Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:52:46

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: paarse kleur
BerichtGeplaatst: 18-12-2010, 14:37:40 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Hey,

Ik zie al heel lang , vaak als ik in mijn bed lig, paarse energie, wat heel mijn kamer vult, alles is dan ook paars.
Als ik reiki krijg, zie ik het ook vaak, met mijn ogen open en dicht
Vd week was ik bij mijn therapeut, en ik liep de zoldertrap op, het was helemaal donker daar, en ineens zag ik ook weer heel duidelijk alles paars worden, normaal heb ik het dus als ik in mijn bed lig en het is heel donker, maar bij mn therapeut kwam het dus echt ineens uit het niets terwijl ik de trap opliep, de hele voorzolder was paars.

Vroeger zag ik altijd energiebollen m'n kamer in komen, dat waren verschillende kleuren.
ik heb ook wel andere kleuren gezien zoals een beetje donkerblauw maar dat voelde angstig aan in die tijd.

Maar ik wil vragen, wat is dat nou precies, die paarse kleur die ik heel vaak zie? en waarom zie ik het niet altijd.
het voelt sowieso heel goed aan.
Maar ehm, wat heb je dr nou precies aan als je dat zie? heeft het te maken met een stuk helderziendheid wat zich ontwikkeld? Ik wil het doel weten ervan WAAROM ik die kleur zovaak zie en wat het is, behalve energie, want dat weet ik zelf ook :P .

Hoop dat iemand het weeeet...

Liefs

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: paarse kleur
BerichtGeplaatst: 18-12-2010, 21:41:28 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
omdat de kleur paars zo aanwezig is in je leven is, denk ik dat iets groot of redelijk groot gaat veranderen, en dat gaat jij meemaken

doordat je het niet constant ziet, denk ik gewoon dat het een voorbode is om te zeggen dat er iets gaat veranderen


paars is de kleur van verandering :)

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: paarse kleur
BerichtGeplaatst: 18-12-2010, 21:47:23 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
ja maar wat kan er gaan veranderen?
want ik zie die kleur al zoveeeeeeel jaar haha, er verandert altijd wel iets in je leven natuurlijk.
ik denk zelf niet dat dat het is als ik eerlijk mag zijn :oops:

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: paarse kleur
BerichtGeplaatst: 19-12-2010, 11:03:54 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
het kan ook zijn dat je bewust kan zijn van welke kleuren je ogen zien, en je ziet gewoon vaak paars met je ogen


ik bedoel dat je misschien controle kan hebben over de kleuren die je ogen zien

ik weet het ook niet zeker

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: paarse kleur
BerichtGeplaatst: 31-12-2010, 00:24:13 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
hey butterfly...

ik herken hetgeen je vertelt... ik ben ook een paars kijker :wink: als je er een naam aan wilt geven. Ik weet niet of het kan wat ik nu zeg maar.. het is slechts mijn idee...

Ik vang ook sneller paarse energiën op dan andere energiën en volgens mij kotm dat omdat ik coorespondeer met deze paarse energiën. Oftewel; in mijn aura komt overwegend paars en licht paars voor. Ik merk dat ik deze kleur energie ook sneller aantrek op de één of anderen manier...

Heb dit nog niet het onderzocht of uitgevogeld... ben ook pas hier en heb slechts sinds een jaar ofzo mijn "voelen" serieus genomen... maar dit is een idee wat ik over dit verschijnsel heb...

ben benieuwd wat jij zelf hierover denkt...

liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: paarse kleur
BerichtGeplaatst: 31-12-2010, 16:38:56 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Ik heb al een lange tijd m'n aura niet laten lezen dus ik weet niet wat voor kleur erin zit nu haha.
Paar jaar geleden was het altijd alle kleuren rood, maar was toen nogal boos altijd dusja hehehe

Ik denk zelfff... hm
de kleur paars staat natuurlijk voor spiritualiteit...
Ik denk dat het misschien ook wel met genezing en heling te maken kan hebben.
Omdat ik het vaak kreeg als ik reiki kreeg, dan zag ik wel groen erbij, maar meer en deel paars.
En ik vraag ook vaak om healings voordat ik ga slapen...
Enn.... bij mijn therapeut ben ik natuurlijk met mezelf aan het werk dusja... dan past de kleur paars er ook wel weer bij.
Maar ik zou het verder eigenlijk niet echt weten.
LIefs

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: paarse kleur
BerichtGeplaatst: 31-12-2010, 17:57:14 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
rood in je aura staat met name voor energie die je ontvangt of dat je zelf over veel energie beschikt. Althans zo interpreteer ik de kleur rood bij aura's van mensen... Er zijn bibliotheken vol geschreven over wat welke kleur betekent... :roll:

groen staat meestal voor balans of innerlijke acceptatie ( nogmaals dat is hoe ik die kleur interpreteer)... Dat si wel leuk om te horen dat je groen ziet bij het ontvangen van een reiki behandeling... :D Je wordt letterlijk meer in balans geholpen door de behandeling lijkt me wat ook o.a. de doelstelling van reiki...

energie is volgens mij heel simpel heel eenvoudig... je trekt aan wat je uitstraalt... of juist waar je echt tekort aan hebt, dat kan natuurlijk ook... :?

ik heb nu twee weken vakantie gehad en zag gisteren opeens groen in mn aura... das een kleur die ik niet vaak aantref bij mezelf... zo zie je maar wat een beetje vakantie al niet doet voor een mens... :wink:

heel veel liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl