Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-03-2024, 15:00:40

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Ik ben nooit alleen
BerichtGeplaatst: 13-03-2016, 19:43:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-03-2016, 19:27:43
Berichten: 1
Hallo allemaal,

Ik ben 16 jaar een heb nu al ongeveer 2 jaar last ergens van. Het laatste jaar wordt het steeds erger.
Ik heb dat als ik alleen thuis ben of alleen op een verdieping ben dat ik altijd het gevoel heb dat er iemand bij mij is. Niet iemand als een geest, want ik geloof niet in het leven met geesten, maar eerder als iemand die mij weg wil hebben. Ik heb er vaak last van dat als ik mijn gordijn van mijn slaapkamer naar beneden wil rollen dat ik heel erg bang ben dat ik een gezicht zie. Ik denk ook vaak een gezicht te zien, vooral in ramen en weerspiegelingen. Beneden hebben wij heel veel ramen, en als ik alleen ben denk ik altijd dat er iemand staat totdat ik er heen kijk, maar zodra ik wegkijk voelt het weer alsof diegene daar staat. Ik denk altijd dat er iemand achter mij zit, of naar mij zit te kijken. Ik weet niet wat dit is maar als ik alleen thuis ben krijg ik soms echt vlagen van paniek die steeds erger worden. Ik durf niet meer alleen thuis te zijn omdat het zo erg wordt, kan iemand mij helpen om te vertellen wat dit is en of dit een soort naam heeft en wat ik hier aan kan doen om het minder erg te maken?
Nogmaals, ik geloof er niet in dat er geesten van bijvoorbeeld overleden mensen bij mij zijn. o:)

Alvast bedankt!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl