Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:14:42

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: help.....
BerichtGeplaatst: 20-10-2008, 16:22:54 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-10-2008, 15:47:36
Berichten: 1
Hallo ik ben Kim, 27 jaar. Ik ben op zoek naar antwoorden en hoop dat er iemand is die mij op weg wilt/kan helpen......

Volgens mijn oma ben ik spiritueel heel erg begaafd maar 'blok' ik mij.
Ik voel mensen altijd aan en denk vaak dat ik ze kan 'lezen'.
Verder heb ik 1 keer in mijn leven een goede engel aan mijn bed gezien. Daar ben en blijf ik altijd dankbaar voor. Ik baal er wel van dat ik vanwege mijn achtergrond d.m.v. angst de engel toen ter tijd vroeg om te gaan in God's naam....
Verder heb ik last van een slaapprobleem. Wat ik ervaar en waardoor het komt, geen idee of toch wel..?..
Ik word regelmatig wakker in de nacht en sta dan strak van de spanning. Heel mijn lichaam is stijf. Ik kan niet bewegen, word wakker met mijn ogen stijf open en het voelt aan alsof mijn ziel van de spanning wilt opstijgen. Voor mijn gevoel voelt het aan alsof ik onbewust mijn ziel probeer vast te houden. Maar dat is wat ik denk. Dit komt dan per nacht zo'n 3 keer terug. Wanneer ik eerst 1 uur minimaal douche voor ik ga slapen heb ik er vaak geen last van. Per week ongeveer 3 a 4 keer met periodes dat het uitblijft voor een paar weken.
Ook heb ik vaak rare ervaringen s'nachts dat ik kwaadaardige wezens zie. Vaak 3 gezichten, een Chinees, een soort Israelische man en een Japanner. Ze kijken heel erg boos en zijn ongeveer 10 cm en cirkelen om elkaar heen. Laatste nare ervaring is(na mijn slaapprobleem) dat ik 1 maand geleden allemaal boze demonische gezichten zag uit mijn behang. Ik wilde mij afsluiten en zag met mijn ogen dicht hele enge nare beelden die ik niet weg kon denken. Het speelde gewoon voor mijn ogen af. Mensen waren allemaal kwaadaardig en kotsten bloed op. Ook bleven de demonen uit het behang komen.

Wie kan mij helpen? Soms vraag ik mij af waarom ik dit heb en wat de bedoeling hiervan is? Ook vraag ik mij af waar ik de kracht vandaan haal om dit 'gewoontjes' aan te nemen en door te gaan.

Liefs Kim


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: help.....
BerichtGeplaatst: 08-12-2008, 19:33:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-11-2008, 09:39:00
Berichten: 79
Heb je een foto van jezelf? Kan al boel helpen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: help.....
BerichtGeplaatst: 08-12-2008, 20:51:29 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-09-2008, 18:12:27
Berichten: 66
Locatie: België
Heb of verzamel je al kristallen? Er zijn er zeker bij die jou kunnen helpen.

Dat opstijgen-gevoel heb ik soms ook. Heb er eigenlijk nog niet echt bij stilgestaan wat of waarom? Misschien ben je er op dat moment klaar voor maar hebben we hier nog dingen te doen? wie weet.

Als je veel spanning voelt/veel energie probeer dan wat naar de aarde (of de kosmos) te sturen. Stel voor jezelf de aarde voor waarnaar je licht stuurt. Zo raak jij je teveel aan energie kwijt en is de aarde er misschien nog iets mee.

Probeer je boven die demonen te stellen. Erken dat ze er zijn maar dat ze jou niets kunnen doen, jij staat hoger in energie als hen. Jij bent puur wit licht.

Wat ook wel helpt (bij mij) is zoiets als bij die aarde maar dan het beeld dat negatief is laten oplossen in een heldere violette vlam.
En natuurlijk een schild van helder wit licht rondom jezelf optrekken.

Je kunt ook die engel of iemand/iets anders om hulp vragen.

Hoop dat je er iets mee bent.
Het beste

_________________
Iets heeft enkel de kracht die je eraan geeft
I don't believe it, That is why you fail. - M. Yoda


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: help.....
BerichtGeplaatst: 08-12-2008, 22:37:31 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2006, 18:31:29
Berichten: 1878
Locatie: noord brabant
Idd als er nare dingen zijn om je heen of waar dan ook dan moet je jezelf dus indenken (visualiseren) dat je een witte muur/glas/kolf wat dan ook om je heen hebt waar 'hun' niet in of bij kunnen!Zoals mijn voorganger al zei jij bent 'hoger' dan hen en dat moet je ook visualiseren als het ware.
Ikzelf zie alleen die nare dingen als ik geforceerd of te veel bezig ben met spiritualiteit.Maar goed dat kan bij iedereen anders zijn ook natuurlijk!Hierbij is 'aarden' (dmv bijv. meditatie) ook erg belangrijk maar dat staat ook hier in dit forum vast wel ergens beschreven hoe je dat het beste kunt doen!
Nou ja hoop dat je er wat mee kunt!
Liefs Elmo

_________________
what goes around comes around...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: help.....
BerichtGeplaatst: 11-12-2008, 16:59:53 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-05-2008, 13:20:23
Berichten: 52
Locatie: Kaatsheuvel
Hallo Kim,

Als ik je verhaal zo lees dan zie ik verschillende dingen naar voren komen die allemaal toch wel en connectie met elkaar hebben.

Heel logisch gezien zeg ik dat een te kort aan slaap kan leiden tot hallucinaties als je ‘wakker bent’. Je wordt ook vaak in de nacht wakker waarbij je strak staat van de spanning. Als jij slaapt is er minder bewuste controle over je denken en gedachten, dingen die erg in je gedachten spelen die je wellicht hebt onderdrukt komen naar boven en uiten zich. Wat dat betreft zou ik dus kijken naar andere factoren die spelen in je leven. ( werk, relaties, verleden, dingen die je nog niet hebt verwerkt etc. )

Je zegt dat je jou ziel van spanning op voelt stijgen. Als je het zo neerzet dan geloof je dat je zelf het fysieke lichaam bent en dat je ziel een aparte entiteit is. Dit is dus niet zo. De ziel is een ander dimensionaal lichaam waar je ware bewustzijn ( wie je werkelijk bent ) zich in voort kan bewegen. Dus het ziel is een lichaam / container, net als je fysieke lichaam. Dat opstijgende gevoel is vaak dat jij je energie gebruikt om astraal te projecteren. Wat ze ook wel een OBE noemen: Outer Body Experience. Jij, het ware zelf, kan niet het fysieke lichaam verlaten zolang het hart nog pompt en er nog activiteit is in het brein. Wat er gebeurt, is dat je een deel van je energie gebruikt en dat naar buiten projecteert. Net als de mens dat doen met een satelliet buiten de aarde die gegevens terugstuurt naar het ontvangststation. Ben jij de satelliet? Ja, en nee, het is een deel van je energie, maar als er iets gebeurt met de satelliet dan heeft dat geen invloed op jou totale wezen.

De kracht om te veranderen haal je uit het vertrouwen in jezelf en uit positieve energie die je kunt verzamelen door bijvoorbeeld meditatie. Je geeft zelf aan dat je gevoelig bent, denk dat je mensen kunt ‘lezen’, en je oma zegt dat je ‘spiritueel begaafd’ bent; dus wellicht is het tijd dat je er eens iets mee gaat doen.

Maak je maar geen zorgen om die ‘engel’, dat zit wel goed, God houd onvoorwaardelijk van je. Jij hebt gewoon wat stabiliteit nodig. Geef jezelf genoeg rust en begin eens het spirituele gebied te verkennen. Reiki is een goed iets om mee te beginnen.

Sterke en suc6!

_________________
You are made from the fiber of God. You are supreme. ~Eric J. Pepin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: help.....
BerichtGeplaatst: 03-01-2009, 20:41:47 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Hoi Kim,

Ik weet natuurlijk je achtergrond niet maar wat je beschrijft is voor mij heel herkenbaar.
Wanneer ik uit balans ben wat mij overigens uit mijn aarding trekt, krijg ik ook van dit soort beelden.
Mijn diepste angsten komen naar boven..
Wat mij helpt is om mijzelf gerust te stellen. Door mijn gedachten te concentreren op het "licht".
Mijn licht!
Te vertrouwen op mijzelf! Mijn lichaam.
Maar ook mijn gidsen...

Wat ik dan doe is denken aan iets liefdevols... Iemand van wie ik heel veel hou. Of aan een liefdevol moment die ik vroeger als kind had met mijn beschermengeltjes. En dan ga ik in dat gevoel zitten en vraag om hulp.
Het is even oefenen....en daarin moet je ook je grenzen leren kennen.
Als ik teveel over mijn grenzen ga dan lukt mij dat zelfs niet meer.
Maar dan heb ik altijd nog een lieve partner aan wie ik vraag om mij te helpen....

Groetjes Brenda


Ps: Misschien heb je coaching nodig om je gevoeligheid een richting te geven, en om er mee om te gaan.
Je kunt opleidingen volgen in spirituele integratie of wat dan ook..zoveel mogelijkheden :D

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl