Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:11:21

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: wat is dit ??
BerichtGeplaatst: 06-10-2004, 19:02:26 
hallo roy !
ik ben een normale meid van 14 jaar , tenminste dat lijkt zo ! maar van binnen ben ik niet zo normaal . Sinds deze zomer hoor en zie ik doden :oops: ze praten tegen me en ik kan ze ook zien !! ik vond dit echt heel erg eng maar nu ben ik er wel aan gewend geraakt ! maar ik weet niet hoe ik hier nu mee moet omgaan ?? ik maak me ook erge zorgen ! ook zie ik sinds deze week kleuren rondom mensen het lijkt wel een soort van magnetisch veld (met een wirwar emoties) ! is dit normaal en hebben meer mensen dit ??? ik zou graag een adwoord willen op dit ik vind dit echt heel erg eng !! mijn email adres is sam_muis1990@hotmail.com zou je me mischien een email kunnen sturen ik ben erg ongerust !

liefs sam


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: doden zien en aura zien
BerichtGeplaatst: 07-10-2004, 10:18:01 
hej,
wat jij hebt heb ik ontdenkt toen ik 12 jaar was...
ik ben nu 17 en ben er inmiddels aan gewend geraakt.
als je het niet wilt zien of horen moet je je visualiseren dat je in een prisma zit en dat niemand erin kan komen...dan ghaat het vanzelf weg...succes en wees blij met de gave die je hebt...

liefs lieke


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 07-10-2004, 10:22:13 
Heeej!
Ik las je verhaal en ik heb dit ook al heel mn leven.Dacht dat het normaal was dat ik kleuren om mensen zag,maar kwam er pas in de 2eklas achter dat dat niet zo was. Samen met een vriedin van me die het ook heeft zijn we veel te weten gekomen.Ik ben er ondertussen achter gekomen dat ik nog meer gaves heb. Ik voel namelijk ook geesten en trek de emoties van mensen heel snel aan.Als iemand ergens mee zit dan voel ik dat en word ik zelf ook zo. Afgelopen jaren heb ik geleerd er mee om te gaan. Je moet het niet opkroppen maar er veel over praten en lezen!En als je er nog niet aan toe bent dan moet je gewoon alles aan je voorbij laten gaan. Misschien kun je er achter komen wat de doden willen?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 11-10-2004, 00:15:42 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-07-2004, 00:23:54
Berichten: 1882
Locatie: Enschede
Hey SaM lil witch, wat Sanne en Lieke zeggen klopt helemaal. Ik kan voorstellen dat je het allemaal een beetje eng vind, maar het went wel op ten duur.

Je kunt de 'mensen' ook vragen je met rust te laten. Over het algemeen luisteren ze wel daarna.

Citeer:
ook zie ik sinds deze week kleuren rondom mensen het lijkt wel een soort van magnetisch veld (met een wirwar emoties)


Dat zijn aura's. In ons woordenboek kun je hier meer over vinden : Woordenboek - Aura


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 12-10-2004, 19:58:01 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2004, 13:07:45
Berichten: 38
Locatie: Enschede, NL
Beste sam,
Het geen jij beschrijft, is best bijzonder, het wil zeggen dat je een gave hebt en deze heb je niet voor niets gekregen. Het zal je van zelf duidelijk worden als je wat verder komt in je ontwikkeling. Mijn vraag is zie je licht wezens of zie je de doden anders, dit is namelijk van belang, als het zo is dat het wezens zijn die licht uitstalen dan zal je dat ook een goed gevoel geven en hoef je niet bang te zijn, ze zijn er om jouw te helpen en ook dat jij hen helpt. Je hebt een taak te vervullen op aarde en die wordt je naar gelang van tijd ook van zelf duidelijk worden. Als het wezens zijn die niet goed voelen vraag dan aan je eigen gidsen of ze je willen helpen en je zult zien dat dat ook zal gebeuren. Vraag dit heel innig in je hart en je zult geholpen worden. Ik raad je aan op dit gebied je verder te ontwikkelen en wel door er wat over te lezen, ga naar de biep en kijk daar maar eens welke boeken op gebied van spiritualiteit je aan spreken. Het boek een blik in het hiernamaals zal een goede lei draad voor je zijn, de schrijver is Josef rulof. Wees niet bang, het komt allemaal wel goed. groetjes roy


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat is dit ??
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 14:29:27 
jij hebt zeker een gave meegekregen! die dingen die jij meemaakt, maak ik ook mee. ik maak daarnaast ook veel andere dingen mee. twijfel niet aan jezelf, je bent volkomen normaal!

probeer je goed te beschermen. als je bang bent, visualiseer dat er wit licht om je heen zit. probeer aan andere dingen te denken. aan leuke dingen. realiseer je dat geesten energiën zijn en dat ze ook gewoon mensen zijn geweest. ze zijn eigelijk net als wij, maar hun lichaam is alleen niet stoffelijk.

succes ermee. op een gegeven moment begin je er aan te wennen en leer je hoe je ermee om moet gaan.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat is dit ??
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 15:15:16 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
@ Girly, kun je ons misschien bij het topic "verhalen" wat meer vertellen over dingen die je hebt meegemaakt, waarschijnlijk zijn er wel mensen die dit herkennen zodat jullie elkaar evt kunnen helpen en antwoord geven op vragen bijvoorbeeld :)


Groeten!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat is dit ??
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 15:49:10 
hey Beautiful Disaster,

tuurlijk zal ik binnenkort eens wat verhalen plaatsen. ik weet zeker dat jij en de anderen er wat in zullen herkennen!

maak jij trouwens ook veel mee?

ik wel, echt heel veel. ik schrijf het meestal wel allemaal op, maar soms heb ik geen zin... :D

love,

Girly


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat is dit ??
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 16:07:53 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Zelf maak ik niet zo heel veel mee, maar als er iets gebeurd dan is het direct heel erg duidelijk.
Ik zit meestal, klinkt n btje dom om zo te zeggen, maar op en "gemiddelde" van 2 á 3 keer per week. En dan de ene week meer dan de andere.
Dus het valt nog wel mee, maar wel ben ik altijd heel erg geïnteresseerd in anderen en probeer zo veel en goed mogelijk te helpen.


Greetz!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat is dit ??
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 14:02:16 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 15:29:27
Berichten: 331
Locatie: teteringen
heey sam...
met sharona ik begrijp wel dat het eng is maar misschien moet je eens goed naar ze kijken en luisteren kijken wat ze hebben of wat er om hun heen is gebeurt en misschien vragen ze wel gewoon om hulp en daar moet je niet bang voor zijn ik kan dan wel geen dode mensen zien maar ik heb ook dingen die veel mensen niet kunnen en ik was er ook heel bang voor maar dankzij de mensen hier leer ik me er mee omtegaan en daar ben ik ze dankbaar voor je kun naar de verhale luisteren van wat er gebeurt is en misschien kan je ze beantwoorden en als dingen zijn opgelost of je zegt dat je ze niet opgelost kan krijgen gaan ze misschien wel weg maar op zich vind ik het een speciale gave wat jij hebt en daar hoef je niet bang voor te zijn

greetz sharona

_________________
If I'm Lost Than Please Show Me The Way To Go Back.
My Love For You Simon Will Never Fade Away


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat is dit ??
BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 13:14:30 
hallo allemaal !! ik ben julie hartsikke dankbaar dat de meesten een bericht hebben geplaatst .... ik weet er nu zelf ook wel iets beter mee om te gaan maar het blijft toch wel eng al zeg ik het zelf !! ik heb nu ongeveer 2 weken last van 1 dezelfde geest zijn naam is pool en hij praat heel erg veel tegen me en ziet me als een soort vriend ..... ik zelf vond dit heel erg eng want de eerste keer dat ik hem zag was op school in de les onder een S.O. !! nu is hij zowat altyd bij me en geeft dingen door hele normale maar soms ook hele rare dan word ik helemaal gek van alles wat hij doet want hij wil me zker niet met rust laten !
weten julie verder nog iets op ... ik ben me eerlijk gezegt ten einde raad ! ik hoop dat julie me weer zo goed kunnen helpen als eerst !! '
M.v.g. sam


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat is dit ??
BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 13:25:32 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 15:29:27
Berichten: 331
Locatie: teteringen
nou sam heb je pool ook al gevraagt wat hij van je wil.
misschien moet je hem helpen met iets.
probeer eens met hem te praten en probeer je angst onder controle te houden.

misschien begrijp je dan wat hij van je moet en dan kan je hem proberen te helpen..

byebye mitsuki :wink:

_________________
If I'm Lost Than Please Show Me The Way To Go Back.
My Love For You Simon Will Never Fade Away


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat is dit ??
BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 19:19:21 
Ben het wel met Mitsuki eens dat je Pool maar eens moet gaan vragen wat hij van je wilt......... Hij mag natuurlijk niet gaan bepalen hoe jij je leven wijd en hij mag je al helemaal niet gek maken. Het gevoel wat ik er bij krijg is dat je last hebt van een zogeheten "plaaggeest". Deze hoeft uiteraard geen kwade bedoelingen in de zin te hebben maar dit kan wel zo zijn. Waarschjnlijk is het een persoon geweest die erg weinig aandacht in zijn echte leven heeft gekregen. Hij claimt jou nu en wilt jou ook beheersen. De rare dingen die hij tegen je zegt en dat hij bijv, tijdens een S.O. langs komt duid er naar mijn mening op dat hij controle wilt hebben over jou. Denk dat hij zich machtig en belangrijk voelt door jou onervarenheid hierin en je angst.

Dit is wat ik er aan zou doen als ik jou was maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten!:

Bereid je eens rustig voor op een gesprek met Pool en vraag hem dan bij je langs te komen. Als hij komt vertel je hem dat jij de touwtjes in handen neemt in het gesprek en zeg je hem dat jij bepaald waar het gesprek over gaat. Vraag hem wat hij precies van jou wilt en verwacht. Wacht zijn antwoord rustig af en word niet bang. Als Pool geen antwoord geeft vraag je het hem gerust nog een keer. Waarschijnlijk is hij even overompeld door jou kracht en sterke wil. Als hij je antwoord heeft gegeven dan weet je waarom hij bij jou is gekomen. Je kan dan kijken wat je aan dat antwoord hebt en dan eventueel een nieuwe vraag stellen. Als hij je een antwoord heeft gegeven wat jou niet bevalt en je besluit dat hij op moet houden, vraag hem dan vriendelijk om te gaan en bedank hem dat hij even bij je is geweest en dat hij je vriend wilde zijn.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij al is verdwenen op het moment dat jij hem hebt gevraagd wat hij precies van jouw wilt. Hij zal dan waarschijnlijk zo geschrokken zijn dat hij waarschijnlijk ook niet meer terug komt.

Succes en als je hulp nodig hebt of je hebt nog vragen, je weet me te vinden!

Kiss Luna :hart:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat is dit ??
BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 11:42:09 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 15:29:27
Berichten: 331
Locatie: teteringen
ik ben het ook helemaal met luna eens.
laat gewoon zien dat je niet bang voor hem bent.
en bv als je weer een SO hebt nergeer hem gewoon laat zien dat je niet gestoort wilt worden.
blijf vooral kalm want zoals luna al zij hij mag jou niet gek maken.

byebye mitsuki :wink:

_________________
If I'm Lost Than Please Show Me The Way To Go Back.
My Love For You Simon Will Never Fade Away


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat is dit ??
BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 17:30:02 
Luna hartstikke bedankt voor je uitleg,...
maar 1 ding moet ik kwijt ..kijk ik ben de baas over mezelf en heb een hele eigen wil !! Pool zou dan ook nooit maar dan ook nooit de baas over mij kunnen zijn of worden want daar heb ik een Te eigen karakter voor ! verder ik heb een goed met pool gepraat en hij zegt dat hij me kent en ik hem ook had moeten kennen ! maar ik had geen aand88 voor hem (dat zij hij ) :shock: hij zegt rare dingen ... maarjah
luna ben jij helderziend want je bent egt goed gefunctioneert ik bewonder je echt , ik hoop dat je een berichtje 8ter laat
Groetjes sam


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl