Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:04:09

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Entitteit in mijn lichaam.
BerichtGeplaatst: 11-06-2011, 00:06:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2010, 23:14:57
Berichten: 9
Bedankt voor je post mirror, hier heb ik veel aan. :)
Sorry voor de vele spelfouten, maar dat krijg je met touchtelefoons.
Ik zal voortaan reageren met de laptop zoals ik nu doe, een laptop maakt een stuk minder snel spelfouten.
Ik zal ook proberen aan mijn ouders te vertellen dat ik soms stemmen in mijn hoofd heb, ook al wordt dit voor mij best wel lastig.
Maar ik zal het zeker proberen!

Wat ik ook sindskort probeer is de stemmen te negeren, dat lukt afentoe vrij aardig.
Het is wel heel lastig moet ik zeggen, soms blijven ze maar herhalen dat er iets met mijn famillie gebeurd, en ja je wilt je familie kosten wat het kost beschermen.
Ik probeer dit zo lang mogelijk vol te houden en ik zal jullie op de hoogte houden hoe het over 1 of 2 weken met me gaat.
Naar de huisarts ga ik zeker nog langs over mijn vermoeidheid.

Verder wil ik je bedanken dat je me wil helpen, (alle andere mensen die hier gereageerd hebben wil ik trouwens ook bedanken).
Ik houd jullie op de hoogte. Grt.

Ps, bedankt nog voor de opmerking over mijn spelling, ik zie nu pas dat in mijn vorige teksten heel veel woorden fout zijn waardoor het idd heel lastig te lezen is.
Dit kwam door het swype op een touch gsm, waardoor soms perongeluk een ander woord wordt gemaakt dan de letters waar jij overheengleed. Dat doe ik dus maar niet meer.:)
Heb alles nu verbeterd.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Entitteit in mijn lichaam.
BerichtGeplaatst: 06-07-2011, 23:43:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-12-2010, 22:07:12
Berichten: 38
Locatie: Alphen aan den Rijn
soms denk ik ook wel eens dat ik iemand/ dood of levend in mij heb zitten heel vreemd hoor,
maar dat is idd een psychose, of naja een manier van denken en dat wil je als mens begrijpen, wees blij dat je je er bewust van bent..

wat ik jou aan kan raden is hier serieus met je ouders over te praten, dus elkaar uit laten praten enzo haha..

vervolgens , langs een huisarts en een medium gaan, beide kunnen je namelijk beter helpen dan 1..

oja, die stemmen moet je niet al te serieus nemen, ik zou zeggen "laat je ballen hangen"..
anders verwoord laat et niet naar je hoofd stijgen.. ofwel blijf chill en probeer je lekker met andere dingen bezig te houden dit kan ook al een stuk helpen.

_________________
"tot mijn Zelf zal ik terugkeren' - Buddha


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Entitteit in mijn lichaam.
BerichtGeplaatst: 07-07-2011, 20:42:12 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-03-2007, 15:20:45
Berichten: 306
Locatie: The world.
Hoe is 't nu ?

_________________
Life is like a box of chocolats, you never know what you gonna get.



Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Entitteit in mijn lichaam.
BerichtGeplaatst: 08-07-2011, 09:32:07 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-08-2005, 14:09:54
Berichten: 200
Locatie: Enschede
Hoi!

Mijn broer hoort ook stemmen en een vriend van mij ook. 't Komt dus redelijk wat voor.

Een manier om er mee om te gaan weet ik (nog) niet, maar ik ben er wel in geïnteresseerd.

Ik wou je in ieder geval veel sterkte toe wensen.

Groetjes!
Emiel


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Entitteit in mijn lichaam.
BerichtGeplaatst: 25-04-2012, 15:46:37 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-04-2012, 15:23:48
Berichten: 4
hoihoii,
ik heb een soort zelfde ervaring maar toch iets anders.
Zelf ben ik van een tweeling alleen mijn broertje is helaas vroeg overleden. Na 7 dagen.
Alleen hij was bij me gebleven. Zelfs in mij.
Daardoor hoorde ik ook stemmen en was ik heel erg vermoeid omdat hij van mijn energie leefde.
Ik werd vroeger ook gepest en merkte meteen dat het mijn broertje was die het voor me op nam af en toe.
Want zelf was ik heel verlegen en stil maar kon vaak opeens heel goed voor mezelf opkomen en zei ik dingen
waarvan ik achteraf dacht zei ik dat? maar ik wist dat hij het was om voor me op te komen.
Gaf me achteraf wel altijd een fijn gevoel. Nu heb ik dat niet meer maar is hij naar t licht gegaan. Ik mis hem
nog wel maar ben evegoed trots dat ik zo'n lief broertje heb


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl