Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 15:31:54

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Op zoek naar mijn gaves
BerichtGeplaatst: 10-12-2004, 00:12:01 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2004, 00:26:44
Berichten: 69
Locatie: leiderdorp
mja ik weet niet zo goed hoe ik dit moet gaan omschrijven of vertellen
ik denk dat ik een paranormale gave heb naja ik kan mijn gevoel niet echt omscrhijven het kan ook best zijn dat ik het gewoon graag zou willen
hoe kom je hier achter?
hoe begin je je zoektocht hiernaar?
ik heb een paar maanden geleden gependeld met de vraag heb ik een speciale gave... best dom van mij ik ben erachter dat iedereen wel een gave heeft maar ik voel gewoon alsof ik meer kan maar ik weet niet zo goed wat ik moetdoen

_________________
your dreamworld is a verry scary place!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nog een vraag
BerichtGeplaatst: 10-12-2004, 00:34:31 
Alles heeft zo zijn tijd nodig, ook het ontwikkelen van gavens. Heb geduld, een beetje trainen kan geen kwaad maar ga het niet forceren. Als de tijd daar is komt het vanzelf. En inderdaad iedereen wordt geboren met een gave. Alleen de een ontwikkeld het meer dan de ander. Als je het gevoel hebt dat je meer kan kan je gaan kijken waar jou interesses liggen en kijken of je er iets mee kan, maar forceer niets en bouw het langzaam op.

Liefs Luna :hart:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nog een vraag
BerichtGeplaatst: 10-12-2004, 00:39:39 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2004, 00:26:44
Berichten: 69
Locatie: leiderdorp
ja ik ben echt kei geintreseerd in telekinese
maar ik weet niet zogoed hoe ik moet gaan beginnen met alles en mezelf te trainen en mja ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen
ik had alleen wel gelezen hoe je telekinetisch kan "worden" dan moest je dus zeg maar minimaal 30 min mediteren p.d. en dan kan dat ebst lang duren bla mja is korte uitleg whaha en dan moestik beginnen met hele kleine dingen als ik d8 dat ik er klaar voor was zoals potloden van de tafel proberen te rollen of een deur die op een kier staat dichtproberen te krijgen

maar ik weet niet zo goed of ik dit wel moet vertrouwen d'r is zoveel bullshit op het internet.. weet iemand hier meer van

maar ik zou liever meer informatie krijgen waar ik precies mee moet beginnen want ik ben heel verward de laatste tijd heel chaotisch ik weet niet waar ik moet zoeken of beginnen...

_________________
your dreamworld is a verry scary place!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nog een vraag
BerichtGeplaatst: 10-12-2004, 09:24:16 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
ik zou eerst beginnen met jezelf gewoon sterk in de wereld te laten staan. telekenese is zo zonde van je tijd, want je hebt er gewoon niks aan, vandaar dat mensen het gewoon niet doen. Best leuk hoor dat je een pen van de tafel kan laten rollen, maar als je diep in je hart kijkt, is dat niet gewoon graag bevestigd willen krijgen op een duidelijke manier, door middel van telekenese dus, dat er meer is?

Als jij straks zo lekker in je vel zit en kunt omgaan met energie op zich, dan merk je vanzelf of het ut werkelijk wel waard is.

Ik hoop dat je het niet als lullig vind overkomen.. dit is gewoon een tip ;)

liefs.

Anubis


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nog een vraag
BerichtGeplaatst: 10-12-2004, 10:23:48 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 10:42:26
Berichten: 768
Ik heb wel een site voor je waar wat oefeningen op staan. Het klopt wat Anubis zegt, het zijn leuke dingetjes om te kunnen maar je kan mensen er niet mee helpen het is meer van kijk mij nou eens wat ik kan.
Ook op die site is een jongen die oefent nu 4 jaar en die kan een deur dicht laten gaan.... dus als je 4 jaar intensief wil oefenen om vervolgens een deur dicht te laten gaan go for it ;)

_________________
I decided long ago, not to walk in anyone's shadow


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Op zoek naar mijn gaves
BerichtGeplaatst: 10-12-2004, 13:34:10 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2004, 00:26:44
Berichten: 69
Locatie: leiderdorp
lol nja zo zien we maar eens hoe ver ik al ben :lol:

iig bedankt voor de redding en de posts
:oops:

_________________
your dreamworld is a verry scary place!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Op zoek naar mijn gaves
BerichtGeplaatst: 14-12-2004, 13:52:52 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
hey ik denk dat je je gaven uiteindelijk wel leert ontwikkelen het heeft zijn tijd nodig net als leren lezen ens chrijven...

Iedereen hier is op zich nog aan het leren echt uitgeleerd zijn we nooit heelemaal denk ik...

Als ik over mezlef spreek.. ik moet nog zoveel leren... er zijn veel dingen die bij mij een blokkade neerzettenw aardoor ik geen controle heb over mijn gaves... je moet eerst het een aanpakken voordat het ander kan groeien..dat is me de laatste tijd wel duidelijk geworden...

liefs rogue :sss:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Op zoek naar mijn gaves
BerichtGeplaatst: 14-12-2004, 13:54:18 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2004, 00:26:44
Berichten: 69
Locatie: leiderdorp
dankjewel :)

_________________
your dreamworld is a verry scary place!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Op zoek naar mijn gaves
BerichtGeplaatst: 14-12-2004, 13:57:01 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
your welcome :wink:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl