Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:21:57

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04-09-2008, 19:02:20 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 02-03-2008, 17:39:02
Berichten: 117
Sado schreef:
Citeer:
Voordat je weer met een waanidee theorie komt sado,
Het zal vast en zeker ook wel een naam hebben in de wetenschap "punt".


Inderdaad.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Morosofie


Tja goh, hier ga ik verder niet op in. Dat is jouw mening. :mrgreen:
En to Roy, yeap ik heb daar ervaring mee.

_________________
Test Teach Transform


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-09-2008, 08:37:17 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
ik moet wel lachen om sado's links,.. zo lekker scherp heerlijk,.. :D

maar ik moet zeggen dat ik dit onderwerp wel erg boeiend vind,.. maar dat is meer omdat ik echt val onder het type dagdromer,.. en heb er ook regelmatig wel voordeel bij gehad,.. het helpt mij vaak met de kleinste dingetjes,.. alleen het overbrengen van mijn beeld naar iemand die tegenover mij zit,.. dat vind ik moeilijk,.. want ik heb echt moeite om het te vertalen naar woorden,.. anders had ik al 20 boeken kunnen schrijven,.. maar ja je kunt ook niet alles hebben,..

laatst moesten we heel wat plannen wat betreft het ene ophalen en weer terug brengen,.. maar er zaten wel wat vervelend opstakels tussen,.. toen ben ik 4 x op een verschillende manier langs die route gegaan in mijn hoofd tot in de kleinste details en dan kwam van zelf naar boven wat er dan weer uitvoort zou komen,..

toen kwam er dus 1 optie het beste uit de bus,.. en die probeerde ik dan weer aan mijn man uit te leggen,.. wat een drama,.. hij keek mij aan als een onozele geit,..haha,.. maar toen zij ik,.. we doen stap voor stap wat ik in het hoofd heb en ja hoor ik had echt gelijk en de uitkomst klopte op de seconde,..!!!!

ik kreeg eerst nog op mijn dak van mijn man dat ik een beetje nutteloos voor mij uit zat te staren,.. maar nu weet hij wel beter,.. haha

ok,.. je kunt het ook gewoon logisch nadenken noemen,.. maar dan in beelden,..

ik ga voor de grap ook even dat testje doen,.. zal vast niet haalbaar zijn,.. maar vind het wel grappig,..

groetjes,..
smartie

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-09-2008, 18:34:46 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Ik wil niemand bekritiseren, dus dat voorop gesteld gooi ik mijn optiek in de groep.

Mogelijk heeft het niets met astrale zaken van doen, niets met uittreding waardoor iemand zichzelf kan beschouwen, niets met dat soort fijnstoffelijke dingen. Wat mij goed mogelijk lijkt is dat het gewoon het 'voor de geest halen' van dingen zijn. Immers, men wéét hoe het lichaam eruit ziet, en dat kun je 'denken'. Ik bedoel dus dat iedereen zijn ogen kan sluiten, en zichzelf kan aanschouwen in de kamer waarin hij of zij zich dan bevindt. Heel simpel.
Ik kan mezelf bijvoorbeeld 'zien' lopen op de planeet Mars, maar dat wil niet zeggen dat een deel van mijn bewustzijn of geest zich op Mars bevindt. Ik weet gewoon hoe die wereld er min of meer uitziet, en anders vult een deel van mijn creatieve geest het wel in; je ziet immers ook dingen voor je als je een boek aan het lezen bent/.

Tot zover mijn idee.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-09-2008, 22:10:42 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
Hey Vyumae,

Ik kan me je reactie goed voorstellen! Je zou je inderdaad kunnen 'inbeelden' dat je je in een bepaalde situatie begeeft, waarbij je hersenen creatief de gaten vult. Het wordt mijns inziens een ánder verhaal als je dingen ziet die je niet kán weten, maar die wel degelijk verband hebben met het hier-en-nu.

Bijvoorbeeld: een vriend die last blijft houden van een gebroken arm, alhoewel volgens de doktoren alles goed gezet is. Vervolgens scan en zie ik dat de botten scheef staan en niet kunnen helen. Na aandringen, nieuw onderzoek en foto's maken blijkt dit ook uiteindelijk, waarna opereren noodzakelijk is. Of: een door de doktoren niet traceerbare rugpijn. Na scannen en behandeling zie ik dat er een zenuw wordt geïrriteerd door een uitstulping van weefsel. Na nieuw uitvoerig onderzoek (en scans) bleek dit uiteindelijk.

Ik heb enkele experimenten gedaan met het menselijk lichaam (tot op celniveau) en dit komt bij mij toch écht heel realistisch binnen - kan niet zeggen dat ik veel van de werking van het menselijk lichaam weet. Na wat onderzoek op internet achteraf lijkt er veel theorie bij de beelden te vinden.

Groetjes,
Roy


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl