hi,
Rare dromen enzo, daar heb ik een beetje een eigen mening over. Die kunnen gewoon dingen zijn waar je al lang aan denkt (mss onbewust ofzo) maar het kan dus ook zijn dat die stemmen niet van jezelf komen. Eigenlijk zou je je moeten bewustzijn van die dingen, je kan daarop oefenen, je zoekt het maar eens op. Altans ik heb toch een vermoeden dat het niet aan jou ligt, mss wil er wel iets/iemand contact maken... Goed bijhouden wat je ziet en hoort in je dromen
Ik had zo overlaast ook iets gelijkaardig. Ik lag in mijn bed en was aan het proberen contact te zoeken met mijn gids en toen was ik heel ff weg, net alsof ik sliep en ik zag een beeld en hoorde ook helder stemmen in mijn hoofd, kon alleen nie vatten wat ze zeiden want vanaf ik me er op concentreerde viel alles weg en lagk weer doodnormaal in bed. Ik ben vrijwel zeker dat het echt is, aangezien ik me alles helder herinner en ik ervan overtuigd ben niet te hebben geslapen op dat moment.
Dat geruis in je oren... Ik sta maandag, dinsdag en woensdag op school aan/tussen draaiende getouwen, die maken hele wat geluid. Iedere avond draai ik wat muziek en hoor ik contant mijn pc ronken en als ik dan eindelijk in bed sukkel... dan heb ik altijd geruis in mijn oren.
Maar ik heb ook nog goed nieuws :p Ik heb al enkele ervaringen gelezen over uittredingen en daarin wordt ook beschreven dat men een gesuis, gekraak hoort in de hersenen. Ik weet niet meer hoe dat komt maar ik denk dat het iets te maken heeft met het openen van het onderbewuste. Als het dat zou zijn, dan zou ik je aanraden daar meer over op te zoeken enzo... want meer uitleg kan ik hier niet meer bij geven
Greetz,
Jan