Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:17:13

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Heldervoelend?
BerichtGeplaatst: 18-09-2008, 01:33:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-09-2008, 01:09:48
Berichten: 6
hey,

Volgens mij is dit het beste topic om deze vraag te stellen.

Zo lang ik mij kan herinneren lijkt het alsof ik een aanwezigheid voel. Dit gebeurd echter alleen wanneer ik alleen ben en niet wanneer er vrienden of anderen bij zijn.

Ongeveer een jaar of tien geleden(ik was tussen 7 en 10 jaar) verhuisde ik met mijn ouders. In de kamer van mijn zus verschenen een soort gele ogen.
deze stonden ver van elkaar af en waren helder geel. bijna lichtgevend.
In eerste instantie dacht ik dat ik het me verbeelde, maar op een gegeven moment werd mijn zus bang en vertelde dat zij het ook zag.

een tijdje later waren mijn zus en ik in het park aan het "spelen" toen wij op een gegeven moment bij een grote holle boom kwamen.
Hierin verscheen een soort van licht, maar dat nergens op weerkaatste. als een soort muur, maar wat je niet kon vastpakken. ik had en heb sindsdien nooit meer zoiets gezien.
deze kleuren hadden allerlei donkere kleuren, en met in het midden de gele ogen.
we waren erg geschrokken en "vluchtten" naar huis toe.

2 jaar geleden hadden mijn zus en ik het hierover waar mijn vader bij was.
het bleek dat er nog geen maand terug een overlijden plaatsvond in dat huis.(inmiddels zijn we verhuist)
rond diezelfde tijd ben ik verhuist en woon op kamers.
maar ik heb bijna elke week het gevoel dat er nóg iemand is. behalve de huisgenoten.
ik zie niemand, ik voel af en toe rillingen en hoor af en toe geluiden die ik anders niet hoor.
Een oud-vriendin van mij is bezig in de spiritualiteit. (zij voelt andersman pijn en kan deze ook wegnemen).
zij kwam op een gegeven moment bij mij en vertelde dat zij een aanwezigheid in dit huis voelde.
toen ik dit hoorde liepen bij mij de rillingen over de rug.
Nu nog steeds lijkt het alsof er iemand bij me is.

waarschijnlijk maak ik mijzelf gek, maar het voelt echt.

Als ik echt wat voel:
hoe kom ik erachter of het positief of negatief is. en kan het kwaade gevolgen voor mij hebben?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Heldervoelend?
BerichtGeplaatst: 19-09-2008, 20:30:06 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 02-03-2008, 17:39:02
Berichten: 117
hehe, je bent dagelijks in contact met entiteiten zonder dat je er bewust van bent.
Yep, dat lees je goed. Grote kans dat tijdens de wc break iemand mee staat te kijken.

Ik zeg, ga gewoon rustig zitten, zet je gedachten op nul en wacht af.

_________________
Test Teach Transform


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Heldervoelend?
BerichtGeplaatst: 25-09-2008, 00:41:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-09-2008, 01:09:48
Berichten: 6
oke,

dan heb ik twee vragen:
1) hoe kan ik mezelf open zetten voor die "entiteiten"?
2) kunnen die entiteiten mij wat aandoen? kan het kwaad?
want ik heb het gevoel dat, wanneer ik iets somberder ben of ergens mee zit, dat ze/het dan vaak komt.
af en toe voelt het alsof er iemand hand op beide schouders wil leggen (als een soort troosten), maar voordat dat dat gebeurd schrik ik.

ik ben namelijk behoorlijk benauwd om me open te stellen. wat kom ik tegen? wat kan ik verwachten?
in sommige posten hier wordt gepraat over gezichten die uit het niets verschijnen.
als ik een gezicht uit het niets zie verschijnen, schrik ik me "dood".
En ik ben/was altijd een nuchter persoon die hier (bijna) niet voor open stond.
maar de laatste tijd lijkt het alsof het steeds vaker voorkomt.

alsof er iemand in de deuropening staat die je aankijkt. alleen staat er niemand.
ik weet ook niet waarom, maar ik heb het gevoel dat ik contact moet maken.
ik ben alleen bang dat er dan iets kan gebeuren. omdat er zolang ik het tegenhoud nog niets is gebeurd.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Heldervoelend?
BerichtGeplaatst: 16-11-2010, 09:14:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-09-2008, 01:09:48
Berichten: 6
Inmiddels alweer 2 jaar later:

En ik ben erachter gekomen dat ik meerdere "entiteiten" bij mij draag.
Een hiervan is mijn opa en een ander schijnt mijn gids te zijn.
Het jammere is alleen, dat ik hen alleen aanvoel maar niet kan zien. (terwijl ze soms wel voor anderen zichtbaar zijn.)

Ook heb ik een kwaad-aardig iets achter me aan zitten.
Tijdens een meditatie kregen 2 vrienden voor het eerst deze entiteit te voelen. (en later ook te zien)
Ze schrokken tegelijkertijd van iets wat zij bij mij voelde. (ik voelde niets)
Ik werd gewaarschuwd en zou hulp moeten zoeken, want ik had een demon achter me aan zitten.
Dat ging er bij mij niet in en toen ik die avond alleen thuis was, wou ik wel eens weten óf er wel iets en wat er achter me aan zit.
Ik wist zeker dat er niets zou gebeuren, maar ik wou dit toch een keer serieus proberen.

Nadat alles uit stond en het stil was, heb ik deze entiteit gezegd dat het zich aan mij moest tonen, en wou ik van hem weten wat het van mij wou.
Het werd vrijwel meteen ijskoud in huis, en ik begon doodsbang te worden. Ik had nooit verwacht dat er iets zou gebeuren, laat staan dit.
Wel wist ik direct dat ik zeer onrespectvol ben geweest, en heb daar vluchtig en voorzichtig mijn excuses voor aangeboden.
Tijdens de koffie, de volgende ochtend, wist ik ineens hoe ik deze entiteit uit mij huis kon verbannen. Dit heb ik toen meteen gedaan.
Meteen hierna, kwam er een gigantische rust in huis. Zo'n grote rust had ik nog nooit gehad.

Het is welliswaar buiten nu, maar niet weg. Vrijwel elke avond cirkeld het rond mijn huis, en ik voel zijn ogen staren.
Sinds kort heb ik per toeval de plek gevonden waar hij nu verblijft en misschien ook slaapt. (als het ook slaapt)
Samen met een vriend ben ik hier naar terug gegaan. Hij kan entiteiten zien en zou mij vertellen wat het is.
Ook dit eindigde verkeerd. Ik heb deze entiteit wel op foto vast kunnen leggen, maar dat werd niet geaccepteerd.

We zaten op een open plek, met een grote holle boom erachter. Op deze plek hing een zelfde soort sfeer alsof begraafplaatsen.
Het ging een tijdje goed, totdat ik een aantal foto's begon te maken. Meteen na de 1e foto, begonnen alle vogels te hard krijsen en vlogen bang weg. Overal begonnen honden te blaffen en het begon te waaien.
Wij besloten om direct terug naar huis te keren en vlak voor de open plek, wachtte ik kort om een sigaret aan te steken.
De wind was net gestopt toen het bij mij begon te stinken. Ik dacht eerst nog dat ik in hondepoep gestapt was, maar mijn schoenen ware vrijwel schoon.
Terwijl ik mijn schoenen na kijk, wordt ik mee getrokken door mijn kameraad. Hij zag iets achter mij staan, wat volgens hem het kwaad zelf was.
Hij omschreef hem aan mij als volgt:
Citeer:
-een groot wezen. (ong. 2.3m)
-een schedel met duivelshoorns
-felgele, vurige ogen met heel iets rood erbij.
-een gespierde borstkas in een V-vorm, met de ribben zichtbaar.
-op beide ellebogen zit ook een hoorn.
-de staart lijkt op een drakenstaart en duivelsstaart.
-en het heeft donkergroene, bruine & roodachtige schubben.


Dit wezen heeft een ons het grootste gedeelte van de rit achtervolgt. En het bleef vooral mij steeds omcirkelen. Alsof het aan me vast zat met een elastiekje.
De vriend die ik meenam, had het ook ijskoud, maar wanneer ik dichter bij hem kwam, kreeg hij het nog kouder. Ook de lucht om ons heen was zo koud, dat we stoom konden blazen. terwijl het zomerwas.

Toen we bijna thuis waren, leek het alsof we er eindelijk vanaf waren. Het werd weer warmer en het was weer rustiger.
Deze rust was echter maar kort. Van verre was al te zien dat mijn ruiten beslagen waren. We konden er zelfs niet door heen kijken.
En binnen was het ijskoud, en mijn tamme ratten trof ik doodsbang aan. Ook had het mijn achterdeur opengebroken, en stond deze nu wijd open. (De achterdeur zat op slot, en had beide haken erop.)
We zijn uiteindelijk naar een andere kameraad gegaan. Het was ons niet alleen te koud, maar er hing een drukke kwade sfeer en die sfeer ging langzaam op ons over.
Het kwade wezen heeft ons nog gevolgd tot aan het huisje van die andere kameraad, maar ging/kon niet mee naar binnen.
En toen ik een tijdje later weer thuis kwam, was mijn huisje weer warm.
Maar nog steeds cirkelt het vaak rond mijn huisje. Beter gezegd: het blijft me stalken.



Zou iemand mij kunnen uitleggen wat ik achter mij aan heb zitten? of hoe ik hier zelf achter kan komen?
En zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik erachter kom, waarom dit me achterna zit en wat het het van me wil.
Op mijn 4e of 5e is dit wezen gekomen, waarna het niet meer weg gegaan is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Heldervoelend?
BerichtGeplaatst: 16-11-2010, 09:37:39 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
ik kan je leren hoe je hem vernietigt

bereid je wel heel goed voor
je moet tegen hem vechten in je gedachte

je moet je zo sterk maken dat hij verliest in je gedachte daardoor zal hij heel verzwakt zijn en als hij verzwakt is

maak je zijn levensenergiedraad kapot in je gedachte met wat kracht bij

geen genade voor hem, het zijn wezens die je zo willen vermoeien zodat je zelf smeekt om de dood

je hebt geluk het is maar een 3de klasse van die wezens

er zijn zelde mensen die een 1ste klasse overleven, en meestal met verminking

ik kan het zelf weten, heb er zelf tegen gevochten.

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Heldervoelend?
BerichtGeplaatst: 16-11-2010, 09:54:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-09-2008, 01:09:48
Berichten: 6
Wat bedoel je met een derde klasse van wezens?


En het zit dus alleen achter mij aan om me te vermoeien? Of kan het ook andere bedoelingen hebben?
Want de keren dat ik er last mee kreeg, heb ik zelf de eerste stap gezet. En behalve de kou en gespannen sfeer heb ik niet het gevoel gehad dat het mij iets heeft gedaan.
sterker nog, om een of andere reden begin ik mezelf op deze momenten behoorlijk machtig/sterk te voelen, als ik thuis ben. Het gevoel dat ik sterker ben dan hem.

Op de foto zijn meerdere wezens te zien, maar het wezen wat ik bedoel staat aan de linkerkant naast de hond. (met duidelijke gele ogen)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Heldervoelend?
BerichtGeplaatst: 16-11-2010, 12:41:28 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
kan je met paint het duidelijk aantonen
ik zie ze wel maar je moet ze aantonen voor degene die het niet zo makkelijk hebben met te zien

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Heldervoelend?
BerichtGeplaatst: 16-11-2010, 12:47:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-09-2008, 01:09:48
Berichten: 6
Afbeelding zoals dit?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Heldervoelend?
BerichtGeplaatst: 16-11-2010, 13:10:11 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Ik zie een hele hoop boom materiaal...geen entiteiten of wezens o.i.d. helaas.

(Maar wat is dat een ontzettend mooi hondje!)

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Heldervoelend?
BerichtGeplaatst: 16-11-2010, 19:26:22 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Je vergeet de witte ovalen debbie. :lol:
Leuk hondje inderdaad!

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl