Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:50:49

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Raar gevoel
BerichtGeplaatst: 09-04-2010, 01:11:57 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-04-2010, 00:37:12
Berichten: 4
Laat ik eens beginnen met een kleine introductie.

Ik ben al lang niet meer op dit forum geweest omdat ik lange tijd eigenlijk alles wat ik meemaakte gewoon in normale aardse termen kon verklaren en oplossen. Ik vind deze manier van denken ook prettig en ben op zoek naar een stukje advies zonder zweverige termen zoals aarden. Ik weet dat er hier bijzondere mensen zijn die een gevoel/gedachte kunnen krijgen bij een bepaalde situatie en ook een andere groep die graag alles met niet spirituele denkwijzes willen uitleggen. Beide groepen zijn zeer welkom om te reageren.

Eerst maar eens de situatie omschrijven: Kwam een meisje bij mij op bezoek die 2 dagen is gebleven. Ik had haar ergens ver uit de buurt ontmoet en we hadden best een leuke tijd. Voordat ze op bezoek kwam, had ik het gevoel dat ik in controle was van mijn leven. Mijn leven draaide primair om mij (vrienden heb je toch vooral omdat je beiden er iets aan hebt, beiden graag lol wil maken, beiden graag je verhalen kwijt wilt, of vul zelf maar in).
Op dit moment heb ik een gevoel wat ik alleen in zweverige termen kan omschrijven en dat heb ik echt in jaren niet gehad. Het voelde een beetje als een wolk (ik had vrij veel moeite dag twee dat zij hier was weer naar mijn gevoel te vertalen). En naast dit gevoel heb ik ook het gevoel van een soortevan magneet die mijn eigen gevoel soortevan overstemt. Nu ben ik normaal wel een persoon die redelijk beïnvloed wordt door stemmingen om me heen, maar niet zo lang als dat dit duurt en ook niet zo sterk. Dit voelt echt een beetje dominerend.

Kan iemand mij helpen dit gevoel te verklaren? Ik vind het echt een vervelend rotgevoel omdat ik niet weet waarom ik dit nu nog steeds heb terwijl zij al dagen weg is. Hiernaast kan ik gewoon niet verklaren waarom ik dit gevoel heb, ik ben niet verliefd op haar (probeerde haar wel in een dronken bui te versieren, maar dat was toch echt alleen omdat ik flink wat op had).


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel
BerichtGeplaatst: 09-04-2010, 19:51:37 
Ten eerste: Toeval bestaat niet

En dus betekent het iets. Is het misschien dat zij ook aan spiritualiteit doet, want zoals je al zei, je hebt eraan gedaan, en het vergaat niet zomaar. Het is niet dat als je er wat minder mee doet dat je het dan niet meer bent. Probeer eens na te denken over de mogelijkheden wat zij kan zijn. Het kan ook best dat een geest van een overleden dierbare na reïncarnatie bij haar terecht is gekomen.

Ik ben vaag, maar ik hoop dat je toch iets aan mij hebt.

x :kiss:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel
BerichtGeplaatst: 15-04-2010, 01:13:32 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-04-2010, 00:37:12
Berichten: 4
Dank je voor het bericht. Ik had echt even het idee dat er helemaal niemand zou reageren.

Nadenken heb ik behoorlijk veel gedaan, maar het kunnen verklaren blijft een beetje achter :/
Ben het met je eens dat toeval niet bestaat. Daarom irriteert het mij ook, dat ik niet kan verklaren wat nou de trigger is dat ik dat gevoel krijg.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel
BerichtGeplaatst: 17-04-2010, 00:22:35 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Misschien zit er iets in haar persoonlijkheid dat een leegte in de jouwe opvult en/of jou aanwezige delen overheerst. Als je iets tegenkomt waarover jezelf totaal niet beschikt kan dit overweldigend werken.
Plaats bijvoorbeeld een die-hard zwerver in een luxe hotel met persoonlijk butler en kok en hij zal willen wegvluchten omdat dit zodanig anders is dan hij gewend is?

Het is maar een gokje :)

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl