Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:33:24

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02-07-2008, 23:44:19 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
hey
sorry als de titel een beetje raar is, wis namelijk niet hoe ik het moest noemen.

dit afgelope jaar ben k heel veel vrienden kwijtgeraakt (niet door dood ofzo).. denk stuk of 7..
elke keer denk ik dat ik weer een nieuwe goede vriend/ vriendin heb gevonden en dan blijk het dus dat dat absoluut niet zo is..
ik weet gewoon niet meer hoe ik ermee moe omgaan en me vertrouwen is echt weg voor iedereen..
er zijn bepaalde dingen, die ik mensen heb verteld en vervolgens krijg ik naar me kop toe dat ze me psychich vinden en dat soort dingen..terwijl ik het er al moeilijk genoeg mee heb..
bij mij is het gewoon, dat het telkens lijkt dat ik getest word hoeveel ik werkelijk van me zelf hou..
want iedereen kon me altijd klein krijgen.. maar het probleem is dat ik zelf ook heel lang negatief heb gedacht / nog steeds soms doe.. over me zelf.. en hun weten dat , en dan alsnog zeggen ze ineens dat soort dingen tegen me, en ik begrijp niet hoe iemand dat kan doen? ik zelf zou zoiets nooit in me hoofd halen.. en vooral omdat k lang met die mensen om ben gegaan zeg maar.. kennen ze me dan niet beter ?
maar goed, k weet gewoon niet hoe ik ermee moe omgaan? ik wil er boven kunnen staan en ze eigelijk gewoon uitlache maar eigelijk doe ik dat helemaal niet, want k trek t me allemaal aan..
de mening van andere is juist zo belangrijk voor me da k er nie eens meer door kan werke enso en als nu me 'vrienden' mij ook al zo kleineren. weet ik het ff nie meer..

iemand een tip voor me? phff.. sorry als k het beetje raar heb getypt..

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2008, 08:32:44 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
De enige tip is toch echt dat je eigen mening en beleving belangrijker is dan die van anderen. Een mooie uitspraak is:
Echte vrienden laten je niet huilen en de rest is je tranen niet waard.

Je zegt dat je bevestiging bij anderen zoekt. Maar het hele leven gaat er juist om dat je alleen geboren wordt en alleen sterft. Daar tussenin doet het er dus echt alleen toe hoe JIJ in het leven staat, niet hoe anderen vinden dat jij in het leven staat. Wellicht is dit nog een lange weg voor je. Maar zet jezelf op de eerste plaats en op de tweede en derde. Wat de rest vindt, doet er pas daarna toe. Blijf altijd bij jezelf en je gevoel, je intuitie. Geloof mij, daar kan geen mening van een ander tegenop. Dat gevoel, die intuitie komt van de hoogste bron die in contact staat met jouw hogere zelf. En die raadgever is vele malen beter dan andere mensen op aarde.

Hopelijk heb ik je een beginnetje kunnen geven.

Liefs
Kim

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2008, 09:30:06 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-11-2004, 20:40:36
Berichten: 1174
Locatie: Hoeksche Waard
Ik kan me alleen maar bij Kim aansluiten. Je bent op de wereld om deze zelf te beleven. Niet om je leven door anderen te laten beleven. Probeer er boven te staan en laat je leven niet beïnvloeden door dit soort mensen. Echte vrienden komen vanzelf op je pad en zijn veel meer waard.

_________________
"Jij ziet dingen die er niet zijn," zei hij.
"Er zijn dingen die jij niet ziet," dacht ik.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2008, 15:13:17 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Gefeliciteerd!

:shock:

Je bent er al snel achter gekomen dat ze het niet waard zijn vrienden van je te zijn. Ik heb daar langer over gedaan. Ik ben in de periode van 2 jaar geleden tot 1 jaar terug ook heel veel 'vrienden' kwijtgeraakt. Voelde echt klote... Maar ik besefte toen meteen dat het geen echte vrienden waren. Het valt wel even slecht, maar in de illusie blijven dat het vrienden zijn, terwijl ze dat niet zijn, is nog veel erger.

Ik denk dat je er ook een beetje veel mee bezig bent. Ga eerst van je eigen kracht uit, zoals de anderen ook al zeggen. Ben ook heel voorzichtig met jezelf bloodgeven als je niet zo heel veel zelfvertrouwen hebt... Ik geef mijzelf makkelijk bloot, maar niet over de onderwerpen die toch niet begrepen worden. Sommige dingen kun je gewoon beter niet vertellen tegen sommige mensen. Dat komt omdat je op een ander niveau zit. Ben daar dus voorzichtig mee..

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2008, 15:28:29 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Bedankt allemaal voor de reacties.. :)

Citeer:
De enige tip is toch echt dat je eigen mening en beleving belangrijker is dan die van anderen. Een mooie uitspraak is:
Echte vrienden laten je niet huilen en de rest is je tranen niet waard.

Je zegt dat je bevestiging bij anderen zoekt. Maar het hele leven gaat er juist om dat je alleen geboren wordt en alleen sterft. Daar tussenin doet het er dus echt alleen toe hoe JIJ in het leven staat, niet hoe anderen vinden dat jij in het leven staat. Wellicht is dit nog een lange weg voor je. Maar zet jezelf op de eerste plaats en op de tweede en derde. Wat de rest vindt, doet er pas daarna toe. Blijf altijd bij jezelf en je gevoel, je intuitie. Geloof mij, daar kan geen mening van een ander tegenop. Dat gevoel, die intuitie komt van de hoogste bron die in contact staat met jouw hogere zelf. En die raadgever is vele malen beter dan andere mensen op aarde.

Hopelijk heb ik je een beginnetje kunnen geven.

Liefs
Kim


Bedankt voor je reactie,
het probleem is dat ik dat eigenlijk wel weet.. dat ik ook gewoon echt bij mezelf moet blijven.. en ik weet ook dat niets voor niets gebeurd .. en dat ik moet vertrouwen op mezelf enzow.. maar k vind het soms gewoon echt moeilijk om dat telkens te doen..
ik ben al een tijdje met me zelf bezig.. en probeer ook echt bij mezelf te blijven, maar dan gaat het weer een tijd goed en dan denk ik echt dat het goede vrienden zijn, maar dan ineens lijken ze helemaal te veranderen en snap ik er niks van..
maarja.. ik weet dat het belangrijk is dat ikzelf m'n beste vriend ben..daar ga ik ook zeker aan werken..
als ik genoeg van mezelf hou en mezelf genoeg waard vind dan zal k ook mensen aantrekken die mij ook zo zien als t goed is :D ..

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2008, 15:29:38 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Citeer:
Ik kan me alleen maar bij Kim aansluiten. Je bent op de wereld om deze zelf te beleven. Niet om je leven door anderen te laten beleven. Probeer er boven te staan en laat je leven niet beïnvloeden door dit soort mensen. Echte vrienden komen vanzelf op je pad en zijn veel meer waard.

Ook bedankt voor jou reactie.. dat is ook zo..

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2008, 15:34:54 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Hey Butterfly,

Allereerst is denk ik de situatie die jij omschrijft diep in de kern voor heel veel mensen wel herkenbaar.
Voor mij ook, in die zin dat mensen komen en gaan (en vooral dat laatste). Dat is confronterend, en tevens een levensles die je eruit kunt/moet/mag halen. Maar laat het je niet aan het wankelen brengen, en onthou: als iemand je laat zitten zegt dat een heleboel over diegene zelf!
Als je jezelf goed kent en liefhebt, weet je dat die ander dat niet doet bij zichzelf op het moment dat ze jou afwijzen. Dat is de spiegel tussen mensen; wat je afstoot in anderen is iets waar je bij jezelf nog iets te stellen hebt. Dus daarom: als ze bij jou weggaan, hebben ze klaarblijkelijk nog iets bij zichzelf te onderzoeken.

Groetjes,
Vyumae

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2008, 15:36:29 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Citeer:
Gefeliciteerd!

:shock:

Je bent er al snel achter gekomen dat ze het niet waard zijn vrienden van je te zijn. Ik heb daar langer over gedaan. Ik ben in de periode van 2 jaar geleden tot 1 jaar terug ook heel veel 'vrienden' kwijtgeraakt. Voelde echt klote... Maar ik besefte toen meteen dat het geen echte vrienden waren. Het valt wel even slecht, maar in de illusie blijven dat het vrienden zijn, terwijl ze dat niet zijn, is nog veel erger.

Ik denk dat je er ook een beetje veel mee bezig bent. Ga eerst van je eigen kracht uit, zoals de anderen ook al zeggen. Ben ook heel voorzichtig met jezelf bloodgeven als je niet zo heel veel zelfvertrouwen hebt... Ik geef mijzelf makkelijk bloot, maar niet over de onderwerpen die toch niet begrepen worden. Sommige dingen kun je gewoon beter niet vertellen tegen sommige mensen. Dat komt omdat je op een ander niveau zit. Ben daar dus voorzichtig mee

Bedankt!
Ja, Ik was er ook al bij veel mensen achtergekomen, dat het beter was dat ze geen vrienden meer van me waren, ik accepteerde dat ook, maar ondertussen en onbewust stopte ik mijn gevoel daarover ook weg..
ze hebben mij dingen 'aangedaan' die ik nooit bij andere zou doen..
maar daardoor leer ik wel dat het beter is dat ik niet met ze omga.
en ik leerde daar ook uit..
maar dan heb ik weer wat nieuwe vrienden waarmee ik omga, en dan kom je er ineens achter dat ze eigenlijk niet echt om me geven, terwijl ik wel om hun geef.

Dat ik er veel mee bezig ben, nee niet echt eigenlijk meer.. als zulke dingen gebeuren en ik weer een aantal vrienden kwijt raak, dan denk ik er nie meer aan , maar ondertusse zoals ik net al zij.. stop ik alles weg, dus m'n boosheid erover en verdriet ook.. en als het dan telkens weer gebeurd, word ik voor mijn gevoel, steeds gekker..
omdat ik zoveel bezig ben om mezelf iets waard te vinden, en dat ik er dan weer achterkom dat mensen mij niets waard vinden.. dan is dat weer een klap telkens..

ja ik denk dat je wel gelijk heb over dat blootgeven idd.. ik vertrouw waarschijnlijk te snel 'die vrienden' maar da doe ik omdat ik juist bezig ben dat mensen mij gewoon nemen zoals ik ben, en mogen ze me niet als ik me zelf blootgeef dan flikkeren ze maar op..
heb me lang genoeg ingehouden, daarom wil ik nu gewoon mezelf zijn.
maarja.. sommige dingen kunnen ze inderdaad beter niet weten,., daar heb ik alleen mezelf maar mee..

thanks!!

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2008, 15:40:03 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Citeer:
Hey Butterfly,

Allereerst is denk ik de situatie die jij omschrijft diep in de kern voor heel veel mensen wel herkenbaar.
Voor mij ook, in die zin dat mensen komen en gaan (en vooral dat laatste). Dat is confronterend, en tevens een levensles die je eruit kunt/moet/mag halen. Maar laat het je niet aan het wankelen brengen, en onthou: als iemand je laat zitten zegt dat een heleboel over diegene zelf!
Als je jezelf goed kent en liefhebt, weet je dat die ander dat niet doet bij zichzelf op het moment dat ze jou afwijzen. Dat is de spiegel tussen mensen; wat je afstoot in anderen is iets waar je bij jezelf nog iets te stellen hebt. Dus daarom: als ze bij jou weggaan, hebben ze klaarblijkelijk nog iets bij zichzelf te onderzoeken.

Groetjes,
Vyumae

Hoihoi.. bedankt ook voor jou reactie.. :)
Het zegt idd veel over die persoon zelf ja..
Daar blijf ik gewoon steeds bij.. over die spiegels enzow.. daar probeer ik me ook aan 'vast te houden' ..
soms snap ik alleen niet wat hun probleem is.. maar goed daar mogen ze zelf achter komen.
en ik vind het ook ' grappig' dat ik eigenlijk al veel volwassener denkt/ben als hun..
want ik zou mensen nooit zo kwetsen maar goed , daar kunnen hun weer uit leren..
als ik maar verstandig blijf en me niet tot hun niveau verlaag vind ik het best!

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2008, 15:53:44 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
VOlgen mij heeft het ook veel met jouw verwachtingen te maken

Citeer:
dan gaat het weer een tijd goed en dan denk ik echt dat het goede vrienden zijn, maar dan ineens lijken ze helemaal te veranderen en snap ik er niks van..

Jij hebt een bepaalde verwachting bij deze mensen. Je ziet ze heel snel als goede vriend en gaat daar naar handelen. In jouw wereldje zijn het al je vrienden. Je 'verwachting' wat niet meer is dan een 'gokje' dat gebasseerd is op jouw verlangen naar vriendschap wordt jouw werkelijkheid. Als het dan zo is dat jouw verwachting van die mensen niet klopt, lijkt het alsof die mensen zich tegen je keren. Maar het zijn nooit je vrienden geweest. Klinkt dat hard? Het is wel zo denk ik.
Citeer:
maar dan heb ik weer wat nieuwe vrienden waarmee ik omga,

Je roulatie ligt vrij hoog of niet? Vrienden maak je in een dag. Echte vrienschap daar is wel wat meer voor nodig. Jij verwacht misschien in een korte tijd een hele goede vriendschap te hebben? Als dat zo is klopt dat met bovenstaande (dat jij je verwachtingen t.o.v. nieuwe vrienden te hoog hebt liggen.....

Citeer:
en mogen ze me niet als ik me zelf blootgeef dan flikkeren ze maar op..

(y) :mrgreen: Hoppaa! Heel goed. Maar geef ze wel de kans. Niet iedereen is die openheid gewend. Bouw het wat op.

Als ik je zo hoor ben je socialer en vriendschapcompetenter dan je ex-vrienden, dus het komt echt wel goed!

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2008, 16:25:35 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Citeer:
Jij hebt een bepaalde verwachting bij deze mensen. Je ziet ze heel snel als goede vriend en gaat daar naar handelen. In jouw wereldje zijn het al je vrienden. Je 'verwachting' wat niet meer is dan een 'gokje' dat gebasseerd is op jouw verlangen naar vriendschap wordt jouw werkelijkheid. Als het dan zo is dat jouw verwachting van die mensen niet klopt, lijkt het alsof die mensen zich tegen je keren. Maar het zijn nooit je vrienden geweest. Klinkt dat hard? Het is wel zo denk ik.

Ik zie ze nie snel als goeie vriend, deze mensen ken ik al aantal jaren..
en ben k zoiezo een jaar lang bijna elke dag mee.
Citeer:
Je roulatie ligt vrij hoog of niet? Vrienden maak je in een dag. Echte vrienschap daar is wel wat meer voor nodig. Jij verwacht misschien in een korte tijd een hele goede vriendschap te hebben? Als dat zo is klopt dat met bovenstaande (dat jij je verwachtingen t.o.v. nieuwe vrienden te hoog hebt liggen.....

ik maak geen vrienden in een dag haha.. zoiezo niet.. die mensen die k ontmoet, en waar k mee chill.. noem ik niet mijn vrienden maar mensen die k af en toe zie, en die vertrouw k zoiezo al niet snel.
Citeer:
Hoppaa! Heel goed. Maar geef ze wel de kans. Niet iedereen is die openheid gewend. Bouw het wat op.

haha,, ze zeggen juist tegen mij da k opener moet zijn, en meer moet praten over me issues.. en dan probeer ik dat.. dan is het weer niet goed..
dus EINDSTAND..
het zijn gewoon nooit vrienden geweest.. klaar

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 14:51:53 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-06-2006, 09:34:23
Berichten: 135
Locatie: Geldrop
Hey butterfly, je verhaal klinkt mij heel bekend in de oren. Ik ben zelf nooit een held geweest in vriendschappen, in de zin van dat ik ze nooit kon onderhouden. Ik heb de ervaring dat ik met iemand een hele hechte vriendschap opbouw, en abrupt loopt dit af. En niet alleen door een simpele verhuizing, maar helaas ook wel eens door ruzie's die vaak veroorzaakt worden door onderling onbegrip en irritaties. Je groeit als het ware uit elkaar. Het moment dat ik mij ineens niet meer prettig voel bij mensen, omdat ik er eindelijk achter kom dat ze mij op de langere termijn toch niet accepteren zoals ik ben.

Ik heb mij in het verleden vaak laten kleineren. Ik was zo bang om vriendschap kwijt te raken, dat ik mij meer ging aanpassen aan mijn 'vrienden' dan eigenlijk bedoeld was.
Na de laatste vrienden kring van ook iets van 7 vrienden een leuke tijd te hebben gehad, viel dit ineens ook zomaar weg. Zomaar uit het niets. Het leek wel een complot, waar iedereen de spelregels wist, behalve ik.
Ik voelde mij ineens 'het zwarte schaap'. Uitgestoten en buitengesloten. Ik dacht dat de wereld verging. Maar hoe meer ik mijn best deed om het allemaal weer goed te krijgen, hoe meer ik verstrikt raakte in het web der niet-je-echte-vrienden-maar-denken-dat-het-de-enige-vrienden-zijn-die-bestaan.

Ik heb ook nooit begrepen hoe mensen zo ineens op je reageren, en je zo kunnen beïnvloeden. Hoe ze zomaar heel anders over je gaan denken.
Toch, na die laatste 'vrienden-crash' zijn mijn oogjes beetje geopend, en herinner ik mij eindelijk weer datgene waar ik altijd al van overtuigd was: ik ben alleen, en ik heb genoeg aan mezelf. Ik heb niemand, maar dan ook echt niemand nodig om: geholpen te worden, nodig te hebben, te delen, te genieten en gelukkig te zijn. Het zit allemaal in mezelf.

Ik moet wel eerlijk zeggen, het scheelt nu wel dat ik een stukje ouder ben, en steeds meer inzichten krijg. In het leven, en specifiek in vriendschappen. Ik weet nu beter waar ik voor sta. Leef nu meer met de gedachten van: als je mij niet accepteert zoals ik ben, krijg je mijn vriendschap dus écht niet. Ik heb daar geen moeite mee, want ik hoef niemand te hebben om gelukkig te zijn. (het zou natuurlijk wel leuk zijn hi hi, maar perse nodig, nee).

Het gekke is dat ik hiermee mensen juist aantrek. Soms zo erg dat ik mensen echt héél duidelijk heb moeten maken dat ik niet geinteresseerd ben in een hechte vriendschap met hem/haar.
Ik heb wat meer afstand van mensen genomen. Deels beetje door wantrouwen (ik laat mij niet meer zomaar kwetsen door mensen hoor) en deels omdat ik mensen soms maar lastig vind. Ik heb geen zin meer om mij continu aan te gaan passen en rekening te houden.

Daarmee wacht ik geduldig af welke mensen er dan op mijn padje komen. Alleen de mensen die door mijn 'auditie' doorkomen, zijn écht :wink:
Ik hoop dat je er iets aan hebt. Vergeet nooit dat je zelf heel veel invloed hebt om je eigen gedachten :wink:

_________________
Het leven is een ;-)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 18:41:43 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Citeer:
Ik heb niemand, maar dan ook echt niemand nodig om: geholpen te worden, nodig te hebben, te delen, te genieten en gelukkig te zijn. Het zit allemaal in mezelf.


Dat is een sterke! Alleen voel ik het zo nog niet...

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 18:50:02 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
hoihoi kletskevertje,
bedankt voor je reactie
ik herken heel erg wat je zeg.
op dat moment toen ik dat typte had ik er gewoon even genoeg van.
maar ik heb me er al vanaf gezet(of hoe je dat ook noem :P)
ik sta er gewoon boven nu, en snap het beter.
ik denk nu ook zo hoe jij het getypt hebt allemaal..
dus het komt wel goed.
ik weet nu gewoon wie me echte vrienden zijn.. en degene die mij 'slecht' behandelen die hoef ik niet eens meer als vrienden..
misschien is het juist alleen maar beter zo en krijgen andere mensen weer ' kans ' om een vriendin/vriend te worden.
en de mensen waarmee ik omging moest ik me idd ook aan aanpassen ja,, ik zoek meer mensen op mijn golflengte namelijk. :)
maarja het komt allemaal wel goed!

(K)

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 19:09:42 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-06-2006, 09:34:23
Berichten: 135
Locatie: Geldrop
Stev schreef:
Citeer:
Ik heb niemand, maar dan ook echt niemand nodig om: geholpen te worden, nodig te hebben, te delen, te genieten en gelukkig te zijn. Het zit allemaal in mezelf.


Dat is een sterke! Alleen voel ik het zo nog niet...


Komt vast misschien nog wel :wink: Het heeft mij ook jaren gekost om zo te kunnen denken hoor :wink: Maar als je hier eenmaal bent, dan is dat zó heerlijk. Het gevoel onafhankelijk te zijn is echt super.
Je krijgt als het ware de touwtjes meer in handen, omdat jij degene bent die bepaalt. Laat anderen maar vechten om je vriendschap, ik doe het niet meer. Ik laat het nu rustig naar me toe komen.
Trouwens, eigenlijk ben je nooit echt helemaal alleen. Ik heb altijd mijn gidsjes nog, waar ik door mijn spirituele groei nu goed en fijn contact mee heb :wink:
Bovendien zijn we toch allemaal gelijk en één, en er komt op je pad wat je jezelf toeroept :wink:

_________________
Het leven is een ;-)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl