Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 16:49:02

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-02-2009, 12:34:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-02-2009, 14:20:21
Berichten: 4
Ik heb je verhaal op de voet gevolgd, hoop dat alles goed is met de kleine!?? :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-02-2009, 21:57:44 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
yep,... :D het moest van ver komen maar danheb je ook wat,..hihi

op 15 januari is onze zoon geboren

Nykle was 4660gram :shock: en 57cm,..

dus een enorme vent,.. met een heel helder koppie hij keek met direct na de geboorte kaars recht aan:hart: nou dan smeltje enorm,.. en je bent meteen al het geweld van de bevalling ineens weer vergeten,.. een pracht systeem,..

ik heb in de éérste 3 weken enorm op mijn lazer gehad,.. had tijdens de bevalling griep en koorst en hoeste me te pletter,.. één maal thuis heb ik 2 x last gehad van borst ontsteking,.. au au au,.. en bleef me maar kapot hoesten,.. en dat bleek achteraf zware bronchitis te zijn,.. en kreeg door mijn slechte weerstand ook nog ontstekinkjes aan mijn onderkant,.. :( snapie,..

inmiddels is hij 6 weken oud en ik moet zeggen dat ik er nog steeds niet helemaal ben,.. maar het vervelendste komt nog,.. Nykle heeft met 4 weken een heel gemene luchtweg infectie gehad en moest 5 nachten in het ziekenhuis liggen,.. maar is nu weer de oude,.. gelukkig,.. zo'n sterke vent,.. echt geweldig en hij groeit als kool,..

nou ik zal naar de kleine want die heeft honger,..hihi

groetjes,..

smartie

ps: onze dochter vind het allemaal geweldig maar vind hem ook saai,..hihi maar is ook smoor verliefd,.. laatst had ze toen ik 10 minuten boven was snel ff zijn luier verschoont zonder dat ik dat heb gemerkt,.. schrok me een hoedje maar ze had het echt geweldig gedaan,.. voor een 5 jarig kind,..haha

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-02-2009, 23:04:03 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Wat een wonder is het toch steeds weer he?! dat een mensje zomaar kan leven... opeens... (hij deed het natuurlijk al in je buik... maarja, je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel)

Wat een narigheid rondom de geboorte alleen! heel vervelend voor jou en de kleine... vooral die ontstekingen aan het onderdek ( :shock: ) dat is heeeeeel naar!

Ik hoop dat het vlug weer beter gaat met jullie tweetjes en wens je ontzettend veel liefde en plezier toe met je twee kinderen en je partner! dat je er maar van mag genieten!

Geluk!!

Leonie

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl