Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:20:35

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: negatieve aanwezig + nachtmerries
BerichtGeplaatst: 26-01-2016, 20:44:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-01-2016, 20:24:21
Berichten: 7
Hallo allemaal,

Al jaren geleden ben ik ooit bij een medium geweest, zij heeft mij toen aangegeven dat ik een paranormale gave zou kunnen krijgen op latere leeftijd. Vroeger had ik al "last" van het horen van stemmen. Zij heeft mij ervan geholpen.

Maar sinds een tijd heb ik constant het gevoel niet alleen te zijn, zeker nu ik een oudere woning heb gekocht in een oude wijk is dit weer erger geworden. Op zich heb ik hier wel vrede mee, echter de laatste paar weken ben ik meer negativiteit gaan voelen en heb ik last van nachtmerries, al denk ik dat het nachtmerries zijn...

Want ik val in slaap, voor mijn idee wordt ik wakker (in mijn eigen slaapkamer) van iets (de eene keer schrik ik ergens van, bijvoorbeeld de wekker dan andere keer hoor ik een iemand lopen waar ik wakker van wordt) en vervolgens is er een gedaante (lijkt op die meid van The Ring, om het even ergens mee te vergelijken), die mij vervolgens de stuipen op het lijf jaagt door steeds iets anders te doen... iedere keer komt ze steeds dichter bij, eerst stond ze naast het bed, vervolgens op handen en knieen recht boven me en afgelopen maandag nog naast me in bed... het engste wat dan is.. is dat ik mij totaal niet kan bewegen en ook niet kan praten.. laatste 2 keer kon ik alleen een soort van grommen en werd vervolgens echt wakker...

Dit soort nachtmerries, komen alleen voor als mijn verloofde naar het werk is (zij begint eerder dan mij).

Is er iets of iemand die enig idee kan hebben hoe ik dit het beste kan aanpakken? Want ik ben een beetje radeloos... bedoel durf eigenlijk niet meer te gaan slapen als mijn verloofde een kus is komen brengen voordat ze vertrekt naar haar werk...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-01-2016, 07:57:09 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Slaapverlamming.

De eerste paar keer vond ik het ook doodeng, maar als het nu gebeurt ben ik ervan bewust dat het niet echt is. Het is nog steeds geen pretje om gedaantes te zien en dingen te horen maar soit, het zijn slechts hallucinaties.
Het lukt om sneller eruit te komen als je eerst probeert om bijvoorbeeld alleen een vinger te bewegen. Kleine bewegingen gaan makkelijker.

De laatste keer kroop er iemand bij me in bed en hield me vast, en ik nestelde me heerlijk tegen hem aan. Tot ik me realiseerde dat mijn vriend aan het werk was en ik alleen thuis was. :shock:

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-01-2016, 11:58:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-01-2016, 20:24:21
Berichten: 7
Dit is bij mij dus ook.. bedoel eerst dacht ik dat mijn verloofde terug kwam.. maar toen realiseerde ik me dat ze allang weg was... en dan komt ineens die gedaante pas in beeld..

En wat ik zoal lees, het is inderdaad niet echt.. en je hoeft het niet eng te vinden... maar dat is makkelijker gezegd als gedaan.. zeker als jij je niet kan bewegen.
Laatste keer moest ik mezelf knijpen om zeker te weten dat ik wakker was..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-01-2016, 22:03:48 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Nicoheerlen schreef:
Is er iets of iemand die enig idee kan hebben hoe ik dit het beste kan aanpakken? Want ik ben een beetje radeloos... bedoel durf eigenlijk niet meer te gaan slapen als mijn verloofde een kus is komen brengen voordat ze vertrekt naar haar werk...
Heb ik ook gehad dat gevoel, toen ik ging bidden verscheen een zwevende boeddha met vuurspuwende aura, kwade blik en rode ogen die dwars door me heen kliefde. Na vele sessies en terugvallen bleef de ziekte verwekkende boeddha weg. Of ik nu ziek was door de verschijning of de verschijning een uiting was van ziekte doet niet ter zake.

De enige manier om dat ding weg te krijgen was voor mij de angst objectiveren zoals jij dus al doet maar ik begon dan ook een gebedje te herhalen wat ik als kind ook deed wanneer het echt nodig is. Werkt bij mij goed en dat komt goed uit want ik bid helemaal nooit, alleen als ik er wat uit kan halen. Die naïeve God, denkt ie dat ik in hem geloof.. Het draait om geloof, niet in wat je gelooft maar geloof op zich.

Beterschap.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-01-2016, 13:23:42 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Nicoheerlen schreef:
En wat ik zoal lees, het is inderdaad niet echt.. en je hoeft het niet eng te vinden... maar dat is makkelijker gezegd als gedaan.. zeker als jij je niet kan bewegen.
Laatste keer moest ik mezelf knijpen om zeker te weten dat ik wakker was..


Ja, dat hoef je mij niet te vertellen :roll:
Maar als je het leert herkennen scheelt het een hoop, alleen kost dat wat tijd

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-01-2017, 18:01:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-01-2016, 20:24:21
Berichten: 7
Zo, na een lange tijd rust, vanmorgen toch weer verrast door een bezoekje.

Dit maal was mijn vrouw vanmorgen weer eerder weg dan mij, dus ik kon nog even lekker slapen, althans dat was de planning.

Eerst hoorde ik een stem (kan uiteraard ook zijn dat iemand buiten langs liep en ik het met mijn duffe kop hoorde alsof het vanuit mijn woning kwam.

Echter een tijdje later kijk ik naar de klok 08:03 uur, dus ik had zoiets van, oke tijd om op te staan. toen ik naar het Voeteneind keek van het bed (schuin voor me naar het voeteneind van mijn vrouw d'r kant), zat ineens weer de dame die mij weer eens de stuipen op het lijf joeg. Echter na een schrik reactie was het ook weer weg...

Maar het vervelende was wel weer, sinds dat mijn vrouw weg was, voelde ik wel weer de negatieve en koude stroming door de kamer. Totdat ik "Schrok"toen was ineens alles in orde en was het ook warm in de kamer.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: ...
BerichtGeplaatst: 10-01-2017, 15:45:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-04-2008, 15:22:29
Berichten: 11
Locatie: Nederland
...


Laatst gewijzigd door Reüel op 28-02-2018, 01:29:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-01-2017, 16:51:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-01-2016, 20:24:21
Berichten: 7
Hi Reüel,

Bedankt voor jou bericht.

In het verleden ben ik al eens bij iemand geweest, die werkte met haar handen langs mijn lichaam en wist dingen te vertellen die er gebeurt waren met mij, zonder voorkennis. Ik was nog te jong om dat te begrijpen, maar gelukkig kon mijn moeder alles bevestigen.

Waarom ben ik bij haar geweest?
Ik was er heilig van overtuigd dat de knuffels die op de kast stonden vroeger, met mij deden praten (in de nachtelijke uren). Niet altijd op een positieve manier. Omdat ik gelukkig een moeder heb, die zelf al bij een medium was, ben ik dus ook bij deze mevrouw gekomen. Zij heeft mij en mijn moeder toen der tijd verteld dat ik een oudere heer bij me had en (daar komt het) in de toekomst best eens een 7de zintuig zou kunnen ontwikkelen of ik nu wilde of niet. Wellicht is dit zintuig er wel, maar omdat ik geen idee heb welke het zou zijn heb ik me daarvoor nooit laten afsluiten of juist gaan gebruiken. Wellicht dat deze "achterdeur" nu zorgt voor een negatieve stroming?

Wel heeft deze mevrouw toen geleerd om te denken aan een omgeving waar ik me veilig voel, om zo ervoor te zorgen dat er niet meer tegen mij gepraat werd. Echter heeft dit niet helemaal het gewenste resultaat gehad en heb ik me er gewoon bij neergelegd dat ik het probeer te negeren. Wat meestal wel lukt, want ik lig met mijn hoofd tot aan de oren onder de dekens (soort van bescherming). Als ik dan eens in slaap val met de oren boven het dekbed, krijg ik dus allemaal "praatjes" in mijn oor.

Maar die "dame" die op bezoek komt is echt iets van het laatste jaar anderhalf jaar...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: ...
BerichtGeplaatst: 10-01-2017, 18:09:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-04-2008, 15:22:29
Berichten: 11
Locatie: Nederland
...


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl