Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 11:55:08

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: voelen
BerichtGeplaatst: 03-06-2008, 20:18:49 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2008, 10:01:53
Berichten: 173
hallo,

Ik weet als iemand zwanger is of het een meisje of jongen is. Als ik naar de buik kijk weet ik het. Hoe kan dit??


groeten


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: voelen
BerichtGeplaatst: 04-06-2008, 11:55:27 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2006, 15:41:35
Berichten: 260
Locatie: Almere
het schijnt, maar dat weet ik niet zeker, dat een lage buik op een jongen duid en een hoge buik op een meisje.

_________________
No one cares how much you know, untill they know how much you care


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: voelen
BerichtGeplaatst: 04-06-2008, 12:36:03 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2008, 10:01:53
Berichten: 173
okee maar dat is het niet. Ik weet gewoon of het een meisje of jongen is :P

groetjes


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: voelen
BerichtGeplaatst: 04-06-2008, 14:31:20 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-05-2008, 13:20:23
Berichten: 52
Locatie: Kaatsheuvel
Hallo Tessa,

Als we wetenschappelijk naar onze realiteit kijken, dan is alle materie uiteindelijk nog steeds energie. Energie heeft een trillingsfactor. Deze kan hoger en lager zijn, maar als deze trillingsfactor een bepaalde ( lage )‘snelheid’ heeft bereikt, dan wordt deze energie materie. Als alles energie is, en energie kan natuurlijk door materie heen bewegen, dan is alles met elkaar verbonden. Alles is eigenlijk één ( ding ). Op deze manier bestaan ook alle dimensies, zoals als ons universum in deze dimensie aanwezig is, in de zelfde ‘ruimte’.

Ons bewustzijn heeft ook een trillingsfactor, en deze kun je met je intentie veranderen. Op die manier is het dus mogelijk om andere dimensies te ervaren. Met je huidige snelheid beweeg je nu mee met deze dimensie, en ervaar je dus ook deze dimensie.

Terugkomende op je vraag: hoe is het mogelijk dat jij voelt dat het een jongen of een meisje wordt? Die informatie moet ergens vandaan komen niet waar? Je gebruikt je zintuigen om informatie te verzamelen, en in dit geval gebruik je in mijn optiek je zesde zintuig. Je zesde zintuig is de ‘brug’ tussen het materiele en het energetische. Het is alsof jij een extra informatie binnenkrijgt omdat je misschien nieuwsgierig bent. Je hebt vast een intentie gehad om het te weten te komen, en zodoende heb je door middel van je zesde zintuig die informatie verzameld. Als alle energie een eigen trillingsfactor heeft, dan heeft bijvoorbeeld zwangerschap een uniek gevoel. En een jongen heeft een uniek gevoel. En een meisje dan natuurlijk ook. Alles heeft een gevoel.

Denk maar eens aan je vader, hij heeft een eigen gevoel waaraan je hem erkend. Net als iemand bijvoorbeeld een lichaamsgeur heeft waaraan je hem of haar herkend. Denk maar eens aan zwangerschap, en in dit geval een zwangerschap waarbij het een jongen betreft. Onthoud dat gevoel, en mocht het bijvoorbeeld zo zijn dat het in jou observatie ook een jonge betreft, dan kun je 2 gevoelens met elkaar vergelijken. Je voelt zelf of dat je een positief gevoel of een negatief gevoel krijgt. Positief is Ja. Negatief is Nee.

Je bent meer dan je fysieke lichaam, je hebt iets unieks in je. Dat unieke is je werkelijke zelf. Je hebt enorm veel kennis, en mocht je iets niet weten, heb dan simpel weg de intentie om het te weten te komen en dat gevoel zal jou duidelijk worden.

Het is echter wel belangrijk om een heldere staat van gedachten te hebben. En dat is moeilijk, maar dit train je door b.v. meditatie.

Hope this helps :wink:

_________________
You are made from the fiber of God. You are supreme. ~Eric J. Pepin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: voelen
BerichtGeplaatst: 04-06-2008, 16:12:11 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2008, 10:01:53
Berichten: 173
bedankt voor je compliment!!
Ja ik denk dat wat jij vertelt over energieën enzoo ik denk dat dat het is.
Ik ben pas net eigenlijk begonnen met paranormale dingen enzo dus moet nog veel leren maar ik heb wel het idee dat ik het kan.


groetjes


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl