Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, heb lang gezocht naar een geschikt forum,
maar goed, ik ben bijna 15 jaar,
en ik heb sinds een paar jaar, dat ik weet, contact met geesten.
Niet bewust, maar ik zie ze, een voorbeeld:
het was vroeg, 6 uur, mn broertje huilde, hij was heel erg ziek, ik hoorde hem, en ging dus mijn bed uit. Toen ik in de sauna iemand tegenkwam, ik schrok eerst, omdat er iemand stond, en toen dacht ik dat het mn vader was,
nadat ik bij mn broertje geweest was, dacht ik, dat kan helemaal niet, mn vader heeft niet zo'n gespierde buik, en ook niet zo'n lange baard.
Ik vertelde het mn moeder, en het bleek haar overleden opa te zijn.
Pas geleden kwam ik een jongetje, van ong. 1,55 tegen, een jaar of 11,12 maar mss ook wel ouder, hij had krulletjes, en ik kende hem niet. Ook mijn moeder weet niet wie het is,
hebben meer mensen dit/ ik zou namelijk graag in contact willen komen!
ook kan ik in de toekomst kijken, najah, niet in zo'n enge glazen bol, maar ik weet wat er gebeuren gaat.
Ik weet wanneer ik niet moet leren voor een pw, omdat die leraar ziek is de volgende dag, ik weet wanneer het uitgaat met verkering, en ik weet wanneer iemand doodgaat.
Ik weet het niet altijd, iki vertel het ook nooit, want ik vertrouw niet volledig op die intuïtie.
Hebben ook mensen hiermee te maken? Ook hiermee zou ik graag in contact komen..
verder nog de vraag: Kunnen geesten ouder worden als ze eenmaal geest zijn, of blijven ze op de leeftijd wanneer ze gestorven zijn?
Groetjes LittleRose