Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:59:43

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15-04-2008, 20:07:55 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
hallo lezer van mijn berichtje,...

misschien hebben jullie de laatste tijd mij wel vaker op dit forum gezien,.. ik zit namelijk de laatse paar weken vol vragen en weet niet echt wat ik er mee moet,..

maar nu gaat het even over onze dochter van 4,5 jaar,.. heb de laatste tijd sterk het vermoeden dat ze iets speciaals heeft,..en natuurlijk is iedere moeder trots op hun kind,..en ik geef ze groot gelijk,.. maar dit voelt anders,... net of dat er meer in haar zit dan andere kinderen,..

ze reageerd veel oudser dan haar leeftijd genootjes is al best wel goed in taal en schijven en in slim en logisch na denken,.. op de snoep vragen na dan,..haha,.. en ze voelt de sfeer die mensen om hun heen dragen zo goed aan,..!!
en als ze(zelfs toen ze 2 jaar was) naar films kijkt pinkt ze regelmatig een traantje weg of het nu in het engels of frans is ze snapt de film volledig,..??? en ze moet en zal ziekenhuis programma's zien,..!! Verder rageert ze ook erg op mijn man en ik,..als we bijvoorbeeld ergens niet eens over zijn,..dan bedoel ik niet eens ruzie,.. maar dan springt ze er boven op,.. net als of ze er last van heeft,..

ok dat klinkt misschien meer als een kind met maffe trekjes,.. maar ik ben nog meer aan het denken gegaan door de volgende situaties:

1/vrij resentelijk is mijn oma overleden,.. voor die tijd was ze ook wel eens bij haar geweest toen mijn oma in het ziekehuis lag en volgens mijn moeder was ze heel erg op haar gemak tussen al die zieke oudjes,.. ze was ook totaal niet bang en was juist super lief en oprecht,.. vervolgens is mijn oma overleden en onze dochter moest en zou mee naar haar begrafenis,.. dat wou ze zoooooo graag...!!!

op de dag van de begrafenis was onze dochter gewoon blij en opgewekt,.. en tijdens de begravenis vond ze het fantastisch,.. ondanks dat mensen stonden te huilen pakte ze mij en mijn man even heel goed vast en gaf ons een dikke knuffel met een heerlijke kus,.. je voelde de warmte en de liefde van haar,.. vervolgens zij ze tegen ons,.." ik vind het hier erg leuk,.." met een oprechte glimlach,.. toen ze andere bekende zag die verdrietig waren,.. begon ze die ook met haar liefde en warmte te troosten,.. dat was zo geweldig om te zien,.. :hart:

2/ na +/- 2 weken maakte onze dochter ons midden in de nacht wakker want er was een mug op haar kamer,.. natuurlijk niks te vinden,.. maar later werd ze wat bang, want ze zag ineens heel veel fliegjes die vervolgens onder haar deken gingen en haar kietelde,..zoals ze het zelf noemde en dat vond ze wel grappig en leuk,..???

3/ ze doet de laatste tijd apparte liefde volle uitspraken,.. zoals "mama,..Ik ga jullie heeeeel erg gelukkig maken,.." op een adembenemende liefe toon,..dat ze echt weet wat ze zegt,..
ineens weet ik er niet meer een paar,..maar als ik ze weer weet zet ik ze er bij,..

4/ met deze boven genoemde feiten begin je toch het één en anders af te vragen,..
en heb zelfs een tarot kaart sessie gedaan op tv ( had nooit verwacht dat ik dat ooit zou doen.. :? ) en wat vertelt die mevrouw mij nou,.. je dochter is super inteligent en ook spiritueel begaafd,..!!! en ze gaat heeeel veel goede dingen doen met haar gave en een goede studie volgen,.. maar ik hoef niet bang te zijn,..want ze redt zich wel,..

ok,..en nu dan,.. helaas het was tijd voor een ander persoon om haar vraag te beantwoorden,..

maar ik wil zo graag voor haar klaar staan als er iets gebeurt of als ze bang is,..maar ja ik heb geen idee of ik dat kan,.. en of ik ook spiritueel ben aangelegd,..
het enige wat ik wel weet is dat 99% van waar ik mijn zinnen op heb gezet ook werkelijk uitkomt en dat toen ik 15 jaar was al wist dat onze dochter zou komen en hoe ze zou gaan heten en wat voor persoontje het zou zijn,.. Ik heb ook een paar keer mee gemaakt dat ik als 15 jarig meisje op de toilet zat met de deur open en dat en een meisje langs rende ( die er eigenlijk niet was..!!) en die lijkt nu sprekend op mijn dochter van nu,..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ben heel benieuwd wat jullie hier van vinden,.. en ik ben niet het type die graag ergens bij wil horen,..sterker nog ik ben eigenlijk beste wel bang voor spirituele dingen,..

liefs,.. :hart:

smartie

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-04-2008, 21:03:32 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-02-2008, 22:02:08
Berichten: 213
Locatie: N-Brabant
Denk dat je echt super blij mag zijn met zo'n dochtertje ;)
En als ik je verhaal zo lees denk ik inderdaad dat ze sowieso erg slim is, en ook spiritueel!
Geniet van haar zolang als het kan, en probeer haar zoveel mogelijk met voor haar interessante dingen te prikkelen en ondersteun haar in de dingen die ze wil doen.
Dan krijg je een dochter waar je echt super trots op kan zijn!

_________________
An eye for eye only ends up making the whole world blind

If you cannot find peace within yourself, you will never find it anywhere else


Laatst gewijzigd door KiRrRr op 16-04-2008, 19:07:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-04-2008, 23:52:08 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-03-2006, 06:08:57
Berichten: 263
Locatie: Almere
Ik heb je even een prive berichtje gestuurd.

vriendelijke groet,
windekind

_________________
Ik ben diegene die ik in de loop der tijd ben geworden.
Als men eens wist hoe mooi het is om jezelf teleren kennen zoals je daadwerkelijk bent (AL dat IS) wat er nog in het verschiet ligt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-04-2008, 07:24:38 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
bedankt voor jullie reactie,..Windekind & KiRrRr,..

we zijn ook ontzettend gelukkig met haar,..ze is echt ons (b)engeltjes,.. :hart:

en ik zal al het goede advies in de praktijk brengen,.. ik heb gisteren ook te horen gekregen dat ik ook siritueel ben aangelegd ( wat ik al vermoede ) en dat ik niet zo bang moet zijn voor het onbekende,.. :shock:
pas als ik niet meer bang ben wordt ik een grote steun en toe verlaat voor onze dochter,...

ik heb het gevoel dat alles op een hele natuurlijk manier gaat groeien,.. iedere keer als ze een jaartje ouder wordt dat ze dan steeds verder komt,.. heb de volste vetrouwen in haar,.. :hart:

maar het wordt wel een interresante ervaring als mijn man er achter komt dat wij alle bij siritueel zijn aangelegd,... want hij heeft het niet zo op spiritualiteit,.. :?

mijn man heeft al het gevoel dat onze dochter al heel veel naar mij toe trekt,.. en dat ervaart hij soms al belemering,.. maar dat komt wel goed,..alles moet leren zelfs voor ons,.. want kinderen leren veel maar ouders ook,.!!!

groetjes,..

smartie

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-04-2008, 12:49:35 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Dag Smartie82,

even een vraag: Wat versta jij eigenlijk onder "spiritueel aangelegd zijn"?
Je vertelde in je vorige reactie dat 'iemand' je gisteren heeft verteld dat je 'spiritueel aangelegd bent', vandaar mijn vraag.

groet, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-04-2008, 18:12:52 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
nou DT,.. daar bedoel ik mee,..dat ik wel interesse heb in spirualiteit en dat mij ook wel een aantal dingen zijn gebeurt waar je een bepaald gevoel bij krijgt,..alleen ben ik eigenlijk te bang om er 100% voor open te staan,..

en door een kaart trekking die iemand gisteren voor mij heeft gedaan,..blijkt het allemaal te kloppen,.. alleen pas als ik 100% vertrouwen heb in het fenomeen spiritualiteit kan ik er eigenlijk pas wat mee,..

ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd,..

groetjes,..

Smartie

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-04-2008, 05:57:34 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Je legt ongetwijfeld goed uit wat jij verstaat onder "spiritueel aangelegd" zijn.

Misschien klink ik drammerig maar dat is dan maar zo ... :shock:

Je zegt:

Citeer:
daar bedoel ik mee,..dat ik wel interesse heb in spirualiteit

maar waarom had je dan iemand nodig die kaarten legt om dat (zeker?) te weten? Dat wist ja dan toch al?
Enne ... in hoeverre kun je datzelfde zeggen van een kiddo van 4,5 jaar?

Citeer:
en dat mij ook wel een aantal dingen zijn gebeurt waar je een bepaald gevoel bij krijgt

Kijk ... die snap ik al stukkken minder. Wat hebben gebeurtenissen 'waar je een bepaald gevoel bij krijgt' te maken met spiritualiteit?
Als je verliefd wordt krijg je ook een 'bepaald gevoel' en toch heeft het niets met spiritualiteit te maken. Hetzelfde gaat op voor gevoelens van angst of aura's/energie voelen. Dus als je hier meer uitleg kunt geven ...

Citeer:
alleen pas als ik 100% vertrouwen heb in het fenomeen spiritualiteit kan ik er eigenlijk pas wat mee

Wat een ...koek!
Om te beginnen is spiritualiteit geen "fenomeen". je mag het een levenshouding noemen of een instelling maar zeker geen fenomeen.
En waarom zou je er alleen maar iets mee kunnen als jij er 100% vertrouwen in hebt? Je spiritualiteit volgen is een keuze en je kunt best starten met 5% je keuze volgen. Dat het daarna (snel) meer wordt merk je vanzelf.
Als ik het zo lees, kan degeen die jou kaarten heeft gelegd er niets van, was jouw vraag niet duidelijk of wisten jullie niet zo goed waar je het over had.

Als je je afvraagt waarom ik reageer: Je hebt het over je dochter van 4,5 jaar. Prima dat je het allerbeste, allermooiste en allerslimste kiddo in haar ziet, daar ben je haar moeder voor. Maar ik zie maar al te vaak gebeuren dat er allerlei "bijzondere gaven" aan een kiddo gehangen worden en ze daarmee opgevoed worden en er aan moeten voldoen. Een zwaar en vooral onterecht leven. Laat je kiddo maar gewoon kind zijn: als ze spiritueel is, komt dat later wel tevoorschijn.
Mocht je hopen dat ze paranormaal is: dan help ik je hopen van niet. Om te beginnen heb je dan heel wat meer hulp nodig dan van iemand die kaarten legt en eerlijk gezegd (zoals elke paranormaal begaafde je zal vertellen) is het helemaal geen leuke jeugd! (dat in tegenstelling tot wat sommige deelnemers aan dit forum je wilen doen geloven. Echte paranormale begaafdheid in je jeugd sucks)

groetjes, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-04-2008, 06:25:22 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
Beste DT,...

hier was ik al bang voor,.. ik wil als eerste duidelijk maken dat ik helemaal niet het type ben die heel erg graag bij een groep wil horen,.. in tegendeel,.. in mijn jeugd had ik ook geen behoefte om er bij te horen,.. en zonderde en zette ik mij juist af, want ik pas niet in een hokje,..!!!!

en ik heb wel vaker antwoorden gekregen op dit forum waar uit blijkt dat ik eigenlijk nog niet zo heel veel weet van spiritualiteit,.. met andere woorden ik stel mijn vragen nog te oppervlakkig en nog niet gegrond genoeg,.. omdat ik er pas ben gaan interreseren in dit forum en alles er om heen,...

en daar komt nog eens bij dat ik me heel moeilijk kan verwoorden wat ik werkelijk voel,.. omdat taal niet bepaalt mijn sterkste kant is,.. heel diep gaande teksten kun je niet van mij verwachten,..hoop ooit het wel te kunnen,.. dus vandaar dat het voor jou zo oppervlakkig overkomt,... maar alle gevoels en vermoedens zijn er zeker,... je ja spiritaliteit gaat toch zeker wel om gevoel,..!!! en helemaal je intuitie,..

en het valt me erg tegen dat jij vermoed dat ik mijn dochter iets probeer aan te praten,.. kan er wel om jank,..!!! Ik bescherm mijn dochter voor alles wat misschien niet goed voor haar is,.. ze is mijn alles,.. en ik ben me zeker van bewust dat spiritualiteit niet makkelijk is,.. maar als moeder weet je gewoon hoe je dochter is,.. anders ben je geen goede moeder,...

Ik ben niet helderziend of zo,.. vandaar dat ik bevesteging zocht in de kaarten,... is dat nou zo verkeerd,..?? het heeft allen maar mijn sterke vermoedens bevestigd,..

en 100% vertrouwen wordt mee bedoelt dat ik mij niet zo ontzettend bang moet op stellen voor,.. en trauwens waarom zou ik mijn dochter iets aanpraten waar ik zelf zo bang voor ben,.. dat lijkt mij alles behalve logisch,.. ja toch,..

Ok ikmoet toegeven dat het woord "feneomeen" beroerd is gekozen,.. maar dat komt door mijn niet al te goede kennnis in de maffe nederlandse taal ook al ben ik geboren en getogen in ons kikkerlandje,..

nou dat is mijn antwoord,..

daar moet je het maar mee doen,.. :wink:

groetjes,..

smartie

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-04-2008, 12:57:17 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Dag Smartie82,

Juist omdat ik wel zie dat je je wat lastig kunt itdrukken, heb ik nagevraagd. Leek me handiger dan maar ervan uitgaan dat wat ik lees ook is wat jij bedoeld.

Voor een goed begrip: ik suggereer niet dat jij je dochter iets wilt aanpraten. Ik zie het alleen heel erg vaak gebeuren en DAT is waar ik voor waarschuw. Zo leuk is het niet voor een kind om para te zijn en het is nog minder leuk als er verwachtingen gesteld worden die je niet kunt nakomen.
Blij dat jij dat niet doet. (y)

Dat je niet zoveel weer van spiri is geen probleem: dat maakt dat je er nog veel van kunt leren. :D

Spiri gaat zeker wel om gevoel en (soms) zelfs om intuitie (alhoewel die niet noodzakelijk bij spiri hoort). Dat je bij een spirituele gebeurtenis een gevoel ervaart is absoluut waar.

Je bevestiging zoeken in kaarten is natuurlijk geen probleem echter, veel kaartleggers zijn niet echt de ervaren tarot-leggers die je zou moeten zijn om er vaardig mee o te kunnen gaan en daardoor verklaren ze leggingen maar al te gemakkelijk vanuit hun eigen ikje of vanuit hetgeen ze vermoeden dat jij als antwoord zoekt. Wat dat betreft zou ik zeggen: probeer Sado (hier op het forum) eens. Dat is een behoorlijk ervaren tarot-legger die goede verklaringen geeft.


Citeer:
Ok ikmoet toegeven dat het woord "feneomeen" beroerd is gekozen,.. maar dat komt door mijn niet al te goede kennnis in de maffe nederlandse taal ook al ben ik geboren en getogen in ons kikkerlandje,..

Okay, geen probleem. Ik ben hier ook geboren maar wel dislect dus ... :shock:

groetjes, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-04-2008, 18:36:21 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
Fijn DT dat je voor je gevoel toch even verder moest vragen,.. ik heb mijn verhaal zelf ook nog even gelezen en geprobeerd om het uit een neutraal oogpunt te bekijken,.. en inderdaad lijkt het niet of ik het van haar verlang of zo,..

op dit moment gaat het erg goed met ons,.. ik slaap weer veel beter nu ik probeer niet zo bang te zijn,.. dat scheelt te veel,.. en ik merk ook dat onze dochter nu ook weet iets rustiger slaapt,.. ze voelt mij natuurlijk haar fijn aan,..we waren ook vaak tegelijk wakker en onrustig in de nacht,..

nu gaat het erg goed,.. en heb haar laatst ook van haar buikpijn afgeholpen door mijn handen op haar buik te leggen,.. dat vond ze heerlijk,... en ze zij "Mama,..je helpt mij heel erg goed,.. :hart:" dat vond ik een hele fijne bevesteging,..

we bespreken alleen maar dingentjes waar zijn om vraagt en ze krijgt een helder maar fleurig antwoord,..

groetjes,..

smartie

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-05-2008, 13:33:12 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
ik had vanacht ook iets mafs,..

onze dochter was ontzettend druk in haar slaap,.. en ik doe mijn ogen open en zie links aan het voeten eind een lang lichte verschijning staan,..het duurde maar 2 seconden,.. maar het voelde goed en ben ook meteen weer in slaap gevallen,..

heb geen idee wat dat nu weer was,.. maar het is wel opvallend dat als onze dochter heel onrustig slaapt er altijd wel iets gebeurt,..????

liefs,..

smartie

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-05-2008, 21:54:45 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-11-2004, 20:40:36
Berichten: 1174
Locatie: Hoeksche Waard
Ik denk dat je dochter heel gevoelig is.
En het is heel goed dat je er voor open staat. Maar kijk uit dat je haar leven niet laat leiden door het spirituele. Wat DT zegt: laat haar lekker kind zijn.
Ontkennen moet je het zeker niet, maar stimuleer het ook niet. Laat het komen. Ze is nog jong zat en zal er waarschijnlijk flink problemen van krijgen.

Zoals overigens veel paranormale mensen.
Schroom niet om hulp te zoeken op het moment dat je het even niet meer weet of niet vertrouwd. Maar doe dat wel bij mensen die er verstand van hebben en niet bij zomaar iemand die een kaartje legt :)

Succes!

_________________
"Jij ziet dingen die er niet zijn," zei hij.
"Er zijn dingen die jij niet ziet," dacht ik.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-05-2008, 08:54:11 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
helemaal mee eens Amanda,..

ik geef haar allen maar antwoord op haar vragen en ik luister heel goed naar haar,..

gisteravond vertelde ze me het volgende,...

"mama,.. ik hoor de mensen ook als ze niet praten,..!!??
want,.. ik hoorde dat jij mij ook gezondheid zei terwijl je mond niet bewoog,..!!"

en dat klopt,.. onze dochter moest niesen en mijn man zij "gezondheid" en ik dacht het,..hihi

en na haar verhaal te hebben aangehoord,.. lijkt het net dat ze hoort wat mensen soms denken,... maar misschien was dit de enige keer of ze kan zich goed voorstellen hoe het zou klinken als ik "gezonheid" zou zeggen,..dat kan ook heel goed,.. we zullen zien,..

liefs,..

smartie

ps: en dat kaart lezen neem ik wel met een korreltje zout hoor,.. maar soms heb je wel een gevoel of idee hoe je dingen aan moet pakken,.. en als ik bevesteging krijg is dat alleen maar prettig,..

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-05-2008, 09:21:32 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-08-2007, 13:34:06
Berichten: 170
Locatie: Dordrecht
Beste smartie,

Uit je verhaal is te lezen dat je idd een heel bijzonder kindje hebt. Maar omdat je zelf zo bang bent voor dit soort dingen, raad ik je aan om er veel boeken over te lezen. Ik denk dat je dit al wel doet, maar naarmate je er meer van weet, des te minder bang je wordt. Dit heb ik zelf namenlijk ook alleen ben ik er nooit echt bang voor geweest en zocht ik het juist op. In tegenstelling tot veel mensen hier op het forum heb ik ook niet veel ervaringen met het spirituele gehad. Waarschijnlijk komt dat nog wel en komt het niet, ook goed dan lees ik in ieder geval graag de verhalen die mensen hier op het forum meemaken.

=xxx= Tamara :kiss:

_________________
Awake, yet never truly alive, I seek valuation beyond reality


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-06-2008, 19:11:18 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
op dit moment is onze dochter in de wolken,..

ze roept al een hele tijd dat ik een kindje in de buik heb en dat ze graag een grote zus wil zijn,.. o:)

en inderdaad ik ben de laatste tijd behoorlijk aan het zwangeren,.. alleen de eerste werd een miskraam maar ben daarna meteen weer in verwachting geraakt,.. :!: en ben inmiddels 9 weken zwanger en het :hart: is nu al te horen,..!! en dat is beste bijzonder,.. heb ik begrepen van de vroedvrouw,..

onze dochter zei in de tussen tijd allemaal liefe dingen over mij dat ik de beste moeder van de wereld ben ( en soms ook niet,..als ze geen snoepje krijgt,..haha) en ze was mij aan het aftasten,.. soms keek ze mij liefde vol aan en keek ook naar mijn buik,.. ik voelde het wel,.. maar wilde ook niet dat ze het te vroeg wist om teleurstelling te voorkomen,..

nu ik weet dat het een sterk kindje is met een goede hartslag ben ik opgelucht en wilde het meteen aan onze dochter vertellen,..

je had haar koppie moeten zien,.. onbetaalbaar,.. :hart:

ik neem haar morgen ook meer voor een echo,.. want slecht nieuws verwacht ik nu niet,.. en dat vind ze helemaal geweldig dat ze mee mag ze heeft het de hele tijd er over,..

de hele avond aait ze liefdevol over mijn buik(je),.. zo lekker gevoel,.. dat gun ik echt iedereen,.. :hart: :hart: :hart:

maar op de een of andere manier straal ik het toch uit,.. terwijl ik niet echt een buikje heb of zo,.. maar er zijn allemaal mensen in de omgeving (waaronder 2 hele bijzondere buurvrouwen die volgens mij echt heldervoelde of zo zijn..!!) die al in het hele prile stadium gevoeld hebben dat ik zwanger was,... maar ik kon het niet bevestigen omdat ik dat nog te vroeg vond,.. maar dat is heel raar om te horen dat ze het aan mij voelen,.. :shock: want ik gedraag mij er echt niet na of zo,..

in iedergeval er is nog een lang weg te gaan en ik ben 5 januari 2009 uitgerekend,..maar ik gok zelf op oudjaars avond,.. :P

ik heb er zin in,..

liefs,..

smartie

hoop dat het net zo'n mooi kind word als onze dochter,.. o:)

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl