Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 09:04:07

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: wat hangt er om me heen?
BerichtGeplaatst: 17-08-2006, 20:11:59 
Feniks
Feniks

ik weet niet of ik het onder het juiste topic plaats, maar ik moet het even kwijt.

ik ben nu op vakantie in denemarken, we zitten in het vakantiehuis waar we vorig jaar ook zaten. vorig jaar was er niks mis mee, maar dit jaar heb ik de hele tijd het gevoel dat iets me zit te bekijken of dat er nog iets in de kamer of buiten is.

ik zat laatst bijvoorbeeld tv te kijken totdat ik ineens zonder erbij na te denken richting de slaapkamer van mijn zusje keek, en ik zag daar iets naar binnen gaan. er staat een koelkast naast de deur, en die gedaante keek er net overheen en toen ik keek ging hij naar binnen. toen was ik al heel erg geschrokken.

maar ook toen we net een paar dagen daar zaten had ik het gevoel dat iets om me heen hing en durfde ik niet lang alleen in het donker te zitten. ook voelde het alsof, als ik in bed zat, dat er iemand door de deur naar me zat te kijken.

en vandaag, ik stond even voor de deur (wat grootendeels uit glas bestaat) mijn nagels te inspecteren (heel boeiend, weet ik), en ik zag uit mijn ooghoek iemand lopen. een wit figuur met een rode broek en een blauw t-shirt aan. ik keek, en toen was hij weer weg. ik was toen daar weg gegaan en naar mijn kamer gegaan, en toen ik weer terug kwam en in de woonkamer stond werd ik ontzettend duizelig.

begin ik nu te halucineren of hangt er echt iets om me heen? help me alstjeblieft, ik word er ontzettend bang van :(

veel liefs,
Emma

Berichtenonderwerp: Re: wat hangt er om me heen?
BerichtGeplaatst: 24-08-2006, 21:42:43 
Dwerg
Dwerg

klinkt alsof je ergens nieuwe vrienden hebt gemaakt emma haha,

klinkt als het soort wat je oppikt op momenten dat je je opensteld (wat heel goed kan zijn op ene vakantie waarop je je ontspant enzo)

probeer ze vooral daar te laten, je bent niet sterk genoeg om in je eentje die entiteiten te pakken te nemen, denk ik tenminste, daarbij ben je op vakantie om lol te hebben, niet om exorcist te spelen..

probeer ze daar te laten, en niet mee naar huis te nemen..

suc6 kleine :)

dan ligt elke andere open! :)

BerichtGeplaatst: 25-08-2006, 08:46:01 
Elf
Elf

ik heb ook regelmatig van die dingen op mijn werk
maar verder doe ik er niets mee, ik zie het soms en that's it
ik raad aan om dat ook te doen tenzij je zelf het gevoel heb dat er veel meer achter zit en dat jij degene bent die er wat aan moet doen, maar ik denk in dit geval dat dat niet zo is, maar dat kan ik natuurlijk ook verkeerd hebben
njah mijn advies is om gewoon lekker te laten, en om er aan te wennen want het zal je vast wel vaker gaan gebeuren later
maar het feit dat je ze ziet heeft niet altijd een speciale bedoeling volgens mij bedoeling (darbij bedoel ik dat je ze moet helpen e.d.)
succes en geniet van je vakantie!

BerichtGeplaatst: 26-08-2006, 19:28:00 
Feniks
Feniks

dankjulliewel allebei, dat zal ik doen

@Dr.SKA: hoe weet je of jij zelf degene bent die er wat aan moet doen?

BerichtGeplaatst: 29-08-2006, 11:13:02 
Nimf
Nimf

Heb je echt het gevoel dat het voor jou komt?
Entiteiten keren soms ook terug naar een plek waar ze het ontzettend fijn hebben gehad in hun leven. En natuurlijk is het altijd fijn als er iemand is die hun ook ziet en voeld en daarmee de aandacht geeft.

Jij hebt zelf de kracht en de weet in hoeverre je dit toe kunt laten.
Niks moet, het mag.
Luister naar je gevoel, want die verteld je jouw waarheid :)

Groetjes

Brenda

BerichtGeplaatst: 29-08-2006, 12:22:48 
Reus
Reus

Ik sluit me aan bij het bovenstaande. Je vraag over wanneer je weet dat hij voor jou komt. Ik schat je wel in dat je er wel snel genoeg achtergekomen was als hij daar echt voor jou was.

Ik heb het gevoel dat hij bij je blijft hangen omdat je er open voor staat. Hij is er dus achter dat je hem voelt en hem ziet anders zou hij niet weglopen enzo. Dat verklaart ook waarom je duizelig was, ze nemen energie van je weg.

Ik heb niet echt het gevoel dat je hem nog lang bij je wilt blijven houden, dus je moet hem dat duidelijk maken, dat je niks voor hem kan/wilt betekenen. *Dat wilt is niet gemeen bedoelt maar ik maak er alleen maar duidelijk mee dat je er misschien nog niet de kracht voor hebt* Zeg hem dat hij weg moet gaan, dat hij je niet meer lastig moet vallen omdat je toch niks voor hem kan doen en dat je niet wilt dat hij zomaar energie van je weg 'snoept'..

Het lukte me niet goed om alles te verwoorden, maar als je nog wat vragen hebt hoor ik het wel ;) *pb of gewoon hier*

xxx Sanne

and be loved
in return

BerichtGeplaatst: 29-08-2006, 13:27:53 
Reus
Reus

heej Emma!

dat hoop je natuurlijk nooit op je vakantie mee temaken... das neit erg leuk ik zelf heb ook een paar keer 'bezoek' gehad van die personen en toen kreeg ik de tip van iemand om zodra het gebeurde dit te doen:

je moet dan dit een paar keer opnoemen en visualiseren dat ja in goudkleurig licht staat

Ik ben in het gouden licht dat me omring opvult geneest en beschermd

bij mij hielp het ik hoop bij jou ook

veel sterkte jordy

BerichtGeplaatst: 31-08-2006, 17:56:05 
Feniks
Feniks

dankjulliewel allemaal, echt heel erg bedankt.

@brenda: ergens voelt het wel alsof het voor mij komt, ik heb namelijk eerder dit jaar een stem in mijn hoofd gehad en een keer op de fiets het gevoel gehad alsof er iemand bij me achterop zat en zijn armen om mijn middel had. ik weet niet of het dezelfde is, maar ik vind het ergens wel vreemd dat ik dat gevoel heb en dat ik die stem heb gehad..

@Sanne: ik snap wat je bedoeld en ik vind dat je het wel goed verwoord hebt:)

@Jordy: bedankt voor de tip!

liefs,
Emma

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00