Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:25:59

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: energie/gevoel
BerichtGeplaatst: 01-07-2007, 14:15:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-07-2007, 11:40:54
Berichten: 3
hoe kan ik m'n energie voor "mezelf houden",bij mij is die erg wisselend.
en waar kan ik leren m'n gevoel en energie samen te laten werken.
ben hier nog niet zo thuis in allemaal gr frank


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: energie/gevoel
BerichtGeplaatst: 02-07-2007, 12:12:45 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-05-2007, 11:01:22
Berichten: 149
Locatie: Hilversum
quint schreef:
hoe kan ik m'n energie voor "mezelf houden",bij mij is die erg wisselend.
en waar kan ik leren m'n gevoel en energie samen te laten werken.
ben hier nog niet zo thuis in allemaal gr frank

Ik heb ergens de tip gekregen dat je dan je armen en benen gekruist moet houden. Gewoon heel simpel, niet overdreven, zoals vaak mensen gewoon met de armen over elkaar zitten;). Ik weet niet zeker of het werkt, maar ik hoop dat je er wat aan hebt!

_________________
Afraid of red?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: energie/gevoel
BerichtGeplaatst: 03-07-2007, 09:29:35 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
Rood schreef:
quint schreef:
hoe kan ik m'n energie voor "mezelf houden",bij mij is die erg wisselend.
en waar kan ik leren m'n gevoel en energie samen te laten werken.
ben hier nog niet zo thuis in allemaal gr frank

Ik heb ergens de tip gekregen dat je dan je armen en benen gekruist moet houden. Gewoon heel simpel, niet overdreven, zoals vaak mensen gewoon met de armen over elkaar zitten;). Ik weet niet zeker of het werkt, maar ik hoop dat je er wat aan hebt!


Op het moment dat je je benen/armen gekruist houd, stroomt je eigen energie niet meer lekker. Dit heeft wel als doel dat je jezelf afsluit (waarom gaan mensen anders met hun armen gekruist staan als ze iets niet willen? --> derde chakra), maar tegelijkertijd stroomt de energie binnen jezelf ook niet.

Wat je anders zou kunnen doen is allereerst leren aarden, leren je chakra's/aura's schoon te maken (en afvoeren via aarding of visualisatie) en leren om energiekoorden te visualiseren (= een koord tussen jou en de ander), zodat je die ook kan schoonmaken. Op het moment dat je last hebt van dat iemand teveel aan je 'trekt', kan je het koord tussen jullie beiden proberen schoon te maken. Als je wat meer thuis raakt in de chakra's, kan je ook de koorden linken aan chakra's, wat je veel kan vertellen over wat de ander van je wilt.
Daarnaast zul je op den duur (veel oefenen dus..) gaan leren wat van jou is (energie) en wat van de ander. Op dat moment zal het ook steeds makkelijker worden om te herkennen wanneer iemand teveel van jouw energie aantrekt en kun je jezelf beter in balans houden.
Ook kan je proberen om rozen voor je chakra's/aura te zetten, of tussen de fysieke ruimte van jou en iemand anders in, op die manier worden (bij mij tenminste) de koorden automatisch neutraler en is het makkelijker om bij jezelf te blijven. Maar allereerst; leren aarden!

Je gevoel en energie samen te laten werken zal dan ook geleidelijk automatischer gaan. Op het moment dat je gevoel wat oppikt, zal je energie-behoud (om het zo maar te noemen) er automatisch op reageren.
Succes!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl