Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:32:06

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29-04-2005, 11:13:17 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
Dat neemt niet weg dat het maar de gedachte is die de daad doet.

Energie gaat recht door je lichaam heen, ongeacht het materiaal wat je gebruikt.

Gedachte is kracht. (dat is toch alleen maar positief of ben ik nou koekoek)

_________________
Afbeelding
Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-04-2005, 11:23:37 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-12-2004, 20:31:27
Berichten: 273
Gedachte is inderdaad kracht. Met je koekoeksgehalte valt het wel mee ;)

Toch ben ik nog niet helemaal overtuigd ( ik ontdekte namelijk bij toeval dat een pet helpt), maar misschien zegt dat ook wel veel over de kracht van de gedachte die ik erbij heb.

_________________
Heel de wereld, begin bij jezelf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-04-2005, 11:55:11 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
Ja.. en dat wilde ik dus zeggen :D

_________________
Afbeelding

Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-06-2008, 13:20:22 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-04-2008, 18:21:03
Berichten: 14
Ik ben er bij mijn paniek nooit zeker van of het door mijzelf of door (emoties van) anderen komt. Ik dacht altijd door mijzelf, maar omdat mijn zus hooggevoelig is en ik veel in haar verhaal herken, we hebben echt qua verschijnselen heel veel overeenkomsten, ging ik bij mezelf hier ook aan denken.
Het is wel zo dat ik heel gevoelig ben, ik ben snel moe, en heb veel rust nodig, ben vrij snel geirriteerd en ook snel teleurgesteld, ik heb astma dus ben ook vaak benauwd en verkouden, en soms zit ik zo met mezelf in de knoop dat ik in paniek raak, gewoon het malen van dingen, ik weet nooit precies hoe het komt. Kdacht dat het gewoon alleen maar psychisch was maar misschien komt het dus wel door alle indrukken die ik niet zo goed kan verwerken.
Als je er nog heel erg mee zit hoe je er mee om kan gaan is het idd een heel goed idee om naar mensen te zoeken die er ervaring mee hebben, en zelf heb ik van mijn zus het boek 'leven met hooggevoeligheid, van opgave naar gave, door Susan Marletta-Hart' gekregen. Dat boek heeft voor mij niet zo veel gedaan maar voor mijn zus wel, dus misschien is het wat voor jou.
Wees gewoon niet te streng voor jezelf, laat je zelf zijn zoals je bent, en succes er mee :kiss:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl