Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:29:16

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: De paden der hezen?
BerichtGeplaatst: 08-03-2008, 21:52:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-02-2008, 22:14:10
Berichten: 58
Nou denk ik hier al heel lang overna en hoop dat jullie enig idee hebben :)

Ik heb toen ik 13?14? jaar was ongeveer een keer glaasje gedraaid met een vriendin (Ja heel stom ik weet het :roll: ) en hebben we mijn hond die overleden was opgeroepen.. Het lukte dus en we hadden ook antwoorden gekregen.. Wie of wat het echt is weet je natuurlijk nooit zeker.. Maar het leek toen helemaal niks slechts te zijn..

Maargoed het is al lang geleden en ik weet niet alles meer, maar we kregen dus het antwoord dat ze naar "de paden der hezen" terug ging.. en werdt opgehaald door een engel die stond te wachten in het licht..

Nou heb ik al met google gezocht op "de paden der hezen" maar ik kan dus echt niks er over vinden.. en heb dus echt geen idee wat het is.. En ik wil het echt al heel lang weten!

Ik hoop dus heel erg dat iemand hier wel eens meer van heeft gehoord :mrgreen:

:kiss: o:)

_________________
*Be the change you want to see in the world.. * Animals are my friends... and I don't eat my friends..*


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl