Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 10:35:36

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 00:11:09 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Automatisch schrift is schrijven met behulp van een entiteit. Deze entiteit gebruikt dan jou hand om te schrijven. Meestal veranderd hierdoor ook je handschrift. Vaak is dit een gids of een dierbare overledene


Hebben jullie hier ervaringen mee???
Deel ze met ons!



Liefs Carina ;)



:!: Let op!!!! Probeer dit nooit zomaar!!! Door je open te stellen kunnen ook negatieve entiteiten van je uitnodiging gebruik maken!! Als je merkt dat je negatieve of dwingende boodschappen krijgt stop er dan direct mee!!! en zeg de entiteit weg te gaan :!:

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 14:32:52 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 15:29:27
Berichten: 331
Locatie: teteringen
heey met mitsuki
heb jij dan wel eens iets negatiefs geschreven ???

greetz rona

_________________
If I'm Lost Than Please Show Me The Way To Go Back.
My Love For You Simon Will Never Fade Away


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 14:45:04 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Net als met glaasje draaien kan het zijn dat er negatieve entiteiten gebruik van zullen maken.

Zelf nooit iets negatiefs meegemaakt, maar wel verhalen gehoord van anderen. Altijd voorzichtig blijven met dit soort dingen lijkt me handig ;)

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 15:19:54 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 15:29:27
Berichten: 331
Locatie: teteringen
mijn stief moeder heeft wel eens een geest op geroepen hoe dat weet ik niet en hoef ik haar ook niet te vragen want ik mag me eigenlijk niet bezich houden met dit soort dingen maar heeft glaasjedraaien en automatiesche schrift het zelfde soort effect want ik heb gehoord met glaasjedraaien dat ze ook wel eens je blijven achter volgen of in huis blijven hoe zit dat dan met auto... schrift

greetz rona

_________________
If I'm Lost Than Please Show Me The Way To Go Back.
My Love For You Simon Will Never Fade Away


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 19:55:17 
Ja Carina, heb hier wel ervaring mee, schrijf zo wel even op hoe en wat, ga eerst verder met lezen want er is vandaag zoveel nieuws bij gekomen, kom er bijna niet doorheen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 07:54:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-10-2004, 02:49:44
Berichten: 55
Locatie: Kerkrade
Beste carina

Auto schrift is het compleet openstellen van jezelf .Waardoor een entiteit je lichaam als het ware kan overnemen.

Maar dit is zeer gevaarlijk voor mensen die hier weinig kennis van/over bezitten.Want ik zeg nogmaals een geest kan goed lijken maar kwade bedoelingen hebben.

Maar aan de andere kant zoal je mischien weet stel je je af op bepaalde kosmische trillingen.Elk sybool heeft een eigen trilling. Als je op hoge trillingen bent afgestemd dan zal je beslist ook merken dat je je deels kan openen.Als het ware een soort kanalen open zetten. Als je dit kan is auto schrift een zeer mooie gave.

Ikzelf kan het nog niet maar ik word aanstaande dinsdag ingewijd in de hoge magie . En dan zal ik op zeer hoge trillingen mee trillen .
Deze groep is een van de grootste in nederland genaamd PACT CHRISTUS.

Ik hoop dat je het een beetje begrijpt vriendelijke groet Daniel

_________________
Gij Zijt Ge Broeders Hoeder.
Gij Zult Het Lot Niet Tarten


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 13:36:49 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 20:33:27
Berichten: 113
Locatie: Scherpenzeel
Ik heb wel eens iemand voor me laten schrijven op een paranormaal beurs. Maar ik vond t nogal vaag wat er geschreven werd, alleen van we houden van je enz. Heb er weinig uitgehaad wat belangrijk was. Vind ik wel jammer... cilia!

_________________
a new beginning always starts with the end


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 18:58:47 
Op beurzen zijn niet alle mensen even betrouwbaar. Erg jammer natuurlijk want vaak betaal je hiervoor ook entree, maar de organisator kan waarschijnlijk niet zien of de gave bij die mensen ook echt is. Automatisch handschrift zie ik persoonlijk niet echt als gave. Als je contact met geesten (kunt) heb(t)ben dan kan je waarschijnlijk ook automatisch handschrift gebruiken. Weet niet of er mensen veel ervaring hebben om met meerdere geesten een gesprek te voeren maar je zal dan merken dat je soms geen antwoord krijgt op een vraag die je stelt. Dit kan soms komen omdat jouw woordenboek (in je hoofd), dus jouw kennis niet verder reikt. Jij kent het woord niet dus zal het ook moeilijk zijn om dit woord te herkennen. Dan is automatisch handschrift erg makkelijk en ik maak er daarom zo nu en dan ook gebruik van. Als je bijvoorbeeld dingen vraagt waarvan jij niets weet en het antwoord is bijv een buitenlandse naam waarvan jij nog nooit gehoord hebt is het makkelijker om het te schrijven. Meestal is het verbazing wekkend wat je opschrijft en echt heel leuk. Zo kan je bijv er soms achter komen waar je precies hebt gewoond en geleefd in je vorige leven(s) ookal is het een hele moeilijke naam. Je kan dan alles opschrijven en dan later op bijv. het internet opzoeken over die plaats en/of cultuur. Mocht je goed contact hebben met een geest (die je uiteraard wat langer kent), moet je maar eens vragen of hij je hierbij wilt helpen. Ik heb er veel goede ervaringen mee maar het kan natuurlijk ook zo zijn slechte kanten hebben.

Kiss Luna o:)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 11:47:00 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 15:29:27
Berichten: 331
Locatie: teteringen
auto...schrift ik zou niet weten hoe het moet.
het klinkt allemaal wel makkelijk.
maar ik het is volgens mij iets moeilijker :?
ik heb verschillende manieren gehoort om antwoorden op je vraag te grijgen zoals:
gids, auto.. schrift, auto.. tekenen en zo.
maar auto... tekenen is moeilijker om te begrijpen volgens mij

byebye mistuki :wink:

_________________
If I'm Lost Than Please Show Me The Way To Go Back.
My Love For You Simon Will Never Fade Away


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 27-10-2004, 11:13:10 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2004, 12:03:51
Berichten: 83
Locatie: Den Helder
Dit lijk mij heel erg boeiend als ik het zo lees


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 06-11-2004, 05:28:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-10-2004, 02:49:44
Berichten: 55
Locatie: Kerkrade
Automatisch schrift oftewel channelen

Automatisch schrift doe je altijd ivb met je gids.
Je gids fungeert als het ware als medium.
Je gids is je beste vriend ware liefde.
Als je automatisch schrift wilt gebruiken doe dat altijd me je gids.
Hij kan zeggen of bepaalde entiteiten wel de juiste informatie op de juiste tijd hebben.Het beste wat je kan vragen is of je gids de boodschappen wilt aannemen en zo naar jouw hand te leiden waardoor deze automatisch gaat schrijven.De gids praat als het ware met je hand waardoor deze beweegt en woorden sgrijft.Vaak zijn het hele persoonlijke boodschappen.

Vriendelijke groet Daniel

_________________
Gij Zijt Ge Broeders Hoeder.

Gij Zult Het Lot Niet Tarten


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 08-11-2004, 06:44:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-10-2004, 02:49:44
Berichten: 55
Locatie: Kerkrade
Wat is automatisch schrift?

Ik zal beschrijven hoe het bij mij gebeurt, en tevens mensen ervoor waarschuwen dit niet zomaar even ook te gaan doen of leren.

Meestal word ik midden in de nacht wakker en voel de behoefte om iets op te gaan schrijven, ik weet niet wat er op papier komt en laat het gewoon gebeuren!

Waarom laat ik het gewoon gebeuren? Omdat het veilig voelt en ik begeleiding heb van mijn gids.

Het kan dus ook gebeuren bij het bekijken van een foto van een overleden persoon die nog iets te vertellen heeft aan bepaalde personen.

Mij zeggen de woorden die ik opschrijf op dat moment niks. De brieven zijn niet voor mij bestemd, en ze worden geschreven in een soort van trance. Degene die de brief zal ontvangen of lezen weet wat de betekenis van de geschreven brief inhoud.

Maar ook sommige andere mensen zullen van de teksten kunnen leren dus dat is de reden waarom ze hier ook op de site staan.

Hieronder enkele voorbeelden van een brief in automatisch schrift.


Als het zover is, zal zich een weg openbaren

De lucht is grijs, een hemelflits

We zijn bevriend, karaktervol

Onze deur wordt geopend

mensen zoals jij en ik in hogere sferen

Letterlijk de hemel geopend voor jou

Het gemis op aarde word vergeten

Warmte, liefde, vlucht uit de achterdocht

Nooit zo mooi, vergeet dit niet

Liefs Opa

Welkom mijn kind op dit niveau

het word een mooie tijd.




Vriendelijke groet daniel

_________________
Gij Zijt Ge Broeders Hoeder.

Gij Zult Het Lot Niet Tarten


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 10-11-2004, 14:12:30 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2004, 12:03:51
Berichten: 83
Locatie: Den Helder
Jeetje daniel ik vind dit echt heel bijzonder!!.. mischien dat je het me zou kunnen leren 't spreek me heel erg aan

Groetjes missbambie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 23-11-2004, 20:39:36 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-11-2004, 12:14:16
Berichten: 211
Locatie: Geldrop
Ik schrijf wel vaker dingen en heb dan soms het idee dat ik uit-treed. Het gebeurt naar mijn gevoel alleen maar half; ik voel mijn lichaam zweven, maar mijn hoofd blijft op dezelfde plaats.
Ik beschouw dit ook als automatisch schrift, alles wat ik schrijf, komt niet echt uit mijn hand.

Waar ik nieuwsgierig naar ben, is de vragen die ik kan stellen. Ik voel me tijdens het schrijven ook beschermd en totaal niet ongemakkelijk. Ik heb (nog) geen direct contact gehad met mijn gids, maar zou dit heeeel graag willen. Is auto-schrift dan een manier om het eerste contact te leggen? Vooral omdat ik hier al wat ervaring mee heb...

Overigens blijven de teksten van mijn autoschrift een soort filosofische teksten, die ik kan begrijpen. Mijn handschrift verandert niet, maar ik voel mijn hand en mijn lichaam niet meer schrijven. Ik schrijf geen brieven naar perosnen gericht, in autoschrift.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: automatisch schrift
BerichtGeplaatst: 23-11-2004, 20:46:45 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Misschien is het al je gids die op dat moment met je schrijft

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl