Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:45:08

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: hoe doe jij 'readen'...
BerichtGeplaatst: 22-05-2011, 12:00:20 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Hey hallo,

Ik vroeg me af hoe jullie bij het topic 'wie ben ik' precies tot een reading komen en of hier overeenkomsten in zitten of juist heel erg verschillende elementen... :D

Ik merk dat ik een beetje naar een foto staar voor een paar seconden en op een gegeven moment lijk ik voorbij de foto te kunnen kijken en zie ik de persoon op de foto in een soort filmpje bewegen en dingen doen op plaatsen bewegen.. ( kan vanalles zijn in de keuken koffie zetten, tot een bepaald gedrag wat ik zie of de interactie tussen hem en zijn omgeving...) ook zie ik soms met kleur een bepaalde emotie weer gegeven... Verder komen er soms ook spontaan woorden in me op... zonder dat ik precies weet dan hoe dat woord in verband staat met die persoon...

Ben benieuwd of jullie dit herkennen of dat er mensen zijn die heeeel anders 'readen'...
lijkt me interessant om verschillende methodes van mensen te lezen... :)

liefs, binnenspiegel..

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe doe jij 'readen'...
BerichtGeplaatst: 22-05-2011, 12:10:04 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Ik noem mezelf geen reader, maar probeer het wel soms! Ik kijk naar de foto en dan springen er woorden in mijn hoofd op, vaak in combinatie met een emotie. Dus bijvoorbeeld 'moeder' met de emotie 'verdriet'. Dan ga ik daar verder op in, geen idee hoe eigenlijk. :P

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe doe jij 'readen'...
BerichtGeplaatst: 22-05-2011, 12:36:33 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
hey Wortelbrood,

Ja, wanneer ben je reader.. haha... ik noem mezelf ook geen reader maar heb hier op het forum gemerkt dat ik schijbaar wel dingen kan oppikken van mensen.. of je dan reader bent weet ik niet maar je bent dus wel gevoelig in mijn ogen dan voor informatie...dus misschien de term reader in 'voeler' veranderen? :lol: al vind ik 'voeler' een beetje vervelend klinken..nee laat het bij reader wat mij betreft... :wink:

gaaf, dus jij hebt meer met woorden? Frappant...

Wat ik vergat te vermelden bij mijn eerste post, verder voel ik soms ook in mijn lijf iest veranderen als ik me op iemand afstem... verdriet of ansgt, nerveusiteit etc...

herkent iemand dat ook?

liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe doe jij 'readen'...
BerichtGeplaatst: 22-05-2011, 12:37:45 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Haha voeler, tja......

Precies, dat in je lijf voelen! Dat bedoel ik met emoties.. Dus ja, dat heb ik ook wel denk ik. :)

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe doe jij 'readen'...
BerichtGeplaatst: 22-05-2011, 13:05:38 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Ik ga op mijn gevoel af. Vaak kan ik boekdelen lezen aan iemands ogen ook.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe doe jij 'readen'...
BerichtGeplaatst: 22-05-2011, 13:22:33 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Ik kan zelf niet readen, maar als je een foto ziet. Kan je al veel uit mimiek en uitstraling van iemand halen.

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe doe jij 'readen'...
BerichtGeplaatst: 22-05-2011, 13:29:47 
Als ik read, wat ik niet vaak doe en waar ik ook niet echt een ster in ben, maar het lukt redelijk; dan kijk ik altijd heel diep in de ogen op de foto's, en als de ogen dus niet goed zichtbaar zijn gaat het voor mij al over. Terwijl ik dan naar de ogen kijk voel ik emoties opkomen in mijzelf en deze emoties verbind ik dan in een voor mij logische volgorde.

Dit is geen waterdichte methode heb ik al gemerkt! Dus deze methode is ook niet aan te raden.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe doe jij 'readen'...
BerichtGeplaatst: 23-05-2011, 07:52:27 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
boarder schreef:
Ik kan zelf niet readen, maar als je een foto ziet. Kan je al veel uit mimiek en uitstraling van iemand halen.


hmhm, maar wat is uitstraling dan? ( haha, misschien flauw maar ik probeer een zo concreet mogelijk beeld te krijgen van wat iedereen doet en waar mensen bepaalde informatie uit halen. )
Want als je googled op wat uitstraling is kom je op zaken als; "weerspiegelit zich in hoe iemand over zichzelf denket, hoe iemands energie is."..Dat zijn toch aspecten die je lastig concreet krijgt...dusss; Waar zit hem voor jou die uitstraling in en hoe herken je die dan bij iemand?

liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe doe jij 'readen'...
BerichtGeplaatst: 23-05-2011, 10:10:40 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
mooi omschreven die ervaring... :)

Ja, sommigen mensen hebben een hele sterke wil en ook een hele sterke energie. Zelfs als ze er niet meer ( stoffelijk) zijn kun je dat nog ervaren... :wink:

Grappig om te lezen dat jij ook spontaant woorden binnen krijgt op die momenten. Ik merk ook op dat ik die woorden niet zelf bedenk want ik vroeg me dat ook wel eens af.."Is het niet gewoon mijn fantasie dat ik aan die woorden denk?" Maar telkens als ik probeer te readen merk ik dat die woorden echt spontaan in me opkomen, uit het niets. Wel merk ik dat het vaak ook woorden of gevoelens zijn die ik zelf ook sterk heb gekend of heb meegemaakt of waar ik zelf ook een connectie mee heb. Dus ik merk als diegene op de foto en ik iets overeenkomends hebben ( bijv. hobby's of een karaktertrek) dat ik die meestal feilloos eruit haal en soms zelfs ook zie/ voel in mezelf...

Wat je schrijft over het stukje als iemand niet geread wilt worden herken ik ook. Niet zozeer dat mijn hand of delen van lijf gestuurd worden maar ik merk dat de informatie stroom dan gewoon stopt. Iemand sluit zich dan als het ware voor me af en ik zelf merk ook dat ik dan niet verder ga voelen/ vragen. Ik respecteer die grens dan ook echt...

haha, ja weten doe ik het natuurlijk niet zeker maar het lijkt me een sterke personaliteit die schoonvader. Dus zou best kunnen dat hij dacht "even herrie maken hier in de toko"... :wink:

Liefs, binnenspiegel..

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe doe jij 'readen'...
BerichtGeplaatst: 23-05-2011, 17:19:45 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Als mens maak je veel gebruik van (onbewuste) lichaamstaal en die is ook te zien op foto's. Je hoeft niet perse te readen vanaf een foto, je kunt ook naar mensen kijken vanaf een afstand en dan heb je aan hun houding en lichaamstaal al een idee wat voor persoon het is. Hoe meer je oefent, hoe beter je signalen herkent, hoe nauwkeuriger je dingen kunt beschrijven enz.
Zo zie ik dus het readen en als ik naar foto's kijk dan doe ik het ook altijd op die manier. :p

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe doe jij 'readen'...
BerichtGeplaatst: 23-05-2011, 18:50:47 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2011, 18:10:12
Berichten: 2508
Locatie: Zutphen
ik merk zelfs dat er op verschillende dagen als je naar een foto kijkt dat er steeds een andere uitstraling van energie uit. en het lijk wel of je een verre kijker gebruikt. althans zo voelt het.

_________________
"Alles in dit universum beïnvloed elkander..."


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe doe jij 'readen'...
BerichtGeplaatst: 25-05-2011, 19:21:56 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
binnenspiegel schreef:
boarder schreef:
Ik kan zelf niet readen, maar als je een foto ziet. Kan je al veel uit mimiek en uitstraling van iemand halen.


hmhm, maar wat is uitstraling dan? ( haha, misschien flauw maar ik probeer een zo concreet mogelijk beeld te krijgen van wat iedereen doet en waar mensen bepaalde informatie uit halen. )
Want als je googled op wat uitstraling is kom je op zaken als; "weerspiegelit zich in hoe iemand over zichzelf denket, hoe iemands energie is."..Dat zijn toch aspecten die je lastig concreet krijgt...dusss; Waar zit hem voor jou die uitstraling in en hoe herken je die dan bij iemand?

liefs, binnenspiegel...


Met uitstraling bedoel ik lichaamstaal, Als iemand verdrietig is, straalt diegene dat meestal ook uit. Natuurlijk is een foto wel een moment opname, en kan er iemand lachen op een foto. Toch kan je dit soort dingen er meestal wel uithalen. Snap je een beetje wat ik ermee bedoel?

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe doe jij 'readen'...
BerichtGeplaatst: 23-08-2011, 12:41:32 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-02-2011, 17:08:08
Berichten: 40
binnenspiegel schreef:

Ik merk dat ik een beetje naar een foto staar voor een paar seconden en op een gegeven moment lijk ik voorbij de foto te kunnen kijken en zie ik de persoon op de foto in een soort filmpje bewegen en dingen doen op plaatsen bewegen..

liefs, binnenspiegel..


dat heb ik ook altijd gehad :), toen ik kleuter was staarde ik altijd naar foto's en plaatjes en zag ik ze bewegen dat heb ik nu nog steeds, alleen ik heb er nooit iets achter gezocht

_________________
Forgive and forget, don't wast your time with hate and regret


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe doe jij 'readen'...
BerichtGeplaatst: 24-08-2011, 13:51:40 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Uhm de keren dat ik het geprobeerd heb, had ik meer woorden eigenlijk,

de 1e x dat ik het weer ging proberen was op een spiritueel weekend en iedereen moest een foto meenemen van iemand levend of dood, en iedereen kreeg een foto van elkaar.
Ik kreeg dus als enige een oud boek met daarin een zwart wit foto van een vrouw.
Ik dacht natuurlijk dat het me weer helemaal niet ging lukken maar ben het maar gaan proberen.
ten 1e kwam het woord anorexia in m'n op, eetproblemen.
daarna nog meer woorden.

Nja ik met twijfel natuurlijk verteld toen ik aan de beurt was wat ik had opgeschreven en tot mn grote verbazing klopte echt alles, dat van die eetproblemen klopte, hoe haar karakter was enzo.

En daarna ben ik nog een paar x gaan proberen, en dan zag ik soms indd ook een beeld van iemand.. pijntjes van anderen voel ik ook vooral, bijv druk op de borst, or whatever, maar het meest nog de woorden.

binnekort maar weer eens proberen :p

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl