Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:19:30

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18-09-2011, 11:45:26 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2011, 12:08:34
Berichten: 615
Hoi

Het horen van stemmen in je hoofd is een redelijk vaag gebied moet ik zeggen. Zoals jij het omschrijft lijkt het me meer een vorm van telepathie. Hoewel het dus niet helemaal bewust gaat. Ik denk dat, zolang het niet negatief is en er geen dreiging van uit gaat, je ervan uit kunt gaan dat het niets negatiefs is.

Het tweede wat je omschrijft hebben we allemaal en is een puur lichamelijk verschijnsel. Wat je omschrijft heeft te maken met een bepaalde werking van je oog (iets te lang en ingewikkeld om het hier zo uit te gaan leggen) Het is niks om je zorgen over te maken, ik heb het ook en de buurman vast ook.

Wat het derde betreft, dat zou inderdaad best eens iets van helderziendheid kunnen zijn , heb je al eens geprobeerd uit te vinden of je gelijk hebt wat die persoon betreft wat betreft waar die is?

Het verschil tussen fantasie en werkelijkheid is natuurlijk lastig vast te stellen voor mij..daar kan ik geen antwoord op geven.

Ik zelf hoor trouwens niet echt stemmen in mijn hoofd, ik werk meer op gevoelens....soms krijg ik wel ingevingen maar niet dat ik stemmen hoor ofzo....
Ik hoop dat je er iets aan hebt


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-09-2011, 19:55:11 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2011, 12:08:34
Berichten: 615
Ja voorwerpen, gezichten en kleuren zien met je ogen dicht is heel erg normaal hoor.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-09-2011, 07:38:01 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2011, 12:08:34
Berichten: 615
Haha, ja ik weet dat het zweverig klinkt. Maar als t zo klinkt hoeft het nog niet zo te zijn natuurlijk...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-03-2012, 14:24:32 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-03-2012, 20:38:22
Berichten: 2
Locatie: zeeland
@briank je hoorde dus bekende praten met elkaar
dat heb ik ook weleens niet zo vaak maar af en toe bijv.
ik werd midden in de nacht waker maar ik sliep toch net alsof ik aan het dromen :shock:
was terwijl ik wakker was(heel vreemd) maar toen hoorde ik dat ook ik hoorde alles heel duidelijk
maar de volgende ochtend was ik alles vergeten wat ze zeiden (mischien was het gewoon een herinering of mischien
toch iets met telepathie te maken of met iets anders ik weet het ook niet :?

groetjes laurens :wink:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl