ik weet niet of ik het onder het juiste topic plaats, maar ik moet het even kwijt.
ik ben nu op vakantie in denemarken, we zitten in het vakantiehuis waar we vorig jaar ook zaten. vorig jaar was er niks mis mee, maar dit jaar heb ik de hele tijd het gevoel dat iets me zit te bekijken of dat er nog iets in de kamer of buiten is.
ik zat laatst bijvoorbeeld tv te kijken totdat ik ineens zonder erbij na te denken richting de slaapkamer van mijn zusje keek, en ik zag daar iets naar binnen gaan. er staat een koelkast naast de deur, en die gedaante keek er net overheen en toen ik keek ging hij naar binnen. toen was ik al heel erg geschrokken.
maar ook toen we net een paar dagen daar zaten had ik het gevoel dat iets om me heen hing en durfde ik niet lang alleen in het donker te zitten. ook voelde het alsof, als ik in bed zat, dat er iemand door de deur naar me zat te kijken.
en vandaag, ik stond even voor de deur (wat grootendeels uit glas bestaat) mijn nagels te inspecteren (heel boeiend, weet ik), en ik zag uit mijn ooghoek iemand lopen. een wit figuur met een rode broek en een blauw t-shirt aan. ik keek, en toen was hij weer weg. ik was toen daar weg gegaan en naar mijn kamer gegaan, en toen ik weer terug kwam en in de woonkamer stond werd ik ontzettend duizelig.
begin ik nu te halucineren of hangt er echt iets om me heen? help me alstjeblieft, ik word er ontzettend bang van
veel liefs,
Emma