Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 10:12:27

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05-10-2007, 16:40:46 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
Hallo,

ik heb al 4 tot 6 maanden ofzo een entiteit bij me. Deze is op een hele gekke manier bij me gekomen, ik viel bijna flauw op de plek waar ik hem (een zwarte schim) had gezien. Moest echt heel lang bijkomen, en sindsdien zit er af en toe een zwarte vlek bij mijn voorhoofd.
Ik ben al bij verschillende mensen geweest ermee, en inmiddels heb ik er al veel minder last van maar helemaal weg is het niet. Ik heb ook het idee dat het te maken heeft met een of meer mensen die hierna op mijn pad zijn gekomen, dat die eigenlijk bij een van hun hoort ofzo??
Ik dacht misschien kan iemand hier er iets over zeggen, want het zou wel mooi zijn als dit op een gegeven moment weer weggaat..

Liefs Barbara

_________________
Music is a world within itself, in a language we all understand.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-10-2007, 19:06:07 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
Even weer voor de balans: heb je lichamelijk gezien alles uitgesloten? Bloedarmoede, bloeddruk, ogen, dat soort dingen?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-10-2007, 12:14:39 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
niet zo direct uitgesloten.. ik weet dat er niets mis is met mijn ogen, wat ook vreemd is is dat het ook beweegt en op hele specifieke momenten bijvoorbeeld de hele kamer zwart kan zijn. Raak ik een beetje confuus van eerlijk gezegd. en bloedarmoede oid zou ik me idd best eens op kunnen laten checken.
inmiddels dus nog steeds bij me, maar niet de hele tijd.
ik heb hiernaast ook last van een hoest die volgens mij niets met een verkoudheid ofzo te maken heeft, maar steeds naar voren komt als ik een aanvaring heb of krijg met mijn ex. wil het er niet zomaar op afschuiven maar ik merk gewoon in die paar maanden dat het wel heel toevallig elke keer op die momenten komt. zou dat met elkaar te maken kunnen hebben?
Een vrouw die ik over die zwarte vlek heb gesproken zei (maanden terug al) dat het een onbekende ziel was, een meelifter. Maar ik denk dat daar misschien wel wat in veranderd is ofzo? Het is er nl lang niet meer altijd, maar op bepaalde momenten vooral mbt mijn liefdesleven.
Iig dank voor de tip!
Liefs Barbara

_________________
Music is a world within itself, in a language we all understand.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-10-2007, 12:57:17 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
heey,,

De Auralifter is meestal een overleden persoon die meestal niet beseft dat hij/zij dood is en aanhecht bij iemand die nog in een aards lichaam leeft. Klachten welke (vaak in combinatie) bij dit fenomeen optreden zijn: chronische vermoeidheid, stemmen horen welke opdrachten en/of advies geven (auditieve hallucinaties) (kan) , verspringende lichamelijke klachten, alsmede sterk wisselende stemmingen en gedrag.

Auralifters kan men gemakkelijk oplopen tijdens operaties onder volledige narcose en tijdens perioden met hoge koorts of bewusteloosheid. Sommige mensen zijn - vooral als ze geen geweldig zelfbeeld hebben - van nature gevoelig voor de aanhechting van lifters. Daarnaast kan de gevoeligheid zeer worden versterkt door het gebruik van (soft en hard) drugs; hierin schuilt het grootste gevaar van deze genotmiddelen. Tenslotte is het 'spel' glaasje draaien (ouija-bord) een ideale manier om lifters op te lopen.

heb je denk je hier geen last van? als dat zo is kan je het beter echt helemaal weg late hale door iemand die dat kan.. de auralifter naar het licht sturen..! en als je hier geen last van heb.. kan dat altijd nog komen, in het begin merk je er ook vrij weinig van..

succes.. groetjes


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-11-2007, 12:53:15 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
Ik heb wel degelijk last van al deze klachten.. Best heftig ook wel, veel woede, etc. Dat ik ook niet weet wat nu precies nog bij mij past.
Ik heb wel al geprobeerd om het professioneel weg te laten halen maar dat mislukt dus gewoon.. daarom dat ik een beetje het idee krijg dat er wat meer achter steekt, dat het niet zomaar bij mij is.
Liefs Barbara

_________________
Music is a world within itself, in a language we all understand.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-11-2007, 13:35:38 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
In mijn opinie, als je last hebt van entiteiten/meelifters of hoe je het ook wilt noemen, je daar zelf voor het overgrote (wil niet zeggen altijd, maar komt er in de buurt) verantwoordelijk voor bent. Of je het nu hebt toegelaten of gecreëerd laat ik even in het midden. Maar, ervanuitgaande dat het inderdaad een entiteit/meelifter is, als "het" bij jou niet weg wil/kan gaan, is de reden waarom het er zit dus nog niet opgelost. Je zegt in je eerste post ook:
barbara schreef:
Ik dacht misschien kan iemand hier er iets over zeggen, want het zou wel mooi zijn als dit op een gegeven moment weer weggaat..


Hier spreekt niet echt de overtuiging vanuit dat je echt wilt dat 'het' weggaat. Dus, wellicht klinkt dat heel lullig, maar ik stel je even de vraag: wat haal jij eruit dat je een 'lifter/entiteit' bij je hebt? Ook juist in relatie met je ex en de mensen om je heen.

Weet je hoe je je energetisch zelf kunt reinigen en kan afsluiten? Wellicht kan je eens proberen je daar meer op te richten, zodat je zelf naar binnen keert en alles wat er 'buiten' je gebeurd even laat voor wat het is.

Maargoed, aangezien het lichamelijke niet is uitgesloten (en als ik het zo hoor heeft het wel degelijk invloed op het lichamelijk vlak, zij het dat het niet duidelijk is of het lichaam->psyche is of psyche->lichaam), laat je bloed ff checken op bloedarmoede e.d. Succes!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-11-2007, 13:44:45 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
heey..
ja dat is inderdaad wel zo wat ze schrijft (Hierboven:))
ik heb zelf ook een auralifter gehad een paar jaartjes en dat werd steeds erger..maar ik deed gewoon rare dingen die niet bij mij paste enz. en het is nu dan wel al een paar maandjes weg maar ik ben nog LANG niet de oude ik heb nu juist meer angsten gekregen dan dat ik toen had..want toen intereseerde het me allemaal niet, en nu moet ik wel..

en je kan altijd kyken of er iemand by je sit en zoja, die weg laten halen daar is niks mis mee,, maar de problemen liggen in je zelf..de oorzaak waarom die bij je is gekomen ook.. en misschien is het bij jou ook geen auralifter ik weet het niet.. want ik merkte er pas na een paar jaar wat van .. nja nie dat ik wist dat ik een auralifter bij me had hor :roll:
maar je ken het altijd ff laten nakijken.. als je het weet laat het even horen als je wil want heb een jongen die ik ken die dat ook heb met die vlek.. al 14 jaar lang en hij kreeg het ook INEENS en hij weet ook niet wat het is.. ze kennen ook niks aantonen, vandaar.
maar veel succes

liefs, tamara

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-11-2007, 11:55:18 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Even wat psychologische onderbouwing:

Mensen verschillen in de mate waarin zij het gevoel hebben invloed uit te kunnen oefenen op wat hen overkomt (locus of control). Hierbij kunnen drie groepen worden onderscheiden.
Mensen die geloven in het noodlot of in een hogere macht dat hun leven dicteert (externe locus of control);
mensen die belangrijke anderen (artsen, vriend) zien als degenen die invloed kunnen uitoefenen op wat hen overkomt (externe locus of control) en
mensen die geloven dat zijzelf de belangrijkste factor hierin zijn (interne locus of control).

Een persoon met een hoge externe locus of control kan machteloosheid en hulpeloosheid als levenshouding hebben. Zij geloven niet in zichzelf.


Ik zie vaak dat mensen met entiteiten/lifters een externe locus of control hebben. Zij leggen oorzaken dus snel in verband met hun omgeving of externe factoren. Daarom zullen zij oplossingen ook vaak in hun omgeving zoeken. Dit blijkt het probleem echter vaak niet op te lossen, zoals boven al gesteld is...
Denk eens na over je zelfbeeld en hoe jij met je omgeving omgaat..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-11-2007, 20:11:03 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
barbara schreef:
Ik heb wel degelijk last van al deze klachten.. Best heftig ook wel, veel woede, etc. Dat ik ook niet weet wat nu precies nog bij mij past.
Ik heb wel al geprobeerd om het professioneel weg te laten halen maar dat mislukt dus gewoon.. daarom dat ik een beetje het idee krijg dat er wat meer achter steekt, dat het niet zomaar bij mij is.
Liefs Barbara


Hoi Barbara,

Emoties kunnen versterkt raken d.m.v. entiteiten. Maar het blijven jouw emoties..
Je kunt (onbewust) ook met een entiteit een thema delen.
Angst trekt angst aan en woede weer woede..
Een tip als ik je die mag geven. Blijf bezig met lichaam en geest (aarding) om in balans te komen en je krijgt vanzelf het inzicht.
Dit kan door veel dingen...Liefdevol en goed voor jezelf te zorgen.

Groetjes Brenda

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-11-2007, 14:58:15 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
Dank allemaal voor deze reacties. Ik ben me er overigens terdege van bewust dat ik, wanneer ik last heb van wat dan ook, meestal de oorzaak bij mezelf kan zoeken. Sterker nog, ik zou haast zeggen dat de oorzaak altijd in mezelf te vinden is. Wel een beetje vreemd om gelijk aan te geven dat het lijkt of ik het niet weg wil hebben omdat ik niet overtuigend genoeg hierin leek over te komen. Natuurlijk wil ik het weg hebben. Ik weet alleen gewoon echt niet meer hoe en begin bang te worden dat ik dit niet kan of dat ik gewoon gek ben.. Echt niet tof om af en toe de hele kamer zwart te zien worden. En wat ik er voor mezelf uit haal, een lastige vraag vind ik dat. Ik kan er opzich wel bepaalde emotie door verklaren die ik nooit eerder had, iig niet zo heftig. En het heeft me opzich ook wel geleerd mijn mond meer open te trekken ofzo, als me iets stoort.
Wat wel een beetje gek is bij mij, is dat ik in principe overtuigd ben van die interne locus of control, maar dat ik me zo onwijs veel aantrek en aanvoel van anderen dat ik een beetje het idee heb dat ik niet leef naar die overtuiging. Dus, machteloos of hulpeloos ben ik absoluut niet. Ik ben degene die mijn leven vormt. Maar ik geloof niet in mezelf en heb hierdoor best ook moeite met het vooruitzicht van alleen zijn (terwijl als ik eenmaal alleen ben vind ik het heerlijk) waardoor ik wel eens denk te weinig tijd te nemen om tot rust te komen. Dubbelop..
Wat ook niet echt helpt is dat ik moeite heb mezelf serieus te nemen in dit soort dingen. Als ik een salie brand om mezelf of mijn huis te reinigen voel ik me er ergens stom over, als ik de tijd wil nemen om mezelf te reinigen denk ik al snel dat ik raar of gek doe. Ook omdat ik ben opgevoed in een gezin waar helemaal niet over spiritualiteit gepraat wordt, ik ben zeg maar de rare gek die in onzin gelooft. En in mezelf ben ik onwijs bang om fout te doen.
De reden dat ik trouwens denk dat het wel eens met anderen te maken kan hebben is omdat in een bepaald gesprek met mijn ex dit heel erg naar voren kwam. Ik zei iets tegen hem en de hele kamer werd dus een kleine tel zwart. En inmiddels is hij zwaar aan de drugs aan het geraken, het lijkt soms wel of het bij me zit omdat het wil dat ik hem help ofzo. Dus absoluut niet om het probleem buiten mij te leggen, maar t leek op een bepaald punt even of het hiermee te maken had.
Nou ja, in elk geval bedankt voor al jullie berichten, geeft wel stof tot nadenken enzo.
Grtz Barbara

_________________
Music is a world within itself, in a language we all understand.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-11-2007, 11:03:53 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
Hoi allemaal,
Laatst weer iets geks meegemaakt mbt die zwarte vlek. Ik zat laatst weer met die ex van mij te praten, en opeens werd weer de kamer helemaal zwart voor mij. Vervolgens toen we op zijn kamer waren en hij deed de deur dicht en schoot het slot er ineens op terwijl hij dat zelf niet deed. Echt maf, want zijn huisgenoot werd ook al eens wakker met zijn deur van binninuit op slot terwijl hij dat echt zelf niet had gedaan. En later, toen we in huis zaten en ik vroeg hem naar zijn drug gebruik en iets over zijn ouders knalde er iets, leek op onweer maar het was gewoon mooi weer. Het hele huis stond te trillen, ik ben me echt rot geschrokken..

Ik vraag me af of er mensen zijn die hier nog iets over te zeggen hebben, want ik kan me afsluiten tot ik een ons weeg het blijft me echt last bezorgen..

Wilde trouwens wel zeggen dat ik erg veel heb gehad aan voorgaande berichten, wel iets waar ik van kan leren. Dus nogmaals, erg bedankt!

Liefs Barbara

_________________
Music is a world within itself, in a language we all understand.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-11-2007, 18:01:57 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
Nog f kleine toevoeging.. ik ben er iig achter wat die knal was. Die straaljagers die door de barriere gingen.. Haha, dtom he hoe je daar zo van kan schrikken! Liefs barbara

_________________
Music is a world within itself, in a language we all understand.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl