Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 10:51:34

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 16-11-2008, 12:13:55 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-11-2008, 19:53:42
Berichten: 187
Locatie: Op de wereld lijkt me..
JeRK schreef:
Lauwyy<3 schreef:
Geen idee, een vriendin van mij is op 6 juni geboren, dus in 2006 was het: 666 (06-06-06...)


Volledige geboortedatum?


06-06-1993

_________________
Als je zegt dat je vliegt
Kom je dan ooit naar beneden?
Je ogen staan gericht
Naar de lucht die zo blauw is


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 17-11-2008, 21:56:31 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-11-2008, 13:18:49
Berichten: 91
Locatie: Venlo
JeRK schreef:
keelkee schreef:
ik ben geboren op : 15-10-1993

wat betekend die datum dan? :o


1+5+1+0+1+9+9+3=29=2+9=11 Lotsgetal 11

Hey :wave: keelkee,

wij zijn lotsgenootjes, ikzelf ben van 31-10-1986, ook een 11je!

Meestergetal 11

Paranormaal begaafd en een potentieel spiritueel leider. Meestergetal 11 heeft een aardse taak die hij moet vervullen, vaak is die taak voor de persoon te zwaar. Dan mag je 11=1+1=2 gebruiken, maar dat weet ik niet zeker, dat verschilt in de verschillende theorieën. Derde oog activiteit (Pineal Gland), etc..? Het onbekende willen kennen, de Kosmos kunnen zien en begrijpen, etc...

Wat ik er verder nog over heb kunnen vinden:

blokkade= 11/2
Waar je moeite mee hebt.
Je houdt van vrijheid. Vrijheid van emoties en omgaan met vrijheid. Mogelijk heb je wat moeite met je moeder of een moederfiguur. Het getal 2 staat voor twijfel en overal bang voor zijn, dat is ook wat precies op jou slaat. Je hebt last van wat fobieën (bang voor honden bijvoorbeeld). Ook heb je de neiging dingen te gaan tellen.

levensles= 11/2
De groei naar volwassenheid, wat je moet leren.
Je moet leren om veel beter je talenten te gebruiken en het heft in eigen handen te nemen. Ook moet je leren niet te twijfelen en je niet door anderen te laten misbruiken want uiteindelijk krijg je toch steeds stank voor dank.

11
Hart: idealistisch, wereldverbeteraar, onstuitbaar, doelbewust, onverschillig
Lot: vastberaden, succesvol, populair, gerespecteerd, uitbuitend, onpraktisch

Meestergetallen:
Getal 11: De Visionair:
Positieve apsecten: Gul, spiritueel intuïtief, geïnspireerd, rechtvaardig, zuiver potentieel.
Negatieve aspecten: Bitter, materialistisch, haatdragend, makkelijk beïnvloedbaar, jaloers, onverschillig.
Toelichting:Visie Iemand met het getal 11 is een dromer(ster), zeer intuïtief en visionair. De meeste inuïtieve helderziende hebben ergens in hun getallengroep het getal 11 zitten en dat komt omdat zij de gave om te "zien" hebben. Het mag ook geen verbazing wekken dat sommige 11-typen neurotisch of overgevoelig zijn.
De sommige 11-type heeft alle aspecten van iemand met het getal 1, maar dan versterkt; ze heeft 2 keer zoveel charisma, leiderschapkwaliteiten en inspiratie. Het is een getal met een inherente dualiteit, waardoor ze voor innerlijke conflicten kan komen te staan. Als ze niet oppast, kunnen die conflicten veranderen in fobiën. De 11-type balanceert tussen verlichte grootheid en catastrofale zelfvernietiging. Om deze type volledig potentie en macht te bereiken, moet de 11-type gebruik maken van zijn of haar intuïtie en de universele spirituele waarheden van dit getal accepteren. 11-types moeten gewoon leren vertrouwen in hunzelf en in een hogere macht die hem of haar de weg zal wijzen.

Lotsgetal 11:
Dit getal vertegenwoordigt spiritueel inzicht, openbaringen en paranormale gaven. Het is verbonden met Uranus, het sterrenbeeld Waterman en de kleuren hemelsblauw, grijs en zilver. Omdat dit getal uit twee Enen bestaat, beschikken deze mensen in ruime mate over alle leiderschapskwaliteiten van de Enen; ze zijn absoluut vastberaden om datgene waar ze op uit zijn te bereiken. Bovendien slagen ze er meestal in hun doel te bereiken omdat ze bereid zijn risico’s te nemen en zo nodig dag en nacht te werken. Deze doelbewuste vastberadenheid levert ze veel respect en bijval van anderen op. Een Elf is hartelijk, levendig en populair en heeft soms een enorme invloed op de mensen om hem heen. Wel moet hij oppassen dat hij deze eigenschappen niet voor zelfzuchtige, materialistische of idealistische doeleinden gaat gebruiken.

De Getallen 11, 22 en 33

Cijfers 11, 22, 33. In sommige systemen worden de getallen 11, 22 en 33 niet opgeteld en worden in zijn geheel geduid c.q. als symbolisch getal op zich gezien. Dit worden vaak meestergetallen genoemd. Het betreft zeer uitzonderlijke mensen, echte meesters, bijna genieën. Ze hebben een opvallend soepele geest en kunnen van het ene naar het andere (abstracte) onderwerp switchen. Op zodanige manier dat het voor hen moeilijk is om een normale conversatie te voeren. In andere Numerologie systemen worden 11, 22 en 33 respectievelijk 2 , 4 en 6. Dit laatste is zowel in het bovengenoemde Pythagoras systeem als in onderstaand Cavendish systeem het geval.

Numerologische Analyse Lot Getal 11
Symboliek en Levensweg Getal 11. De 11 en 22 worden door numerologen spirituele getallen genoemd. Jouw levensles is met een numerologische term: zelfverlichting. Het gaat om het vinden van de waarheid. Inzicht is overal te vinden, zoek het niet te ver van je bed. Inzicht kan zowel in rust en vrede als in verwarring en verbijstering ontstaan. Belangrijk is vooral om verder te ontdekken en ontwikkelen wat er achter de stoffelijke c.q. materiële wereld zit.

Het meestergetal 11 wordt verder in verband gebracht met een poort die sinds de elfde januari 1992 is opengegaan en met de code 11:11 is verbonden. Het gaat om de poort of brug van dualiteit naar eenheid. Sommige mensen kijken toevallig naar hun digitale klok juist als het elf over elf is. Dit is volgens Solara, een vrouw uit Hawaiï, een teken dat zij op de goede weg zijn. Er wordt een grotere werkelijkheid in ons dagelijks leven binnengebracht. De 11:11 code verwijst naar de versmelting tussen ons uitgestrekte, kosmische Zelf en ons fysieke lichaam. Die versmelting transformeert ons DNA en stelt ons in staat ook biologisch de weg naar verlichting te gaan.

Mijn ware innerlijk = 11
De 11 beschikt over een geestelijk inzicht, en is soms helderziend. De 11 is doelbewust, idealistisch en vol vuur over het doel van zijn inspanningen en weet dit te koppelen aan inzicht, begrip en beslissingsvermogen wat hem tot en goede leider maakt. Het getal 11 is een meestergetal (welke over een grote kracht beschikken), het is de taak van de meester hier voorzichtig mee om te gaan, doet hij/zij dit niet dan krijgt men te maken met de minstens even sterke negatieve kracht van dit getal.  Je leeft in overeenstemming met hogere principes; Je bent een leider door je voorbeeld; Je hebt diepgang, charisma en wijsheid.

Ieder cijfer heeft zijn eigen betekenis:
1 - inventief, initiatief, leiding, nieuwe start.
2 - samenwerking, harmonie, verbindingen aangaan
3 - gevoel, expressie, creativiteit, muziek
4 - werk, discipline, mouwen opstropen
5 - vrijheid, ongebondenheid, afwisseling
6 - verantwoordelijkheid, dienstbaarheid
7 - innerlijke wijsheid, bezinning
8 - organiseren, zakelijk succes, materie
9 - menselijk begrip, educatie
11 - 22 en 33 - geestelijk bewustzijn, spirituele begaafdheden.

Getal 11
Het cijfer van de dromer
Intuïtie, Mystiek
Fantasie, Idealisme
Vindingrijk, Lichtbron
Paranormaal bewustzijn
Dromer van wie de visioenen (overdag of snachts) voorspellend kunnen blijken
Begrijpt onuitgesproken motieven en bedoelingen van anderen
Zoekt naar de geheimen van de kosmos


De trillingsaspecten van het getal: 11
Onze hele wereld reageert op trillingspatronen of zendt die uit. Deze trillingen kunnen zowel harmonisch alsmede disharmonisch zijn. Elk van ons werkt in een eigen trillingsgebied. Elke planeet, de zon, onze aarde en alle soorten leven daarop heeft zijn eigen trilling. Door de wisselwerking, de spanning tussen en de verzoening van deze verschillende trillingen evolueren wij. Elk getal heeft zijn eigen trillingskenmerken en zal tot uiting komen op de volgende drie manieren. 
Actief ( yang-mannelijk ), Passief ( yin-vrouwelijk ) en Harmonisch ( evenwichtig ), zoals in de volgende omschrijving wordt aangegeven.

Actief:
fanatisch, cultisch, te ijverig, mist praktische feitelijkheden, valt afwijkende standpunten aan, gebruikt de psychische of goddelijke gave voor eigen doeleinden.

Passief:
past geen inspiratie toe, reageert te sterk op kritiek, apathisch, is bang voor hogere energieën en gaven, is gevoelig voor de reactie van het publiek.

Harmonisch:
begaafd kanaal of helderziend, probeert uitdrukking te geven aan het hogere bewustzijn, verenigt geestelijke waarheid met het stoffelijke plan, vindingrijk, visionair leider. De elf mensen vliegen hoog in de wolken en moeten ernaar streven hun dromen op vaste grond te planten.

Levensgetal - 11
 Zelfverlichting. ( blikvanger magische aantrekkingskracht )
Dit is een leven waarin we bepaalde activiteiten moeten ontwikkelen die ons kunnen helpen de ware zin van het bestaan te begrijpen. Het is tevens een tijd van openbaringen en onthullingen. Tracht deze dingen te vinden in rust en vrede, doch ook in de verwarring en verbijstering, ze liggen overal op je te wachten. Leer te geloven en op jouw intuïtie te vertrouwen, laat je innerlijk het richtsnoer zijn en zie in elk mens en in iedere situatie het beste dat er in zit. Dit is in de eerste plaats een spirituele weg, doch jij kunt ook een ander pad volgen. Jij kunt gaan waar jij wilt en zult dienovereenkomstig worden beloond. Je moet de openbaringen en onthullingen die je deelachtig worden, samen met anderen leren beleven. Het is aan jouw het bestaan achter de stoffelijke wereld te ontdekken en er goed gebruik van te maken. Zoek naar de waarheid, ontwikkel een beter inzicht in het leven en tracht inspiratie te vinden. Heb medelijden. Ga onversaagd vooruit, maar verwacht geen roem, laat die aan anderen. Kansen zullen je geboden worden door inventiviteit, zowel ten aanzien van mensen als op spiritueel gebied, in het delen met anderen van verworven en verkregen wijsheid en kennis, door waarachtig te zijn en het contact met het ongeziene niet te verliezen. Gebruik je gaven, wellicht brengen ze je tot glorie en roem, doch laat dit niet jouw streven zijn. In een relatie ben je vaak idealistisch en voorkomend, maar ook veeleisend. De seksuele kant is belangrijk voor je, het is voor jou een belangrijke mogelijkheid om je te uiten. Jij neemt ook meestal het initiatief. Je toont je energiek, spontaan en je geniet van het samenzijn. In het minst prettige geval toon je nerveus, rusteloos en soms wat agressief.

In Nederland is Numerologie niet echt bekend, er wordt weinig in gestudeerd en daarom is er ook nog maar een vaag begrijpen van de materie. In het buitenlandse zijn er instituten die niet anders doen dan de numerologie in kaart te proberen te brengen. Dit volgen is voor mij grotendeels van toepassing:

Your Life Path is 11

Your Life Path (sometimes called Destiny) is derived from your birth date. Your Life path is the road you are traveling. It reveals the opportunities and challenges you will face in life. Your Life Path number is the single most important information available in your Personality Chart!

You have the potential to be a source of inspiration and illumination for people. You possess an inordinate amount of energy and intuition. There is so much going on in your psyche that you are often misunderstood early in life, making you shy and withdrawn. You have far more potential than you know. You galvanize every situation you enter. You inspire people, but without your conscious effort. Energy seems to flow through you without your controlling it. This gives you both power and sometimes emotional turmoil. You are a channel for information between the higher and the lower, between the realm of the archetype and the relative world. Ideas, thoughts, understanding, and insight -- all of these can come to you without your having to go through a rational thought process. There seems to be a bridge, or connection, between your conscious and unconscious realms, attuning you to a high level of intuition through which even psychic information can flow. All of this amounts to a great capacity for invention. Many inventors, artists, religious leaders, prophets, and leading figures in history have had the 11 prominent in their chart.

Because you are so highly charged, you experience the consequences of a two-edged sword. You possess great abilities, but indulge in much self-reflection and self- criticism. You often feel highly self-conscious. You are aware on some level that you stand out. Even when you try to blend with your environment, you often feel conspicuous, alien, and out-of-place. You are blessed with a message, or a specific role to play in life. But you must develop yourself sufficiently to take full advantage of that opportunity. Until that time, your inner development takes precedence over your ability to materialize the great undertaking you were chosen to perform. Consequently, 11s seem to develop slowly, but they simply have more to accomplish in their evolution than the average person. Thus, your real success does not usually begin until maturity, between the ages of 35 and 45, when you have progressed further along your path.

You may often be frustrated, largely because you have extremely high expectations of yourself. But these expectations can be unrealistic, and can prevent you from accomplishing anything. You can be very impractical, envisioning a skyscraper when all that was necessary was a two-story house. You may also suffer from bouts of confusion and lack of direction. This gives rise to loss of confidence and the onset of deep depression. The cause of these emotional problems is your lack of understanding of your own sensitivity and potential. Your desire to achieve some great ambition is enormous. However, a lack of confidence in your own ability to realize this dream may cause you much frustration. You sense the enormous potential you possess, which requires equally enormous confidence in your ability to materialize your dream. Confidence is the key that unlocks your potential. On a strictly physical level, you must protect your nervous system, which is inordinately vulnerable to stress because of your acute sensitivity. Depression is often the result of long periods of stress that have gone unrelieved. Seek out peaceful and harmonious environments, relaxing music, and follow a healthful diet in order to restore balance and peace. As an 11 Life Path, you are a highly charged version of the 2 and possess many of the characteristics and talents of that number.

You can be extremely diplomatic and tactful. You are also patient and cooperative. You work well with groups and somehow find a way of creating harmony among diverse opinions. You enjoy music and poetry and require a harmonious environment. You have an eye for beauty and a fine sense of balance and rhythm. You have healing capabilities, especially in such fields as massage, acupuncture, physical therapy, and counseling. You are a sensitive and passionate lover; your perceptiveness makes you aware of your partner's needs and desires, which you are able to fulfill with almost magical delicacy. However, when you feel you have been mistreated or jilted, you can react with devastating power, sometimes using personal criticisms vindictively.

You are a fine companion and possess a good sense of humor. When you have found your niche in life and begun to realize your true potential, your rewards will more than compensate for your trials earlier in life.

JeRK :D


pff wat een moeilijke tekst! :o
maar ik snap het wel een beetje :)

in vele punten herken ik mezelf wel in .. zoals:
dat als ik een doel heb dat ik dat ook wil afmaken.
en dat ik ook moeite heb met mijn moeder ;)

dankjewel!

_________________
Groetjes Keelkee


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 17-11-2008, 22:15:51 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-10-2008, 16:11:12
Berichten: 10
hah
oh escalatie..gewoon, dat wanneer iemand aan een onderwerp begint, allemaal mensen hier weer op reageren en zichzelf dingen beginnen af te vragen. Mensen willen dan ook weer antwoord nu een onderwerp (ook al is dit al vaker voorgekomen uiteraard) is aangesnelden

daag

_________________
"Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and, above all, those who live without love.” (page 722)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 08-12-2008, 17:26:00 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-11-2008, 13:18:49
Berichten: 91
Locatie: Venlo
weetje ;o

nu ik weet dat mijn getal 11 is zegmaar ..
en ik lig dan in bed en ben aan het lezen of bellen
en dan kijk ik omhoog een tijdje en dan naar de klok dan is het: 11.11
echt zoo raar :o

is dit gewoon toeval of .. ?

_________________
Groetjes Keelkee


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 11-12-2008, 22:09:19 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-11-2008, 13:18:49
Berichten: 91
Locatie: Venlo
JeRK schreef:
keelkee schreef:
weetje ;o

nu ik weet dat mijn getal 11 is zegmaar ..
en ik lig dan in bed en ben aan het lezen of bellen
en dan kijk ik omhoog een tijdje en dan naar de klok dan is het: 11.11
echt zoo raar :o

is dit gewoon toeval of .. ?


Hey Kelkee,

ik heb hier wel eens wat over gelezen, ik heb het document niet meer bij de hand, want ik moest Vista herinstalleren... Ik had een virus.

11:11 op de wekker zien heeft iets te maken met dat je contact moet zoeken met je engel/gids (bidden voor dank en hulp in sturing/kennis). Het is tijd dat iets leert omdat je klaar bent voor de nieuwe fase in je geestelijke groei. Je hebt onlangs een belangrijke les geleerd in je leven, wat een lang tijd een valkuil voor je is geweest.

JeRK :D


dankjewel!

maar hoe moet ik dan contact krijgen met mijn engel/gids?

xx!

_________________
Groetjes Keelkee


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 17-01-2009, 21:25:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-01-2009, 19:56:47
Berichten: 10
Als iemand tijd/zin heeft: hoe zit het met
23-04-1992?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 18-01-2009, 17:22:30 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2008, 13:02:15
Berichten: 67
Ik ga mezelf even uitrekenen.
2+6+1+0+1+9+9+2=30=3 Fijn, net het getal dat ik zo haat... :shock:
3 - gevoel, expressie, creativiteit, muziek Maar het klopt wel! :D

Mijn papa had getal 11. Hij geloofde ook dacht ik. En nu is hij vast in de hemel.
Dat was echt papa! :) Zou hij zijn taak op aarde volbracht hebben? :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 18-01-2009, 20:57:21 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
ik ben geboren op 05-02-1994
hoe werkt dat nummerlogie ding?

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 18-01-2009, 21:13:38 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2008, 13:02:15
Berichten: 67
Seih schreef:
ik ben geboren op 05-02-1994
hoe werkt dat nummerlogie ding?


Alles optellen en op de vorige pagina heb ik gevonden waarvoor ieder cijfer staat. ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 18-01-2009, 21:16:28 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
5+2+1+9+9+4=30
3 = gevoel, expressie, creativiteit, muziek

hmm.. weet niet of het klopt :P ik vind mezelf nou niet echt creatief o.o

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 19-01-2009, 12:40:53 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Jeetje seih... Ik hoop dat ik wat tijd kan vinden. Je hebt een interessante datum!
Twee assen en een drempel! Heerlijk! :) Ik PM je wel als ik de tijd vind :)

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 19-01-2009, 18:00:42 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
twee assen en een drempel.. wil ik dat wel weten? :P ik ben wel nieuwsgierig hoor. (A)

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 19-01-2009, 21:21:42 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2008, 13:02:15
Berichten: 67
truitje schreef:
Jeetje seih... Ik hoop dat ik wat tijd kan vinden. Je hebt een interessante datum!


Kan je iets over de mijne vertellen? Die staat in m`n eerste post op deze pagina vermeld. :)
Dank je (k)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 20-01-2009, 19:12:43 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
hihi, ik probeer steeds tijd te vinden maar tussen mijn baan en mijn scriptie vallen er niet zo veel losse uurtjes :)

Ik doe mijn best luitjes, tolereer mijn langzaamheid nog even :)

Trouwens Ikkuh, 11 wordt 2. Het voorkomen van dubbele getallen in het einde van de som kan wel wat zeggen maar de twee is sterker dan de elf.

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leuke Geboortedatum
BerichtGeplaatst: 20-01-2009, 20:08:42 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Maakt mij niet uit hoor, doe anders andere maar eerst. :p

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl