Oke alles eerst,als dit niet goed staat verplaats het maar,ik wist echt niet waar ik het neer moest zetten...
Nou het zit zo,ik loop stage op een basisschool.Ik ben ongeveer 5 keer geweest en zit in groep 1/2.
Nou zat ik woensdag in de kring met de kinderen en ik had het met de 3 meisjes die bij me zaten over sinterklaas en wat ze hebben gehad. Heel normaal!
En opeens zegt een meisje (ze is 4 jaar) tegen me: jij hebt geen vader he?
Zomaar uit het niets!!
En dit is nog waar ook!! ik heb hem nooit gekend,kweet niet of ie dood is ofzo maar daar gaat het dus niet om.(kan me niets schelen ook)
Vervolgens zegt ze: je kent hem niet he? ik zat daar echt zo van:
omg hoe weet jij dat? ik was echt helemaal verbaasd!!! Heb je het gezellig over sinterklaas kado's en begint zij daaropeens over!
Kan het zijn dat dit meisje een soort van gave heeft?? niemand op die school weet dat ik geen vader heb.(sommige vriendinnen weten dat niet eens van me) Hoe komt ze daar opeens bij?
Ik was echt heel erg verbaasd en maar gezegd dat het idd zo was.
Nou zou ik wel eens wat aan haar willen vragen om uit te testen of ze nog meer dingen van me weet,weet iemand wat ik kan vragen?
En als ze paranormaal,of weet ik wat is,kan ze dan ook voelen dat ik een hsp-er ben,en veel met spiritualiteit bezig ben?
Nou ik vond dit een hele apparte gebeurtenis,en ik zou graag jullie mening erover willen weten. Want ik ben nou eigenlijk wel benieuwd of ze nog meer van me weet.
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties!!!