Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 07:45:35

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Misterieus signaal
BerichtGeplaatst: 11-05-2008, 17:20:05 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-06-2006, 18:11:00
Berichten: 71
Locatie: Hilversum
Ik weet het antwoord, bedankt voor de (2) reacties.

_________________
De waarheid vind je alleen in jezelf


Laatst gewijzigd door celestine op 14-05-2008, 15:49:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Misterieus signaal
BerichtGeplaatst: 12-05-2008, 18:40:48 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
Intuitie is alles,.. je weet diep van binnen echt wel hoe het zit,..
maar zoals mijn moeder altijd zij,.. "toch staat niks vast en alles kan veranderen,..hou daar ook rekening mee,..!!"

zo wist ik door dromen en sterke gedachten op mijn 15e dat ik rond mijn 21e moeder zou worden van een dochter en ik wist hoe ze zou gaan heten en hoe ze er uitzou zien en wat haar exacte naam zou worden,..

de voorspelling heb ik toen ik 15 was aan mijn moeder verteld ergens in september,..exact 10 jaar later kreeg in het warm van binnen en al tintelend en besefte dat de voorspelling helemaal was uitgekomen,..!!!
van schrik heb ik mijn moeder gebeld om te vragen of ik het gedroomd had of dat ik gek werd,.. ze bevestigde mijn voorspelling en vond het fantastisch,.. :hart:

dat is mijn ervaring,..

liefs,..

Smartie

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Misterieus signaal
BerichtGeplaatst: 14-05-2008, 15:24:13 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Ik kan me voorstellen dat je door die dromen meer op de uitkijk staat naar 'een' jongen dan anders. Jij hebt die droom opgevat dat die ring een jongen was. Is het niet zo dat je spiritueel steeds verder bent en langzaam ondekt wat god voor jouw is? Op die manier ben je eigenlijk met God getrouwd.

Het zou kunnen dat je, doordat je denkt dat 'god' iemand voor jou in de wachtrij heeft staan, als een sluwe tijger iedere jongen aftast of dat hem misschien kan worden. Je reactie lijkt alsof je verliefd wordt en verliefdheid is niet iets wat uitgedeelt wordt door God. Verliefdheid is m.i. iets van het Ego. Het is een verslaving. Een opvulling van wat je zelf niet denkt te zijn. 'Ik kan niet zonder je' is ook de grootste onzin die er is. Die jongen kan voor jou de opvulling zijn van de gedachte dat je denkt dat je binnenkort een leuke jongen tegenkomt.

Maar ik weet niet goed of iemand op dit forum dergelijke dingen voor jou kan inzien. Het is voor jou belangrijk om niet te emotioneel op die jongen te reageren en zelf na te blijven denken. Je kan die droom bijvoorbeeld ook zelf gecreeerd hebben uit behoefte aan verliefdheid

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Misterieus signaal
BerichtGeplaatst: 14-05-2008, 16:06:16 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-06-2006, 18:11:00
Berichten: 71
Locatie: Hilversum
Stefke schreef:
Het zou kunnen dat je, doordat je denkt dat 'god' iemand voor jou in de wachtrij heeft staan, als een sluwe tijger iedere jongen aftast of dat hem misschien kan worden. Je reactie lijkt alsof je verliefd wordt en verliefdheid is niet iets wat uitgedeelt wordt door God. Verliefdheid is m.i. iets van het Ego. Het is een verslaving. Een opvulling van wat je zelf niet denkt te zijn. 'Ik kan niet zonder je' is ook de grootste onzin die er is. Die jongen kan voor jou de opvulling zijn van de gedachte dat je denkt dat je binnenkort een leuke jongen tegenkomt.


Ik kan je alleen zeggen dat i khet niet over 'god' heb maar over GOD en dat ik WEET hoe het zit. Ik besluip niet iedere jongen (poeh, wat een dagtaak zou dat zijn zeg!). Maar goed, je kent me dan ook niet.
Toch heb je me voor een deel geholpen en daarvoor mijn dank

_________________
De waarheid vind je alleen in jezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Misterieus signaal
BerichtGeplaatst: 14-05-2008, 16:17:31 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-06-2006, 18:11:00
Berichten: 71
Locatie: Hilversum
Smartie82 schreef:
maar zoals mijn moeder altijd zij,.. "toch staat niks vast en alles kan de voorspelling heb ik toen ik 15 was aan mijn moeder verteld ergens in september,..exact 10 jaar later kreeg in het warm van binnen en al tintelend en besefte dat de voorspelling helemaal was uitgekomen,..!!!
van schrik heb ik mijn moeder gebeld om te vragen of ik het gedroomd had of dat ik gek werd,.. ze bevestigde mijn voorspelling en vond het fantastisch,.. :hart:


Ja, dat herken ik wel. Dat dingen jaren later 'uitkomen' die je hebt 'gedroomd'

_________________
De waarheid vind je alleen in jezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Misterieus signaal
BerichtGeplaatst: 14-05-2008, 20:40:26 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Citeer:
Toch heb je me voor een deel geholpen en daarvoor mijn dank


Mooizo! Ik was er me bewust van dat ik het wat hard neerzette :wink:

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl