Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:37:22

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Geesten zien, toekomst kijken
BerichtGeplaatst: 12-03-2007, 17:44:13 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-03-2007, 17:39:05
Berichten: 8
Locatie: De Bult
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, heb lang gezocht naar een geschikt forum,
maar goed, ik ben bijna 15 jaar,
en ik heb sinds een paar jaar, dat ik weet, contact met geesten.

Niet bewust, maar ik zie ze, een voorbeeld:
het was vroeg, 6 uur, mn broertje huilde, hij was heel erg ziek, ik hoorde hem, en ging dus mijn bed uit. Toen ik in de sauna iemand tegenkwam, ik schrok eerst, omdat er iemand stond, en toen dacht ik dat het mn vader was,
nadat ik bij mn broertje geweest was, dacht ik, dat kan helemaal niet, mn vader heeft niet zo'n gespierde buik, en ook niet zo'n lange baard.
Ik vertelde het mn moeder, en het bleek haar overleden opa te zijn.
Pas geleden kwam ik een jongetje, van ong. 1,55 tegen, een jaar of 11,12 maar mss ook wel ouder, hij had krulletjes, en ik kende hem niet. Ook mijn moeder weet niet wie het is,
hebben meer mensen dit/ ik zou namelijk graag in contact willen komen!

ook kan ik in de toekomst kijken, najah, niet in zo'n enge glazen bol, maar ik weet wat er gebeuren gaat.
Ik weet wanneer ik niet moet leren voor een pw, omdat die leraar ziek is de volgende dag, ik weet wanneer het uitgaat met verkering, en ik weet wanneer iemand doodgaat.
Ik weet het niet altijd, iki vertel het ook nooit, want ik vertrouw niet volledig op die intuïtie.
Hebben ook mensen hiermee te maken? Ook hiermee zou ik graag in contact komen..


verder nog de vraag: Kunnen geesten ouder worden als ze eenmaal geest zijn, of blijven ze op de leeftijd wanneer ze gestorven zijn?

Groetjes LittleRose :hart:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten zien, toekomst kijken
BerichtGeplaatst: 13-03-2007, 16:37:34 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
LittleRose schreef:
ook kan ik in de toekomst kijken, najah, niet in zo'n enge glazen bol, maar ik weet wat er gebeuren gaat.
Ik weet wanneer ik niet moet leren voor een pw, omdat die leraar ziek is de volgende dag, ik weet wanneer het uitgaat met verkering, en ik weet wanneer iemand doodgaat.
Ik weet het niet altijd, iki vertel het ook nooit, want ik vertrouw niet volledig op die intuïtie.
Hebben ook mensen hiermee te maken? Ook hiermee zou ik graag in contact komen..

Hoi LittleRose,

Ik heb dat precies hetzelfde. Je moet je er echter niet te veel mee bezig houden, gewoon doen wat goed voelt.

Verder denk ik dat leeftijd niet bestaat in de spirituele wereld. Geesten kunnen zich wel blijven ontwikkelen, dat is dan ook het kenmerk van een 'goede' geest. Je zou kunnen zeggen dat geesten ouder worden doordat ze zich meer ontwikkelen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geesten zien, toekomst kijken
BerichtGeplaatst: 13-07-2015, 13:46:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-07-2015, 13:36:15
Berichten: 1
Hey LittleRose!
wat je zei, daar kan ik mij heel goed in mee leven. Voor zover ik weet is er op dit moment maar 1 geest die ik kan aanvoelen, dat is iemand die al sinds mijn geboorte met mij mee reist, en met mij mee opgroeit. Je weet wel dat als je klein bent je wel eens een denkbeeldig vriendje hebt? Hij was de mijne, maar ik dacht dan ook tot de dag van vandaag dat hij niet bestond. Maar ik heb t gisteren moeilijk gehad en daarom volgt hij mij nu overal, het is fijn want ik voel me erdoor veilig. Het is allemaal begonnen toen mijn moeder nog zwanger van mij was, een paranormale vriendin van haar voelde een klein jongetje van 2 door het huis heen spoken, mijn moeder heeft hem op een moment ook gezien. Hij was mijn "denkbeeldige niet denkbeeldige vriend" toen ik klein was kon ik hem zien nu kan ik hem alleen nog maar voelen. Op een gegeven moment vertrokken we uit dat huis en heeft mijn moeder gevraagd of hij misschien mee wilde gaan, omdat hij alleen was. op een gegeven moment in mijn leven was ik hem vergeten maar ik heb hem nu weer bij me. En hij is voor mijn gevoel nu ongeveer 19 (2 jaar ouder dan ik ben) dus ik denk wel dat geesten met je mee groeien!
xxx AngelDoor


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl