Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 20-04-2024, 13:25:11

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 13-08-2008, 22:57:51 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
haai Tomoviz,

allereerst: wat afschuwelijk voor je, maar weinig dingen zijn naarder dan je niet gelukkig voelen met wie je bent!

dan het volgende:

het is nooit makkelijk te worden wie je eigelijk bent... diegene die diep vanbinnen zit... in je grote teen verstop, wachtend tot het een kans krijgt naar uiten te komen... of je nou populair bent of een lozer... het is even moeilijk (jawel!!)

ik weet niet hoe oud je bent maar ik vermoed dat je nu op het voortgezet onderwijs zit... dit is de tijd van hokjes en stickers... jij bent populair... jij niet... jij bent stom... jij bent gothic.... jij bent een kuddekoe (zo noemde wij ze... ik weet niet hoe dat tegenwoordig heet :? :) ) al deze hokjes kunnen heel erg verlammend zijn. jou leven is immers op deze school (geld trouwens ook voor hoger onderwijs en ook voor de vaste baan) status en aanzien blijven belangrijk... hoe hard men ook roept dat dit niet zo is...

wat belangrijk is om te begrijpen is dat mensen (ieder mens) zich veilig voelt in een groep.... zelfs al hoort deze persoon niet echt bij de groep. vaak wordt er gepest en 'geplaagd' (stom woord... plagen klinkt alsof het allemaal gewoon voor de lol is terweil dat nooit zo is in dit soort groepsdynamiek) omdat men zich dan een houding kan geven binnen de groep...

dus... iemand pest om zelf niet gepest te worden... pfff dat klinkt zo flauw.... maar toch is het zo..

hoe kan je er mee omgaan? vraag je...

mijn enige antwoord is: dat doe je gewoon... vorm je eigen groep!! jij bent nog steeds de meester over jou leven, niet zij! ik ben vroeger afschuwelijk gepest , tot op klappen aan toe... populariteit lijkt leuk... maar het hebben van persoonlijkheid gaat door tot na je opleiding, tot voorbij je werk... zoek mensen uit die je wel accepteren voor wie je bent... wees niet bang alleen te zijn maar zonder je ook niet af. wees desnoods trots op je afzondering maar lieg niet over het feit dat je er niet voor gekozen hebt... kortom... wees duidelijk over jou standpunt op dit moment...

"ik hoor niet bij een groep, ik zou dit misschen wel willen mits de groep bij mij past en ik bij de groep pas. ik ben op het moment zonder vriendin, ik zou het leuk vinden liefde te voelen voor iemand maar ga niet zomaar een realtie aan omdat het moet..."


slik de narigheid die je nu voelt en gebruik het als pantser tegen de k*topmerkingen die je hoort... het is geen makkelijke taktiek maar het werkt... zorg er alleen wel voor dat je niet verhard... zorg ervoor dat je ook weer bij je gevoel kan komen.

en!!! BLIJF JEZELF ALSJEBLIEFT!!! ga geen aanpassingen maken die niet bij je persoonlijkheid passen... dit brengt je alleen maar verder van huis....

veel succes Tomoviz, ik zie naar je berichtjes uit :)

groetjes,
leonie

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 16-08-2008, 11:16:51 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 02-03-2008, 17:39:02
Berichten: 117
waarom post je het dan?

_________________
Test Teach Transform


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: 16-08-2008, 22:18:34 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
Omdat tomoviz aan heeft gegeven geen reacties meer te willen op dit topic. Is dit topic gesloten totdat tomoviz aan een moderator heeft aan gegeven dat het topic weer open kan. Dit alles om off topic vragen en discussies tegen te gaan.

Vriendelijk groeten.

Namens het moderator team,
Karjava

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl