.
Geen specifieke vraag, gewoon algemeen.

en ... je mag het hier plaatsen.

groet, Nico


Hier volgt een legging voor jou.
http://sadocles.nl/legging23.JPG

Omdat je iets in zijn algemeens wilt weten, heb ik het Keltisch Kruis gebruikt; deze is hier naar mijn mening het beste voor geschikt.

Ik begin bij de middelste kaarten, de twee die boven op elkaar liggen. Deze kaarten gaan respectievelijk over een probleem (de onderste kaart) en advies of situaties binnen dat probleem (de bovenste kaart). Wat ik hier zie, is een heleboel energie, vooral primaire, rauwe (dierlijke) energie. Allereerst ligt er de Acht van Staven, 'snelheid'. Misschien zit je een beetje ongemakkelijk in je vel, heb je een exces aan energie, en weet je niet echt waar je het allemaal kwijt moet. De kaart die daar op geplaatst is, Lust, geeft aan dat het misschien tijd is om deze energie te verliezen door je bezig te houden met rauwe emoties. Lust staat voor seksualiteit en beestelijkheid, zo kun je het zeggen. Dat kan betekenen dat je misschien iets moet gaan dan dat 'echt' mannelijk is, zoals een bepaalde vorm van training of een sport, hangen in de kroeg onder het genot van alchohol, of gewoon op avontuur gaan, om je energie kwijt te kunnen. Hang het beest uit. Laat die onderdrukte gevoelens op de vrije loop.

Wat er uit het verleden komt, de kaart links van het midden. Vijf van Staven, 'wrijving'. Deze kaart draait vooral om een conflict met anderen. Er is iets dat jij hebt voltooid, iets dat je hebt gedaan, en anderen waren het hier niet mee eens, en dit heeft wrijving opgeleverd.

Dan over wat zich in het bewustzijn afspeelt, de kaart boven het midden. De Zwaarden Aas. Deze kaart draait om formatieve geestelijke energie. Heb je wellicht inspirerende dromen? In ieder geval draait deze kaart om energie van de geest, vooral op het gebied van denken, het mentale. Je bent 'clear of mind', om het zo te zeggen, je beschikt over een bepaalde helderheid. Je kunt er eigenlijk alle kanten mee op. De Zwaarden Aas beidt voor een bepaalde tijd zijn gunstige invloed aan, maar let wel, als je er niets mee doet, vergaat ze even snel. Let ook op dat het Zwaard gebruikt kan worden voor zowel goed als kwaad. In de Tarot zijn zwaarden altijd lastige kaarten, omdat er zoveel haken en ogen aan het gebruik zitten. De een zijn dood, is de ander zijn brood.

Dan de kaart onder het midden, die over het onderbewuste gaat. De Zegewagen. Deze kaart duidt op conflict. Misschien is dit het probleem wat hier reeds is gepostuleerd: De Zwaarden Aas draait eigenlijk om redelijkheid, helderheid en anderzijds is er ook de tegenstelde energievorm van het dierlijke, het instinctieve, het onbegrijpbare. Dit levert voor elk mens in het leven een heleboel problemen op, vooral rond pubertijd en natuurlijk bij de midlife crisis. De Zegewagen laat zien dat er twee of meerdere impulsen zijn die elk een eigen kant op zitten, waar jij het gevoel van hebt geen macht over te hebben. De Zegewagen laat ook zien dat jij de neiging hebt heel direct te zijn. Misschien is dat in combinatie met de Zwaarden Aas ongunstig, omdat je kans hebt dat je tere zieltjes pijn doet.

Dan wat er in de toekomst staat te wachten. De kaart rechts van het midden, de Bekers Prins. Deze kaart draait om een dromerig persoon, een soort prins op het witte kaart? Misschien een nieuwe vlam? Lijkt me toch niet..... Misschien is het resultaat van het samengaan van lust en helderheid juist onvermijdelijk een Bekers Prins, een dromer, een ziener, een romatisch figuur.

Hoe jij jezelf ziet, de onderste kaart helemaal rechts. Vijf van Schijven, 'getob'. Is dit zo? Ben jij een tobber? Het onvermogen te kunnen beslissen gaat wel hand in hand met wat de Zegewagen aangeeft.

Hoe anderen jou zien, de Schijven Aas. Anderen zien jou als iemand die heel erg inventief is, heel erg praktisch is, die altijd ergens wel een oplossing voor weet. Je bent een inspiratie op dit gebied.

Waar je op hoopt, of bang voor bent. De Negen van Staven, Kracht. Dit is een vrij duidelijke kaart in context van deze duiding. Ik laat de kaart voor zichzelf spreken.

De uitkomst van de situatie. Vier van Staven, voltooiing. Je hoopt dus dat je het hier gestelde probleem tot goed einde kunt brengen, zodat je rust kunt nemen. Er komt waarschijnlijk een periode aan waarin je de mogelijkheid krijgt om te vieren, maar ook te weerspiegelen, over wat je hebt bereikt. Wellicht de kans om wat minder te tobben, minder je gescheurd te voelen, en wat maar als één geheel. Voltooiing is toch het samenkomen van dualiteiten, of het opgaan van de illusie van dualiteit.

Ik laat het hier even bij, laat me weten, wat je denkt!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tarot -- leggingen door Sado
BerichtGeplaatst: 03-11-2007, 15:32:02 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Hey Sado,

dank voor je leggen.

Is nogal wat (inhoudelijk gezien) dus ik reageer niet meteen maar dat komt zeker wel.

Groet, Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl