Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-05-2024, 02:55:34

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26-11-2004, 20:32:54 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-11-2004, 13:05:08
Berichten: 9
Locatie: Hengelo
Ik ben zelf een gevoelig persoon, en dat weet ik dan ook van mezelf.
Maar er valt me de laatste tijd iets raars op.
Namelijk het volgende:

Ik voel bepaalde spanningen (vooral negatief) van een vriendin, zij worstelt op dit moment met veel dingen, ik voel haar negativiteit heel erg, zo erg dat ik er zelf erg onzeker door wordt.
Daarbij komt nog een keer dat als ik mij dingen voorneem waarmee ik mijzelf kan afschermen van die negativiteit dat zij op de 1 of andere manier mijn ding gaat doen.
Ik zal dit ff uitleggen:
Ik dagdroomde een dag van te voren dat ik dan als zij weer zo negatief zou doen dat ik dan er niks van aan zou trekken en met andere mensen zou gaan praten om zo de dag door te komen (dit was op school).
De volgende dag hadden we een soort van meningsverschil en zij deed precies datgene wat ik in de dagdroom van de dag ervoor had.
Gevolg; zij was vrolijk en ik werd meer het negatieve meisje...
Dit is een paar keer voorgekomen, het lijkt dus dat zij op de 1 of andere manier mijn gedachten kan lezen.
De rollen worden dus omgekeerd...

Heeft iemand hier ervaring mee? Of misschien raad?

Alvast bedankt! Groetjess!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-11-2004, 22:43:03 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
ik heb wel ervaring met negative energie. Ik heb er zelf erg veel last van en kan me moeilijk afschermen ervoor soms lukt het gewoon niet echt goed.
De keren dat het me lukt probeer ik een onzichtbare cirkel om me heen te visualiseren een soort luchtbel waar niks of niemand doorheen kan prikken.
Als het dan alsnog misgaat en dat gebeurt nogal eens probeer ik ervan weg te lopen, ga uit dat negatieve veld en probeer mezelf weer onder controle te krijgen wat ook no gniet altijd lukt, daar ik die energie heel lang blijf voelen.
Het is wel heel vaag ja dat je vriendin net lijkt alsof ze je gedachten leest... maar heeft ze wel het beste met je voor? zoals jij het beschreeft geeft het mij een gevoel dat ze jou juist in negative kant probeert te stelen... misschien heb ikhet fout maar zo komt het op me over...
'
liefs rogue :sss:

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-11-2004, 09:56:34 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-11-2004, 13:05:08
Berichten: 9
Locatie: Hengelo
heey bedankt voor je verhaal! :)

Uhm ik denk dat je misschien wel gelijk hebt, ze heeft wel het beste met me voor, alleen door al die dingen aan haar hoofd doet ze soms een beetje vaag.
Misschien wilt ze wel gewoon op me lijken, met de dingen die bij mij goed gaan, zodat die misschien bij haar in de toekomst ook beter zullen gaan.
Het zijn kleine dingen, maar toch doet ze me na, en dat vnd ik erg jammer, elk mens is uniek, probeer gewoon je eigen ding te doen, toch?

Greetzzz!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-11-2004, 16:37:21 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-11-2004, 14:25:46
Berichten: 37
Locatie: Tilburg
Misschien heb ik een tip om je af te schermen tegen negatieve energie van andere personen.
Je zet jezelf in een gouden ei (of wat voor vorm dan ook). Je visualiseert dat dit gouden ei alle negatieve energie van buitenaf tegenhoudt. Het kan wel positieve energie doorlaten.
Daarna zeg je voor jezelf 3x: 'ik neem geen negatieve energie van een ander op en geef mijn eigen energie niet af'.
Je kunt ook denkbeeldig een spiegel voor je lichaam zetten die de negatieve energie van een persoon weerkaatst. Zo gaat de negatieve energie die deze persoon uitstraalt meteen terug naar hem/haar.
Ik hoop dat het je kan helpen!!

Lin

_________________
Wat je wilt bereiken is niet zo belangrijk,
maar hoe gelukkig je bent op de weg er naar toe.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-11-2004, 22:57:19 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
hoi hoi
ik had vandaag iets, maar weet niet of het nou met negative energie te maken heeft.
Ik zou eten gaan halen bij een Turk, en kwam daar binnen het was onwijs druk naja niet leuk maar goed bestelling opgegeven en ben gaan wachten.
Plots voel ik me echt niet meer goed daar en ineens heel ziek worden, duizelig, misselijk enzo... gewoon ziek! Ik heb me vriend op de bestelling laten wachten en ben zelf naar buiten gegaan toen ik uit die drukte was en alleen ben ik langzaamaan weer wat tot rust gekomen zit nu alleen met een knallende koppijn. Is dit ook iets van negative energie of zo? Of wat is het anders?

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-12-2004, 13:27:25 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 20:33:27
Berichten: 113
Locatie: Scherpenzeel
Dit gevoel herken ik, heb het zelf ook wel ees in drukke ruimtes, maar weet ook niet echt wat het is. Het is wel vervelend! cilia

_________________
a new beginning always starts with the end


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-12-2004, 14:27:43 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
In drukke ruimtes, als je gevoelig bent voor emoties van anderen, kun je allerlei symptomen krijgen.

Je moet je voorstellen dat je dan van ieder mens die aanwezig is bepaalde emoties op je afkrijgt. Dat is nogal wat, en je lichaam en geest snapt daar natuurlijk niets van. Zo kun je misselijk worden, maar ook bijvoorbeeld angstig.

Belangrijk hierbij is aarden als eerste. Hier kun je daar meer over lezen:
http://aarden.spirituelejongeren.nl/

Ook is afsluiten voor negatieve energiën belangrijk. Ik doe dit zelf altijd op deze manier:
Ik stel mezelf voor dat ik in een glazen stolp zit, die helemaal over mij heen gaat. Zo kan er niets naar binnen, maar wel naar buiten (glas)
Verder, als ik een of twee personen ervaar als extra negatief, zet ik hier een muur van witte rozen tussen.
De witte rozen neutraliseren de negatieve energie. Wit is de zuiverende kleur.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-12-2004, 15:22:28 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-10-2004, 16:36:19
Berichten: 392
Locatie: lelystad
dank je carina, ben al druk bezig met het oefenen van het aarden. En idd in een glazaen stulp doe ik ook wel eens.
Denk dat veel mensen hier wat aanhebben. :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-12-2004, 15:36:40 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
*is aan het aarden* :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-12-2004, 15:57:28 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-10-2004, 16:36:19
Berichten: 392
Locatie: lelystad
what ever, je weet wat ik bedoel


Laatst gewijzigd door beau op 02-12-2004, 19:59:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-12-2004, 15:59:51 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Je kunt je berichten ook wijzigen, met deze knop

Afbeelding

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-12-2004, 19:50:15 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
hoi hoi

het gekke was dat ik me ervoor wel geaard had.. of tenminste wel poging gedaan had .. misschien niet goed dat kan ook haha.. weet niet of het me echt goed lukt. Het het aarde wel op vaalangst training gehad.. vandaar...

Maar die muur met wite rosen is ook te proberen inderdaad

ga ik uit proberen dan

liefs rogue :sss:

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl