Ik had geen idee in welk onderdeel ik dit kwijt kon, dus doe ik het maar hier en zo hoop ik dat wat meer dingen duidelik voor mij worden.
Ten eerste. Ik ben mij vaak bewust van het dromen. Dit ben ik alleen als ik wil dat een droom stopt omdat het bijvoorbeeld eng is. Dan verschijnt er als het ware iets in mijn droom en als ik daar iets mee doe (wat ik dan in mijn droom te weten krijg) dan stopt mijn droom.
Zo had ik een tijd terug een hele aparte droom dat ik in het bos achtervolgd werd. Toen kwam ik op een open plek waar ineens een monitor van een computer stond en als ik de uitknop in zou drukken was mijn droom voorbij. Maar ik moest daar wel nog bij zien te komen zonder gepakt te worden door degene die mij achtervolgde in deze droom. Nu ik dit zo schrijf heb ik echt het idee dat een of andere entiteit me probeert te pesten/plagen ofzo haha.
Ten tweede. Ik heb ook vaak dat ik wakker word en mijn droom nog niet af is. Dan denk ik aan de droom, val ik in slaap en droom ik weer precies verder waar ik gebleven was. Ik heb er iets over gelezen bij lucide dromen, maar die beschrijving komt hier niet mee overeen aangezien die mensen dan in hun handen wrijven en zo verder kunnen dromen. Ik kan het dus gewoon zonder, dus vraag ik me af wat dit is.
Ik hoop dat mijn vragen zo beantwoord kunnen worden.
Liefs,
Atha