Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:37:39

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aiden.
BerichtGeplaatst: 08-05-2007, 16:23:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-05-2007, 15:23:28
Berichten: 7
Locatie: Spijkenisse
Ik heb geen idéé of het hier hoort, maar ik heb geen forum gevonden over geesten en andere werelden en dit leek me dan toch het meest toepasselijk.. Ow en nog even iets anders: Wat ik vertel over Aiden is niét gelogen. Het is de volle waarheid!

Sinds een half jaar heb ik een meisje op msn dat ik ken via RPG ( Roll Play Gaming ). Vanaf het begin al gebeuren er rare dingen. Op een avond was ik met haar op MSN, en zei voelde zich heel erg rot, en ik voelde dat ook. Ik vind het echt heel moeilijk om dit uit te leggen, maar ik wist gewoon dat ze zich rot voelde. Ineens werden de emoties heel sterk, hierdoor raakte ik van streek en begon ik te trillen, wat zíj dus weer voelde. Dit heeft een hele tijd geduurt voor het weer een beetje rustig werd, en het was een heel eng, vooral omdat het de eerste keer was dat ik iemands emoties voelde. Toen we elkaar wat beter kende, vertelde ze me over Aiden.

Aiden is een jongen die in een "andere wereld" leeft. In die wereld leven ze in rangen. Aiden is de jongste, zo'n jaar of 16, en heeft dus de laagste rang. Door uittreden kon ze in zijn wereld komen, en door uiterste concentratie kon ze contact met hem opnemen en met hem praten zonder hem te zien. Ook vertelde ze me dat ze vaak over hem droomde. De andere "mensen" in de wereld van Aiden hebben de gave om illusies te creeëren, die te maken hebben met pijn en angst. Als je over hen droomt kunnen ze je lichamelijk raken, en blauwe plekken achterlaten op je huid. Niet lang nadat Ditta mij over Aiden vertelde, ben ik over hem gaan dromen. Hiervoor had ze me dus ook al gewaarschuwt. In mijn eerste droom waren we heel close, en zoende hij me. De droom daarop negeerde hij me, en toen ik mijn hand op zijn schouder legde sloeg hij deze weg, en toen ik wakker werd had ik er een rode hand op staan. De dromen kwamen steeds vaker, ik kon me er ook steeds meer van herinneren. Ik heb mezelf nu ook aangeleerd om met hem in contact te komen zonder uit te treden, want dat kan ik dus niet. Het irritante is, is dat Aiden mij ook ongevraagd kan lastigvallen, en ik heb niet genoeg kracht om me de hele dag af te sluiten, dit kost namelijk heel veel energie. Door vermoeidheid ging ik op school van de week bijna door mijn knieën. Ditta en ik proberen uit te vinden wat Aiden eigenlijk is, hoe hij is gestorven (we gaan ervanuit dat hij een geest is), en wat voor een leven hij had. We zijn erachter gekomen dat hij 14 was toen hij doodging, dat vertelde hij mij.

Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn? Of adviezen over afsluiten e.d.?

Vragen mogen altijd gesteld worden!

xx.

_________________
Love only gets you down.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aiden.
BerichtGeplaatst: 08-05-2007, 22:11:20 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Beste PankjJ,

Je ervaring op MSN is een vorm van heldervoelendheid.

Wat betreft contact met lagere entiteiten. Zij voeden zich veelal met angst omdat ze onwetend zijn. Het is dan ook aan jou om ze te helpen om hoger op de ladder te komen en a.h.w. de verlichting te laten bereiken.
Nu weet ik niet hoe dat met Aiden zit, omdat het klinkt alsof hij ergens in het midden van de rangorde zit.
Het zal lastig zijn om van hem af te komen, maar treed hem open tegemoet en ga uit van je eigen kracht zou mijn advies zijn.
Afsluiten werkt averechts.

Servus,

Lucas

P.S. leeftijd is relatief in de geestenwereld. Iemand die hier 80 oud is kan op spiritueel gebied pas 20 zijn. Het gaat erom in hoeverre jij je ontwikkelt hebt. Althans dat is mijn standpunt

_________________
You laugh at me because I'm different, but I laugh at you because you're all the same


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aiden.
BerichtGeplaatst: 09-05-2007, 14:06:37 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-03-2006, 14:51:50
Berichten: 211
flowwhenyouknow schreef:
Je ervaring op MSN is een vorm van heldervoelendheid.


Serieus? kan dat ook via de computer? ik heb dat namelijk ook wel eens gehad toen ik met iemand aan het chatten was.
Maar ik had altijd iets van dat kan niet en heb iets anders maar gewoon de oorzaak gegeven.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aiden.
BerichtGeplaatst: 09-05-2007, 16:58:54 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
sweet-princess schreef:
flowwhenyouknow schreef:
Je ervaring op MSN is een vorm van heldervoelendheid.


Serieus? kan dat ook via de computer? ik heb dat namelijk ook wel eens gehad toen ik met iemand aan het chatten was.
Maar ik had altijd iets van dat kan niet en heb iets anders maar gewoon de oorzaak gegeven.

Jep, het concrete verschil tussen heldervoelendheid en hoogsensitiviteit naar mijn mening is dat heldervoelendheid ook op afstand werkt. Het is meer verbonden met intuitie, in plaats van met de sfeer van je omgeving

_________________
You laugh at me because I'm different, but I laugh at you because you're all the same


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aiden.
BerichtGeplaatst: 14-05-2007, 15:53:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-05-2007, 15:23:28
Berichten: 7
Locatie: Spijkenisse
flowwhenyouknow schreef:
Beste PankjJ,

Je ervaring op MSN is een vorm van heldervoelendheid.

Wat betreft contact met lagere entiteiten. Zij voeden zich veelal met angst omdat ze onwetend zijn. Het is dan ook aan jou om ze te helpen om hoger op de ladder te komen en a.h.w. de verlichting te laten bereiken.
Nu weet ik niet hoe dat met Aiden zit, omdat het klinkt alsof hij ergens in het midden van de rangorde zit.
Het zal lastig zijn om van hem af te komen, maar treed hem open tegemoet en ga uit van je eigen kracht zou mijn advies zijn.
Afsluiten werkt averechts.

Servus,

Lucas

P.S. leeftijd is relatief in de geestenwereld. Iemand die hier 80 oud is kan op spiritueel gebied pas 20 zijn. Het gaat erom in hoeverre jij je ontwikkelt hebt. Althans dat is mijn standpunt


Aiden zit juist het laagst in de rangorde. En het rare is dat ik een soort van vriendschap met hem heb gesloten, af en toe zijn we heel erg close maar daarna hebben we knallende ruzie, probeert hij te slaan en heb ik ineens overal rode plekken.:S En dat beangstigd me.

_________________
Love only gets you down.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aiden.
BerichtGeplaatst: 16-05-2007, 11:58:45 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2004, 00:26:44
Berichten: 69
Locatie: leiderdorp
sweet-princess schreef:
flowwhenyouknow schreef:
Je ervaring op MSN is een vorm van heldervoelendheid.


Serieus? kan dat ook via de computer? ik heb dat namelijk ook wel eens gehad toen ik met iemand aan het chatten was.
Maar ik had altijd iets van dat kan niet en heb iets anders maar gewoon de oorzaak gegeven.


bij mij lukt het zelfs het beste via msn omdat ik niet afgeleid word door lichaamstaal etc :wink:

_________________
your dreamworld is a verry scary place!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aiden.
BerichtGeplaatst: 17-05-2007, 15:22:36 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
__PankjJ schreef:
Aiden zit juist het laagst in de rangorde. En het rare is dat ik een soort van vriendschap met hem heb gesloten, af en toe zijn we heel erg close maar daarna hebben we knallende ruzie, probeert hij te slaan en heb ik ineens overal rode plekken.:S En dat beangstigd me.

Je hoeft niet bang te zijn. Jij bent veel verder ontwikkelt dan hem. Het is net als met een hond, wanneer jij bang voor hem bent, is hij de baas over jou.
Behandel hem alsof het je kind is, streng doch liefdevol.

_________________
You laugh at me because I'm different, but I laugh at you because you're all the same


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl