Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:01:28

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14-07-2015, 21:13:46 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-07-2015, 18:03:18
Berichten: 2
josie schreef:
Wat een rotwijf! Zou mijlenver uit haar buurt blijven als ik jou was!

Ik ben bij die miranda in voerendaal geweest, bij mij is alles uitgekomen,zo ook bij twee collega s , verder als ik in dit forum lees, vind ik het niet zo respectvol naar het medium toe de negatieve uitspraak die gedaan wordt, uiteindelijk ga je nog altijd uit eigen vrije wil naar zo'n helderziende toe. Van mij uit dan ook een echte aanrader.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-07-2015, 21:37:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-06-2015, 12:37:23
Berichten: 7
Helga schreef:
Hoe kun je, als je reageert in juni, zelf al weten dat dit in oktober niet gaat gebeuren?

Omdat ze het vorig jaar heeft gezegd en ze zei niks over een verloving en onze trouwdag staat alvast en is zelfs betaald en als hij me ging verlaten zou die toch niet zoveel geld gaan investeren in onze bruiloft en toekomst als die weg zou gaan en als zei zo een goede waarzegster was had ze dat toch ook kunnen zien en vertellen ?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-07-2015, 21:40:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-06-2015, 12:37:23
Berichten: 7
Helga schreef:
josie schreef:
Wat een rotwijf! Zou mijlenver uit haar buurt blijven als ik jou was!

Ik ben bij die miranda in voerendaal geweest, bij mij is alles uitgekomen,zo ook bij twee collega s , verder als ik in dit forum lees, vind ik het niet zo respectvol naar het medium toe de negatieve uitspraak die gedaan wordt, uiteindelijk ga je nog altijd uit eigen vrije wil naar zo'n helderziende toe. Van mij uit dan ook een echte aanrader.

Ja wat is er dan uitgekomen wat je zelf niet hebt versproken en ik ben niet de enigste me moeder en klanten van me moeder zijn diezelfde dag gegaan en alle drie hebben we slechte ervaringen volgens mij ben je gewoon een bekende van die Miranda of Miranda zelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-07-2015, 21:43:32 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-06-2015, 12:37:23
Berichten: 7
Helga schreef:
josie schreef:
Wat een rotwijf! Zou mijlenver uit haar buurt blijven als ik jou was!

Ik ben bij die miranda in voerendaal geweest, bij mij is alles uitgekomen,zo ook bij twee collega s , verder als ik in dit forum lees, vind ik het niet zo respectvol naar het medium toe de negatieve uitspraak die gedaan wordt, uiteindelijk ga je nog altijd uit eigen vrije wil naar zo'n helderziende toe. Van mij uit dan ook een echte aanrader.

En denk je nou echt dat ik dit zou gaan verzinnen ik ben zo woest op de manier dat ze geld heeft afgetroggeld bij mij dat ik uit boosheid dit ook deel als zei echt zo goed was had ik het toch nooit geplaatst


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-07-2015, 21:25:37 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Ilayyy schreef:
En denk je nou echt dat ik dit zou gaan verzinnen ik ben zo woest op de manier dat ze geld heeft afgetroggeld bij mij dat ik uit boosheid dit ook deel als zei echt zo goed was had ik het toch nooit geplaatst
Ge zou woest moeten zijn op uw eigen dat ge zo stom hebt kunnen zijn van u in te laten met zo ne kwakzalver. Waarom gebeurt mij da niet ?

Dit is nu een perfect voorbeeld waarom mensen op 't internet bestolen worden door hackers, omdat ze met dingen bezig zijn die ze niet begrijpen, omdat ze hun vertrouwen leggen in bedrijven en organisaties die 't niet zo nauw nemen met uw veiligheid, en toch vertrouwd ge ze. En wette wa dien hacker denkt ? Ge mot maar zo stom ni zijn !

't is maar goe dat die mense dr zijn, ge zult de volgende keer wel 2x nadenken.
We zijn allemaal de lul, maar de stomsten het eerst.
fcuking bullshit is da zeg, en dan hier een beetje komen afgeven op dat arm meiske.
Ge zou dr misschien iets kunnen laten weten, zodat ze tenminste kan reageren op uwen bullshit.

Teleurgesteld kunt ge zijn maar ge hebt het recht ni om kwaad te worden.
She don't owe u shit, of heeft ze misschien een niet goed geld terug garantie getekend ?

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-08-2015, 07:14:05 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
! ما شاء الله‎

Mag dat trouwens mods, iemands naam hier zo door het slijk te halen?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-12-2015, 12:13:37 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-12-2015, 12:09:53
Berichten: 1
Ilayyy schreef:
Hallo ik ben bij die Miranda geweest en ze is een grote leugenaar ze heeft alles tot nu toe gelogen ze zei dat me vriend me ging verlaten in oktober terwijl hij me ten huwelijk heeft gevraagd wn we zijn nu verloofd wn in oktober gaan we zelfs trouwen en als ze merkt dat je geld hebt en naif zoals ik dus dan liegt Ze ook nog eens dat ze met bedrijven samen werkt en merkklwdinh verkoopt en heel goedkoop vervolgens probeert ze je tweede hands stront te verkopen omdat ze een belastingschuld heeft van 2 ton en ze heeft gezegd dat ik eindelijk contact met me zus zou krijgen in december maar zoals je ziet zitten we al in juni en me zus heeft nu helemaal het contact verbroken ze zei dag me zoontje astma heeft waardoor ok allerlei onderzoeken heb gedaan wat allemaal niet kon en niet waar zou zijn ze heeft me alleen geld gekost en ellende en geen 1 woord van wat ze heeft gezegd is uitgekomen. En ze zegt je alles wat je wilt horen als je een vermoeden van iets hebt Zegt ze ja amen meteen erop ze zei dag me verloofde mij vreemd ging met ene nicol wat ook helemaal niet waar is want me verloofde is geen moment weg van mij behalve dan ala hij werkt wn altijd precies op tijd na het werk thuis nooit heeft die wat te verbergen het heeft ons bijna onze relatie gekost dat achterlijke kutwijf en ze zegt al bij voorbaat hij gaat het toch ontkennen dus niet zeggen. En andere bekende zijn bij haar geweest en ze vonden dat ze ook een grote vieze leugenaar is die alleen op geld uit is



Zijn jullie uiteindelijk wel getrouwd? Graag snel een bericht terug, ik ben heel nieuwsgierig!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-12-2015, 11:26:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-06-2015, 12:37:23
Berichten: 7
We zijn nu in onder trouw en 14 februari gaan we trouwen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-12-2015, 11:33:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-06-2015, 12:37:23
Berichten: 7
Cleo schreef:
Ilayyy schreef:
En denk je nou echt dat ik dit zou gaan verzinnen ik ben zo woest op de manier dat ze geld heeft afgetroggeld bij mij dat ik uit boosheid dit ook deel als zei echt zo goed was had ik het toch nooit geplaatst
Ge zou woest moeten zijn op uw eigen dat ge zo stom hebt kunnen zijn van u in te laten met zo ne kwakzalver. Waarom gebeurt mij da niet ?

Dit is nu een perfect voorbeeld waarom mensen op 't internet bestolen worden door hackers, omdat ze met dingen bezig zijn die ze niet begrijpen, omdat ze hun vertrouwen leggen in bedrijven en organisaties die 't niet zo nauw nemen met uw veiligheid, en toch vertrouwd ge ze. En wette wa dien hacker denkt ? Ge mot maar zo stom ni zijn !

't is maar goe dat die mense dr zijn, ge zult de volgende keer wel 2x nadenken.
We zijn allemaal de lul, maar de stomsten het eerst.
fcuking bullshit is da zeg, en dan hier een beetje komen afgeven op dat arm meiske.
Ge zou dr misschien iets kunnen laten weten, zodat ze tenminste kan reageren op uwen bullshit.

Teleurgesteld kunt ge zijn maar ge hebt het recht ni om kwaad te worden.
She don't owe u shit, of heeft ze misschien een niet goed geld terug garantie getekend ?


Ja stom kun je me inderdaad noemen en het is inderdaad eerste en laatste keer geweest was heel nieuwschierig opdat moment dacht ik ook dat ik er wat aan had en ze me wel kon helpen een inzicht te krijgen in bepaalde dingen maar inplaats daarvan heeft ze heel veel dingen bij elkaar gelogen en ik zeg nu gemene dingen over haar maar zei heeft heel veel gemene wonen gezegd over mijn naasten die niet waar waren en dan nog liegen dat ze met me overleden zus contact had


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-12-2015, 08:50:17 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Heerlijk leesvoer op de vroege ochtend :lol:
Kom op zeg, je gaat iemand toch niet zwart maken op internet omdat haar antwoorden jou niet bevallen.

Hou ons op de hoogte, ik ben erg benieuwd of de bruiloft doorgaat :wink: (dat de boel al betaald is, is natuurlijk geen garantie).

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-04-2016, 07:41:54 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-04-2016, 08:39:32
Berichten: 1
Hier komt een deelnemer voor wat ongewenst gedrag vertoont en wat naar mijn mening volgens het regelement van spirituele jongeren niet toegestaan is, zoals uitschelden en racisme naar deze vrouw gericht.
Aan het forum van het onderwerp is te merken dat andere deelnemers hier niet van gediend zijn. Bovendien beïnvloeden ze de vraagsteller en overige lezers uitermate en geven hierdoor verkeerde beelden van de helderziende.

ik hoop dat iemand deze haatvolle berichten kan verwijderen, om het zwart maken van de helderziende te voorkomen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-04-2016, 08:49:37 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-02-2016, 11:03:20
Berichten: 12
ik heb in voerendaal gewoond en zei is fake,anders had ze wel spiritualiteit bij mij gevoeld en dat heeft ze nooit gevoeld


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-04-2016, 07:30:22 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
anoniempje schreef:
ik heb in voerendaal gewoond en zei is fake,anders had ze wel spiritualiteit bij mij gevoeld en dat heeft ze nooit gevoeld


Misschien voelde ze dat wel juist.. Een hoop mensen zijn een stuk minder spiritueel dan ze zelf vinden.. :roll:

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-04-2016, 12:58:50 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Echt hè.
Sowieso vind ik de hele uitdrukking 'je bent spiritueel' vaag. Wat houdt het in? Ik dacht dat het gewoon betekent dat je ermee bezig bent, je erin verdiept.

Maar hoe je het ook opvat, we zijn het allemaal, of niemand is het.
Dat is wat ik geloof.
Niets van dat 'uitverkorene'-gedoe.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-04-2016, 00:24:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-04-2016, 00:13:06
Berichten: 1
Ik ben nu 65. Toen ik voor het eerst bij Miranda kwam was ik +/- 35. Op dat moment voorspeldde ze dat mijn dochter naar Canada zou immigreren, ik had het ook liever niet gehad maar het is toch uitgekomen. Ik ga nog steeds voor al mijn problemen en vragen, en ben nog altijd tevreden.

Groetjes, Marc.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl