Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met schrijven maar ik zie wel wat er uit gaat komen.
Ik ben in de war , ik snap iets niet en ik wil het weten
Na 3dagen feest,weinig slapen en veel drank lig ik nieuwjaarsdag eindelijk vroeg in de middag op bed.
Een paar uurtjes later word ik wakker doordat iemand me een kus geeft, ik doe me ogen open en daar staat het meisje waar ik ongelofelijk veel van houd..
Ik hou van meer mensen maar bij haar is het zo speciaal... en heb echt geen idee waarom ??
Ik leerde haar kennen 4jaar geleden in Spanje, ze was een kennis van iemand waar ik in Spanje elk jaar erg goed mee omga.
Ik werd wakker en m'n beste maatje vertelde me dat er een meisje was dat echt heel mooi was en die bij ons op de camping bleef omdat ze in L'loret ruzie had gekregen met der vriend.
Ik liep naar het strand en zag dat er iemand zat bij "ons groepje"
ik liep erheen en op het moment dat ze zich naar mij omdraaide gebeurde er iets heel vreemds... ze keek me aan met haar super blauwe ogen en lange bruine haar. Op dat moment zakte ik bijna door de grond, kon niet meer praten en werd zelfs emotioneel.. En geloof mij zoiets is echt helemaal niks voor mij.
Ben zoals gezegd iemand die niks laat blijken en een enorm masker op heeft.
Maar dit viel gewoon echt op ik was helemaal de wegkwijt.
We raakte gelijk aan de praat en het klikte echt ongelofelijk goed, anders dan anders als je iemand leert kennen.
Savond's met stappen waren we eigenlijk al vanaf het erheen lopen onafscheidelijk. Ze vertelde me ook dat ze eigenlijk helemaal niet zo was en dat ze zich nog nooit zo gevoeld heeft als toen.
Achteraf bleek dat ze zich ook zo voelde op het strand als dat ik me voelde en ze begreep het ook niet.
Terug in Nederland bleven we contact houden , maar door de afstand zagen we elkaar alleen maar in het weekend, we hadden een soort relatie maar ook weer niet.... ik weet niet hoe je dat moet uitleggen.. maar net alsof er in je gevoel iets heel dieps zit waardoor je he gevoel krijgt dat je het niet durft of kan ???
Uiteindelijk zagen we elkaar minder en door haar nieuwe relatie die op den duur ontstond, had haar vriend liever niet dat we elkaar zagen.. ( iets wat ik achteraf pas hoorde , en zij niet tegen in durfde te gaan )
In dat jaar dacht ik veel aan haar, ook iets wat niks voor mij is omdat ik meestal iemand ben die denkt nou dan niet !
Toen we weer contact kregen was het gevoel weer even heftig als toen is spanje, Echt heel bijzonder gewoon maar erg mooi.
Maar zelfs nu is het net alsof er iets is waardoor het niet mag of kan dat wij een relatie krijgen. ik word gek want kan dat gevoel niet uitleggen in woorden
Maar om terug te komen op dit weekend, ik had het hele weekend al het gevoel dat er iets was met der, maar doordat ik eigenlijk alleen maar van snacht's tot smiddag's leefde dacht ik ik bel haar wel naar oud en nieuw.
maar op nieujaarsdag stond ze er ineens zomaar, midden in m'n kamer.
En idd er was van alles aan de hand zowel privé heel veel als op der werk.
En de enigste waar ze zich goed bij voelt ben ik.. en dat heb ik dus andersom ook ik vertel haar zelfs nog meer dan m'n aller beste vrienden terwijl ik die eigenlijk bijna alles vertel.
Ze is hier 2dagen gebleven en heb echt van elk moment genoten dat ze er was, en het heeft haar ook echt goed gedaan.
Maar het gekke is op het moment dat ze naar huis ging wou ik dat niet, niet omdat ik graag bij der wou zijn maar gewoon ik wou het niet ??
Een half uur later beld ze me op, ik neem op en ze is helemaal in paniek terwijl ze op de snelweg rijd, ze was dus aan het hyperfentileren en totaal de wegkwijt... op het moment dat ik vertelde dat ze gelijk op de vluchtstrook moet gaan staan oor ik een enorme herrie en ze reageerd niet meer... Wat er op zo'n moment door me heen ging wil je niet weten.
Gelukkig liet ze der telefoon vallen, en stond ze op de vluchtstrook en was er niks aan de hand... maar wat duren die paar seconden lang
Maar ik snap het gewoon echt niet
Waarom voel ik me zo en andersom ook ? Het is gewoon echt onbeschrijfelijk, en ik zoek zo naar een andwoord die ik nergens kan vinden...
Ik word er soms gek van, het hoord totaal niet bij mij al die soort gevoelens
Het is een heel lang verhaal maar als iemand een verklaring heeft voor dit alles, of als iemand ook maar ergens mee kan helpen... tnx
Roy