Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 12:26:37

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: energie
BerichtGeplaatst: 04-06-2007, 21:36:13 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-12-2004, 21:57:28
Berichten: 626
Locatie: Hoogvliet
Ik ben vorige week naar een beurs geweest, en kwam tot een rare ondekking.

1) ik ging bij een medium zitten, en die vertelde het een en ander over mn oma enz, en op een gegeven moment ging ze mn handen lezen, ze vertelde me dat ik paranormaal begaafd was, en dat ik zelfs kan uitgroeien tot een medium.

2) mn 2e lezing was bij een vrouw die van 2 kleuren krijt je gids kon tekenen. zij vertelde me dat ik een sterke intuitie had,(zeer paranormaal begaafd) enz was. mn gids raadde me aan om wat meer tijd voor mezelf te nemen.

3) mn derde lezing was bij een lichtwerker, die mn gidsen lieten schrijven.
Ze schreven o.a dat ik een lange reis tegemoet krijg(levensreis) en dat ik daar van moest genieten. ik dacht dat ik veel moest leren, maar schijnbaar heb ik alles al geleerd.

ook vertelden ze me dat ik met energieen moest gaan werken.

ongeveer 2 jaar geleden (op dit forum) was er een topic uitgelekt over mij en mn zus sparsey, dat ik onder de negatieve energie zou zitten enz.
Wat blijkt, dat was haar energie en ik kan zonder dat ik het weet, energie bij mensen vandaan halen. ik wordt er zelf niet ziek door, maar de persoon die ik van zn energie heb beroofd wordt er wel beter door.

ze bewonderen mn gave omdat ik mensen positief kan raken.
ik kan ook heel goed met mensen praten enz.. over alles.

ik moet nu dus dingen met energie gaan doen, omdat mensen ook gemakkelijk mijn energie jatten (tijdens n verjaardag) ookal heb ik mezelf afgesloten.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: energie
BerichtGeplaatst: 05-06-2007, 20:25:45 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
deborah schreef:
3) mn derde lezing was bij een lichtwerker, die mn gidsen lieten schrijven.
Ze schreven o.a dat ik een lange reis tegemoet krijg(levensreis) en dat ik daar van moest genieten. ik dacht dat ik veel moest leren, maar schijnbaar heb ik alles al geleerd.

Dit spreekt elkaar een beetje tegen. Wellicht dat je bedoelt te zeggen:
"Ik kan het al, ik moet het alleen nog leren".

_________________
You laugh at me because I'm different, but I laugh at you because you're all the same


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: energie
BerichtGeplaatst: 07-06-2007, 18:52:22 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
Sja, heb er even over nagedacht of ik wel of niet zou reageren, maar doe het toch maar. Met 'een beurs' neem ik aan dat je een parabeurs bedoelt. Neem wel dat het absoluut geen aanval is op jou, meer iets wat me wel vaker opvalt nadat mensen naar zo'n beurs zijn geweest (en eigen ervaringen).

Ik denk dat als je naar zo'n beurs gaat, de mediums je niet zullen gaan vertellen dat je toch zulke leuke buren hebt, of dat je beter iets economisch kan gaan doen met je studie. Als je mensen verteld dat ze paranormaal zijn (is toch iedereen eigenlijk) heb je bij 95% bij de bezoekers vast wel een lijntje te pakken (en die dan denken; "goh ja, hij/zij heeft gelijk!")

Duh. :roll: Wat ik nou zo frappant vind is dat geen van die mediums bij jou echt een heel concreet iets voor 'jou' hebben genoemd. Allemaal meer algemene dingen die op 90% wel van toepassing is. Daarnaast lopen er zo onwijs veel mensen door je aura op het moment dat jij geread wordt, dat ik het toch wel erg knap vind als iemand wel wat specifieks vind. En die zullen er best tussen zitten hoor, maar lijkt me tegelijkertijd nogal zeldzaam.

Maargoed, aan de andere kant heb je zo te zien ook wel weer inzichten gekregen in je eigen ikje, en dat is natuurlijk heel mooi, welk middel er ook voor gebruikt is.

Heb je al wel een idee hoe je dat gaat aanpakken trouwens? Want 'moet dus dingen met energie gaan doen' klinkt nog niet echt overtuigend :lol:
Heb je door wanneer energie van jou is en wanneer van de ander? Als je dat namelijk doorhebt, zou je bijv. d.m.v. rozen plaatsen een afscheiding kunnen maken tussen jouw ruimte en die van een ander. Daarnaast kun je je gaan afvragen waarom je energie van anderen nodig hebt, of wilt hebben. Voel je je veilig in je eigen ikje?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl