Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:03:05

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02-01-2012, 20:31:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-01-2012, 19:25:24
Berichten: 13
hallo allemaal ik ben nieuw hier ,weet sinds een jaar dat ik heldervoelend ben,op allerlei mannieren ,ik voel zowel pijn als emoties,en weet ook wanneer de emoties betrekking hebben op mij,krijg dan ijskoude handen,en het voeld alsof er een soort van wind omheen draait,voel het zowel van mens of dier,en weet soms niet hoe ik er mee om moet gaan,hoop hier wat meer duidelijkheid tekijgen,over het hoe en waarom.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-01-2012, 21:36:32 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-01-2012, 19:25:24
Berichten: 13
BrianK schreef:
torro schreef:
hallo allemaal ik ben nieuw hier ,weet sinds een jaar dat ik heldervoelend ben,op allerlei mannieren ,ik voel zowel pijn als emoties,en weet ook wanneer de emoties betrekking hebben op mij,krijg dan ijskoude handen,en het voeld alsof er een soort van wind omheen draait,voel het zowel van mens of dier,en weet soms niet hoe ik er mee om moet gaan,hoop hier wat meer duidelijkheid tekijgen,over het hoe en waarom.

Als eerste wens ik je van harte welkom op het forum Torro,

Ik hoop dat je hier zult vinden wat je nodig hebt. In ieder geval ben je op de juiste plek gearriveerd.
Het kan erg moeilijk zijn soms om heldervoelend te zijn, ik heb zelf het geluk dat ik het volledig onder controle heb bij mezelf.
Voor energieen van anderen die je voelt (zoals pijnen en emoties) kun jij je vrij makkelijk afschermen. Je moet dit alleen zelf ontdekken en dat is juist moeilijk.
Ga maar eens voordat je bvb naar school gaat of een andere plek waar je hier last van hebt rustig zitten. Neem gerust een half uurtje de tijd om rustig te mediteren en tijdens die meditatie een gouden ei om je aura heen te visualiseren. Stel je voor dat jij je in een gouden ei bevind. Dat ei schermt jou af voor alle invloeden van buiten af zoals pijnen van mensen maar ook invloeden van bijvoorbeeld geesten en de emoties van anderen.
Je kunt je ook voordat je van huis afgaat even rustig gaan staan. Ga staan en maak jezelf zo rustig mogelijk. Visualiseer je dat er een wit licht van boven op jou schijnt die jou beschermt van alle negatieve invloeden zoals pijnen maar ook de emoties van anderen.
Beide oefeningen zullen werking hebben als jij ze goed uit voert. Als het de eerste keer niet lukt geef dan niet op en blijf het proberen. Zoiets als dit kan nog wel eens tijd nodig hebben om te ontwikkelen. Hoe vaker je het doet hoe beter je er in zult worden.

Ikzelf ben ook zoals jij het zegt heldervoelend. Ik voel en hoor ook alles van anderen als ik mij er voor open zet. Voelen doe ik vrijwel altijd, alleen of ik het gevoel van een ander ook vastpak is weer een ander verhaal. Ik pak en houd het alleen vast als ik dat zelf wil. Hetzelfde geld voor mijn eigen emoties, ik pak alleen vast wat ik wil. Ik heb mijn emotie volledig onder controle. Hetzelfde geld voor mijn energie.
Ik neem ook erg veel waar in de omgeving waar ik ben. Het enige is dus of ik er wat mee doe of niet.
Eigenlijk gaat dat bij mij op het gebied van heldervoelendheid met alles zo.
Voel ik iets, dan moge het zo zijn, klaar, het is nou eenmaal zo.
Neem als voorbeeld dat je buiten aan het fietsen bent en je ziet bvb een eekhoorntje of er komt een auto voorbij, je neemt tijdens het fietsen zoveel waar. Maar als kind heb je geleerd dat het ''normaal'' is en schenk je er verder niet veel aandacht aan. Je ziet het en gaat weer verder met hetgeen wat je aan het doen was.
Je zou dit ook moeten krijgen op het gebied van heldervoelendheid, je voelt iets en daar moet het bij blijven. Je moet niet in hetgeen wat jij waarneemt blijven hangen tenzij je dit zelf wilt.

Ik hoop dat dit een beetje je vragen heeft beantwoord.

Gr Brian

ik snap wat je zegt,maar ik voel dus niet alleen in het nu,maar ook wat komen gaat,heb het fatalen hardaanval van mijn oma,maanden van tevoren gevoeld,evenals het ooginfarct van mijn schoonvader,de botkanker van mijn hond rip,kon precies op 30 kilometer afstand via sms vertellen aan mijn vriendin die bij haar opa in het ziekenhuis was welke organen er uitvielen,en op het moment dat hij stierf viel ik in slaap,dit is wat het zo moeilijk maakt,voel ik wat is het van mij ,of een ander,is het van nu of gebeurd het later,is het iemand die ik ken ,of niet ken,tevens ben ik er ook achter dat je je heldervoelendheid niet aan de grote klok moet hangen ,word niet door iedereen gelooft en al zeker niet geaccepteerd,maar in ieder geval heel erg bedankt voor je reactie ,en goede raad ga er zeker wat mee doen gr torro


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-01-2012, 21:51:25 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-01-2012, 19:25:24
Berichten: 13
BrianK schreef:
Wat ik in mijn eerste bericht heb beschreven is iets wat (in mijn ogen) bij alles geld.

Ikzelf weet ook de toekomstige dingen die te gebeuren staan. Je moet deze dingen inderdaad voor jezelf proberen te houden hoe moeilijk het soms ook is. Je zult alleen bepaalde dingen tegen personen kunnen vertellen waarvan je weet dat ze er op een goede manier tegen aan kijken, maar dan nog zul je niet alles kunnen vertellen.

Verder moet je eens gewoon proberen er rustig naar te kijken. Ontdek het eens opnieuw en werk het uit. Probeer te leren hoe het in mekaar steekt bij jou. Veel meer kan ik niet voor je doen ben ik bang, het is puur een kwestie van jezelf ontdekken en jezelf onder controle houden zoals ik in de post hierboven al had beschreven.

Ik wens je heel veel succes hiermee!
Weet wel dat ondanks dat ik je mogelijk hier niet meer veel verder mee kan helpen er wel altijd ben voor de mogelijke problemen die het met zich mee brengt. Ik weet dat het echt heel erg moeilijk kan zijn. Je kunt mij altijd via pb of email/msn bereiken.

Gr Brian

zal ik doen en in iedergeval als vast bedankt,gr torro


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-01-2012, 23:40:58 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Hoi Torro,

Aan dit topic bij het subfora Gevoeligheid heb je misschien wel iets meer ;).

viewtopic.php?f=8&t=745

Het gaat specifiek over heldervoelendheid :).

Groet,

Matthijs

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-01-2012, 16:30:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-01-2012, 19:25:24
Berichten: 13
Matthijs schreef:
Hoi Torro,

Aan dit topic bij het subfora Gevoeligheid heb je misschien wel iets meer ;).

viewtopic.php?f=8&t=745

Het gaat specifiek over heldervoelendheid :).

Groet,

Matthijs

heb dat topic gelezen ,en ik weet inmiddels wel wat het heldervoelendzijn inhoud,en wat het met je doet,maar nog niet hoe ik me af kan sluiten voor sommigen gevoelens, ik ben mijn hele leven al heldervoelend,weet alleen sinds een jaar dat het een naam heefd,wat ik me afvraag is hoe en waarom ontwikkel je het,heefd het een funtie,of een doel ,word je geacht er iets mee tedoen,door iets ,ik weet namelijk ook wanneer er geesten dichtbij mij zijn ,wie dat weet ik niet,maa wel dat ze er zijn ,is dit jaar 4 keer voorgekomen,ben er niet bang voor ,maar het heldervoelend zijn begint steeds meer problemen met zich mee tebrengen ook in mijn relatie,en hoe raar het ook klinkt ik en mijn vriendin zijn voorig jaar uit elkaar geweest ,en doordat ik er achter ben dat ik dus heldervoelend ben ,en dus ook een hoop gevoelens kon plaatsen zijn we weer bij elkaar ,maar na een jaar zorgt die zelfde heldervoelendheid er voor dat we weer langzaam uit elkaar worden gedreven.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-01-2012, 20:48:24 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Dit is al een iets oudere topic, maar alsnog zou ik graag even willen reageren ;)
Ik weet niet of je nou nog advies nodig heb en of ik je dat kan geven.
Ik zelf weet van mezelf Dat het soms best wel lastig kan zijn ;),
Alles wat je vertelde dat herken ik allemaal, Ook met de geesten ik voel ze ook, maar wie zijn ze etc.? idk.
En je moet jezelf proberen af te schermen, maar hoe ik heb zelf ook niet echt een idee.. Mischien een gouden ei visualiseren blijven oefenen. Uiteindelijk lukt het dan vast wel een keer :)
En met je vriendin dat is echt verschrikkelijk voor je :(
Maar echte liefde blijft toch weer terugkomen :) dus de hoop erin houden en positief blijven :)
Hmm uiteindelijk is het alsnog geen advies geworden... ;)
Sterk blijven & succes.
Ik weet zeker dat het gaat lukken :)
Mvg Youri.

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl