Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 11:09:22

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: dolende kinderziel in mijn huis
BerichtGeplaatst: 16-02-2009, 11:02:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-01-2009, 12:57:20
Berichten: 15
Hallo

ik heb sinds een paar dagen geleden een dolende kinderziel in mijn huis gezien. De eerste keer was snachts om half een. Ik was te moe om er contact mee te maken dus heb ik gezegt kom maar terug als het dag is. De volgende dag was ik mijn dochter van 9 maanden aan het verschonen en ineens staat ze naast me. Ik bood haar mijn excuses voor mijn gedrag van die nacht en vroeg haar wat ze kwam doen. Ze vroeg aan mij of ik haar mama wou zijn. Ik heb haar toen gezegt dat dat niet kon, maar ik het wel heel lief vond dat ze mij als haar mama wou. Vervolgens vertelde ze dat ze soms erg jaloers was op mijn kindje en dat ze haar dan het liefste pijn wilde doen. Ik schrok van haar boosheid en heb tegen haar gezegt dat ik het niet toe sta dat ze mijn dochter pijn doet en heb haar gezegt dat als ze pijn kwam doen zij niet welkom was. Ze is toen gegaan. Vanaf dat moment krijst mijn dochter alles bij elkaar als ik niet in de buurt ben en komt de geest steeds terug. Ze wil niet overgaan en als ik er met haar over wil praten is ze weer weg. Telkens als ik haar niet mijn moederliefde wil geven dreigt ze mijn dochter pijn te doen.
weet iemand wat ik kan doen om mijn dochter te beschermen en hoe ik deze ziel uit mijn huis kan krijgen ?

groetjes


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-02-2009, 22:09:49 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Hallo Chrystel,

Ik heb je verhaal gelezen en ik wil tegen je zeggen dat ik het erg vervelend vind wat er gebeurd. Ten eerste goed dat je de dialoog aan bent gegaan. Maar het meisje moet duidelijk naar boven gestuurd worden. Dit kun je afdwingen. Ik weet niet of je contact hebt met je gidsen, maar deze kun je vragen om het meisje mee te nemen. Want het meisje begrijpt niet dat ze dood is en ze is jaloers omdat ze haar echte moeder mist en jouw liefde wil. Dit kun en moet je niet aan haar geven. Helemaal al niet omdat ze het niet goed voorheeft met jouw eigen dochter. Het meisje moet begrijpen dat ze is overleden en dat haar echte moeder boven op haar wacht.

Mocht je er niet uitkomen dan weet ik iemand die jou heel goed kan helpen. Stuur mij dan even een Persoonlijk bericht via het forum dan geef ik je zijn gegevens.

Veel succes
Gert-Jan

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl