Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-04-2024, 12:01:08

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: gevoeligheid
BerichtGeplaatst: 30-10-2007, 14:35:25 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2005, 11:06:10
Berichten: 409
Locatie: delft zuid holland
topic van het type non-informatie...

voor degenen die zich afvragen waarom ik ineens weer terug ben.

een hele tijd niet hier geweest, tot ik ineens weer "drang" voelde..
in het jaar (?) dat ik niet ben geweest heb ik eigenlijk ook niets meegemaakt wat echt spiritueel was, of wat ik zelf bijzonder vond.

maarrrr...
afgelopen weekend met 3 graden boven nul van vrijdagochtend tot zondagavond filmopnames in zeist, waardoor ik daar als scout met 2 medeleiding heb gekampeerd. bij het kampvuur had ik zaterdagavond een discussie met deze mensen 3 van mijn allerbeste vrienden. we hadden het over "skeletten in de kast" en wat ons vroeger allemaal was overkomen. 2 van de 3 wilden echter niet praten, en in mijn jolige bui (ik had al een bakkie op) heb ik (naar hun zeggen) hun ziel in een keer op tafl gegooid zonder ook maar 1 fout.. ze weten van mijn gevoeligheid, en vragen er nooit naar, maar dit keer keek ik dwars door hen heen, dit deed hen versteld staan en ikzelf ook.. aangezien ik het nog nooit zo sterk heb gehad.. hetzelfde gebeurde vorige week ook al bij een andere vriendin..

iemand een idee waarom ik ineens wéér sterker word? weet niet of ik hier zo blij mee ben namelijk. haha

_________________
ach deze weg dan al belopen?

dan ligt elke andere open! :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gevoeligheid
BerichtGeplaatst: 30-10-2007, 16:01:37 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2004, 21:50:37
Berichten: 631
Locatie: Schiedam
Het is afgelopen weekend bloedmaan geweest, de oude dingen laat je zeg maar achter en er komen nieuwe dingen weer op je pad. En die energie was zeeeeer sterk. Dus wie weet dat het daardoor komt.

Knufff

_________________
Leef iedere dag, alsof het je laatste is!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gevoeligheid
BerichtGeplaatst: 30-10-2007, 22:14:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-12-2006, 15:48:49
Berichten: 95
Locatie: wielsbeke
Door alcohol kan je ook wat meer open staan. Je hebt dan ook ineens veel minder controle over zulke dingen.

_________________
En we dansen, dansen, dansen door de nacht met de duivel op de hielen en de dood die ons wacht!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gevoeligheid
BerichtGeplaatst: 30-10-2007, 23:58:43 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-02-2006, 17:50:29
Berichten: 131
Ik snap wat je bedoelt, zelf heb ik ook dat ik de laatste tijd weer gevoeliger ben. Geen idee hoe het komt, maar het is er ineens weer :shock:

_________________
Veel liefs, Marieke


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gevoeligheid
BerichtGeplaatst: 02-11-2007, 11:42:24 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2005, 11:06:10
Berichten: 409
Locatie: delft zuid holland
vreemd eigenlijk haha,

heb m'n gids(en?) ook al een hele tijd niet gevoeld..
lesje zelfredzaamheid of is er wat anders .

heb het sinds ik me hier heb aangemeld dus alleen maar weer vaker gehad dat m'n intuitie door t plafond ging, dus misschien soort collectieve paranormale adhd? :P

iemand enig idee ehoe dat met mijn gidsen zit? krijg geen gehoor als ik probeer te tasten naar ze.

_________________
ach deze weg dan al belopen?



dan ligt elke andere open! :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gevoeligheid
BerichtGeplaatst: 10-12-2007, 18:10:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-10-2007, 12:13:44
Berichten: 9
Locatie: Utrecht
Maar kan het, buiten dat afgelopen weekend de bloedmaan was (heel bijzonder, ik wist er niets van maar heb er op het internet daarnet wat over gelezen) ook dat je al weken, misschien zelfs al maanden overgevoelig bent? Dat heb ik namelijk. Ik dacht altijd goed klappen (psychisch) te kunnen verdragen en mij erover heen te zetten maar de laatste weken ben ik overgevoelig en ieder woord brengt me van mijn stuk. Alles komt zo hard aan. Mijn ouders weten niet meer wat ze wel en niet kunnen zeggen. Misschien komt dat trouwens ook doordat ik nu op een leeftijd kom dat ik mijzelf opzoek. Wie ben ik eigenlijk, buiten mijn ego/masker?
En van het weekend zijn er bij mij echt vervelende en confronterende dingen gebeurd maar daardoor grote veranderingen ontstaan. Kan dus kloppen van die bloedmaan. Bijzonder, toch?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gevoeligheid
BerichtGeplaatst: 10-12-2007, 18:12:51 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-10-2007, 12:13:44
Berichten: 9
Locatie: Utrecht
Oh, en over die gidsen. Dat probeer ik ook. Maar angst houd het bij mij tegen. Ik voel het overigens wel, als ze er zijn. 's avonds is dat wel beangstigend...Maar die gidsen blijven altijd bij je. Misschien hebben ze wat meer de handen van je afgetrokken, moest je alles in dat jaar gewoon meemaken zoals het zich aan jou voordeed??? Volgens mij mogen ze ook alleen helpen als je ze daar toestemming voor geeft of zoiets. Tsja, heb ik gelezen iig.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gevoeligheid
BerichtGeplaatst: 18-12-2007, 17:55:25 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-12-2007, 21:52:18
Berichten: 13
Hihi

Moet meteen denken aan alcohol en kampvuur

Ga ik ook van die dingen zeggen die o zo waar zijn, maar niet altijd gewenst.. hahaha

Leuk toch dat je dat meemaakt... no worry be sensitive lol

Groetjes!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl