Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:15:16

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Nieuwtijdskind
BerichtGeplaatst: 03-08-2011, 21:30:54 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-08-2011, 20:45:26
Berichten: 6
Dag iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en ik zit met bepaalde vragen en ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Ik ben een meisje van 20 jaar en ik heb van verschillende personen gehoord dat ik een ''open'' aura heb en daardoor hooggevoelig ben. Mijn moeder ging vroeg met een foto van mij naar een medium , omdat ze vond dat ik altijd al anders was dan andere kinderen. Ik heb vroeger wel eens tegen mijn moeder gezegd dat ik door een licht liep , maar kan me hier niets van herinneren. Ik ben best spiritueel ingesteld en ik bezoek ook regelmatig een paragnost met als specialiteit handoplegging. Zij heeft mij verteld dat ik emoties aan kan voelen en overneem van anderen. Ook ben ik een keer bij een medium geweest en die zei precies hetzelfde. Ik zat een keer in de wachtkamer bij de huisarts en toen kwamen ik en mijn zusje in gesprek met iemand die paranormaal begaafd was. De man vertelde dat die in zijn jongere jaren mensen had geholpen die pijn hadden. Toen ik bij de huisarts naar binnen moest , vertelde de man tegen mijn zusje dat ik ''open was'' , mijn zusje snapte eerst niet wat de man bedoelde.
Ik vind het lastig om met deze gave om te gaan en deze om te zetten in iets positiefs. Ik zit de laatste tijd namelijk niet erg lekker in mijn vel en ik heb vaak het gevoel dat ik energie tekort kom , ik denk doordat ik de emoties van anderen overneem. Ook ben ik bang om te gaan slapen , dit vanwege het feit dat ik vaak het gevoel heb dat er iets bij me is , dat gevoel dat er ogen in je rug prikken. Als ik in bed lig gaan mijn haren bijvoorbeeld opeens overeind staan en dan is het net of er iemand is , het voelt dan ook een beetje koud. Ik voel het wel , maar kan het niet zien. Ik heb een half jaar geleden veel last gehad van kloppen op het bed en dan wel bij mijn oor. Als ik dan rechtop ging zitten om er goed naar te luisteren was het weg. Dan riep ik mijn moeder om te komen luisteren en dan was het er niet. Een paar weken later kwam mijn opa ( die ik nooit gekend heb , maar ken van foto's) in mijn droom bij me. Hij zei dat ik niet bang hoefde te zijn. Daarna heb ik nooit meer wat van het kloppen gehoord. Ook zie ik soms een bepaald licht om mensen heen , vooral als voor een witte achtergrond staan , wat kan dit zijn ?
Als personen in mijn omgeving pijn hebben leg ik wel eens mijn handen op ze en ze zeggen dan dat de pijn de volgende dag minder is of helemaal weg is. Ik weet alleen niet zo goed of dit dan toeval is of niet. Ik ben op internet gaan kijken , naar iemand die mij bij mijn hooggevoeligheid kan begeleiden , maar tevergeefs. Laatst was ik in Spanje samen met mijn moeder. We hebben een kerk bezocht en ik heb er gebeden. ( Ik ben van huis uit niet gelovig) , maar ik bid wel en geloof ook. Op een gegeven moment kreeg ik een heel onbehagelijk gevoel in die kerk , terwijl dat toch juist mooi en rustgevend hoort te zijn? Ik Die nacht heb ik gedroomd over de hemel , geloof en geluk, kan het me niet meer heel goed herinneren , maar ik kreeg het idee dat het op de gebeurtenis van die middag sloeg. Mijn droom was namelijk wel erg mooi , het ging over geluk. In diezelfde vakantie kwamen ik en mijn moeder in contact met een familie uit Nederland. We hebben veel met die mensen gesproken. Op een avond had ik een gesprek met die man en hij vertelde dat die net was afgestudeerd als verpleegkundige ( hiervoor leer ik ook) plotseling ging het gesprek over het paranormaal zijn. Hier was eigenlijk geen aanleiding voor. De man vertelde dat die geesten kan zien en kinderen helpt die hier last van hebben. Ook helpt hij mensen waar hij door zijn beroep mee in aanraking komt. Verder doet hij aan handoplegging. Hij vertelde mij dat ik erg gevoelig ben en daardoor last heb van bepaalde energieen van ''boven'' die niet altijd goed zijn? Hij heeft me advies gegeven over bepaalde zaken zo ook over het lezen van de bijbel en bidden waar ik over na ben gaan denken. Het gesprek met de man voelde heel vertrouwd , alsof het zo moest zijn. Hij vertelde dat ik hem altijd mocht bellen en als ik er niet uit kwam kon hij mij begeleiden. En dat precies op het moment dat ik op zoek ben naar iemand die mij bij mijn gave kan helpen.
Verder gaan de laatse tijd alarmpoortjes af in winkels waar ik kom. De mensen controleren mijn tas dan en lopen er mee door het poortje , het alarm gaat niet af. Ik loop samen met mijn tas door het poortje en het alarm gaat wel af. Ik loop alleen door het poortje en het alarm gaat niet af. Dit snap ik niet en mijn vraag is of dat heeft te maken met een bepaalde energie die ik bij me heb?
Het is een lang verhaal , maar ik hoop graag op een reactie!

Groetjes,


Een Nieuwetijdskind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nieuwtijdskind
BerichtGeplaatst: 05-08-2011, 22:29:21 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-08-2011, 20:45:26
Berichten: 6
Dag Xiro,

Fijn om met medegenoten te kunnen praten.
Ga proberen om me op die manier af te sluiten. Jij doet dat dus d.m.v. het visualiseren van een bol rond je? Ik snap alleen niet zo goed wat je bedoeld met het richten van energie op je voorhoofd. Kun je dit uitleggen?
Het geeft niet hoor dat er geen opbouw in je verhaal zit. Ik begrijp de kern van het verhaal en daar gaat het om!
Bedankt.

Groetjes,


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nieuwtijdskind
BerichtGeplaatst: 21-09-2011, 11:21:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-09-2011, 17:06:35
Berichten: 2
heeey,

het gevoel dat er iemand in je buurt is of er ogen 'in je rug prikken' is vaak gewoon een gevoel van angst. dat wil natuurlijk niet perse zeggen dat dat bij jou ook zo is, maar vaak is het gewoon zo simpel


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nieuwtijdskind
BerichtGeplaatst: 17-10-2011, 20:13:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-10-2011, 19:53:59
Berichten: 26
Locatie: Sprang-Capelle
hoihoi,
ik ben 21 jaar en heb hetzelfde te horen gekregen: ik ben een nieuwetijdskind.
Ben ook nog beetje zoekende wat het allemaal inhoudt en hoe ik er allemaal mee om moet gaan.

Ze zeggen dat ik doormiddel van mijn zonnevlecht energie van anderen aantrek.
ik voel me vaak erg vol van binnen soort spanning waar ik zelf niet van af kan komen,
meestal als ik dan bij mijn hapto-therapeute ben geweest, die geeft me dan een soort van een massage, daardoor heb ik het gevoel dat ze het wel een beetje weg kan trekken.

2 jaar terug heb ik ongeveer een zelfde ervaring gehad,
was een aantal weken voor de sterfdag van mijn opa, dan schrok ik s'nachts wakker en het eerste waar ik aan dacht was mijn opa, ook had ik dan heel sterk het gevoel dat er iemand bij mij was.
Ook heb ik dat gevoel een keer gehad bij mij therapuite en die heeft het toen ook gevoeld, die heeft mij gezegd dat het inderdaad mijn opa was die zichzelf even wilde laten voelen.

Ik heb geen tips voor je want ik zit er zelf ook mee maar ik wilde je alleen even laten weten dat je niet alleen bent :wink: .

Groejtes


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl