Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:35:43

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Kennen jullie deze mensen?
BerichtGeplaatst: 26-11-2007, 14:39:40 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-11-2007, 22:41:22
Berichten: 5
Hoi,

Even wat lastig om goed te weten waar ik wat moet posten, maar dit lijkt me een plekje met gevoelige mensen die verder kijken dan de buitenkant.
Ik kreeg een mailtje van een kennis met een verwijzing naar een powerdag (http://www.powerdag.nl) zij was er erg vol van, maar ja.. Het lijkt me best wel leuk en het is niet duur. MAAR mijn vraag is kennen jullie deze mensen? Iedereen kan wat organiseren en zeggen dat het goed is. Zijn sommige van jullie misschien al eerder geweest of is dit de eerste keer? Graag hoor ik jullie gevoel en wat jullie er van denken. Voor mij is het allemaal erg nieuw en ik wil niet zo maar ergens in vallen of ben ik dan te voorzichtig.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kennen jullie deze mensen?
BerichtGeplaatst: 26-11-2007, 18:15:21 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-01-2006, 18:02:36
Berichten: 137
Locatie: Friesland
Ik ken de betreffende mensen verder niet, maar het ziet er wel goed uit verder. Als het je leuk lijkt, zou ik er gewoon naar toe gaan! Het kan zijn dat je op de dag zelf merkt dat het niet jouw ding is, maar dan weet je dat ook maar weer! Je hebt niets te verliezen, hoogstens wat entreegeld!

Wat is de reden dat je bang bent 'ergens in te vallen'?

Ik denk dat er weinig kan gebeuren zolang je gewoon je gezonde verstand gebruikt en afgaat op je eigen gevoel. Laat je dus geen dingen aanpraten, maar haal gewoon datgene er uit wat je aanspreekt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kennen jullie deze mensen?
BerichtGeplaatst: 28-11-2007, 11:30:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-11-2007, 22:41:22
Berichten: 5
Dit soort dingen (spirituele) is best nieuw voor mij en één van de redenen waarom ik lid ben geweorden van dit forum, is om wat meer 'zicht' op dingen te krijgen. Ik zie door de bomen en beloftes het bos niet zo goed meer.... Ik heb geen kennissen in deze richting, dus moet het allemaal zelf een beetje uit zien te zoeken en dan is elke input voor mij waardevol.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kennen jullie deze mensen?
BerichtGeplaatst: 06-12-2007, 14:21:25 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2005, 19:44:04
Berichten: 711
Hoi Chris7,

Ik heb zelf wel wat te maken met de powerdag..
Het word in maart de eerste keer dat dit georganiseerd word. Maar het is wel bedoled als een evenement dat zich herhaalt, met andere/ nieuwe interressante onderwerpen.

De bedoeling van deze dag is niet om over te dragen wat de spreker allemaal wel niet kan. Maar juist om want handreikingen te geven over wat je zelf kan met je eigen connectie met 'de bron/ het hogere/ goddelijke'. Een beetje in de vorm van workshops.

Er word geprobeerd om de powerdag zo toegankelijk mogelijk te maken, ook voor mensen die wat minder geld te besteden hebben.

haha, Ik ben er zelf wel erg enthousiast over! :wink: Dus mijn gevoel erbij is positief. maarja (ik ben wat subjectief), uiteindelijk moet je toch bij je eigen gevoel te rade gaan, of het je wat lijkt...

Heel veel liefs,
Jedia

_________________
zie hoe alles even slaapt
straks komt het weer tot leven
dan toveren we een nieuw begin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kennen jullie deze mensen?
BerichtGeplaatst: 06-12-2007, 19:47:57 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2005, 01:39:47
Berichten: 774
Locatie: Sassenheim (Zuid-Holland)
Peter noordzij ken ik zeker
Die heeft mij ingewijd in reikie 1 en een live aura scan gedaan
een hele goede man lekker nuchter maar zeker heel wijs

mevr/ vrolijk ben haar voornaam kwijt lijkt me ook een hele goede damen

en de laaste ken ik niet en kan ik ook niets over zeggen

mocht je de kans hebben zou ik zeggen ga er heen alleen al dat je nieuwsgiering bent zegt genoeg ;) lekker gaan :D

_________________
het NU is waar ik gelukkig ben


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kennen jullie deze mensen?
BerichtGeplaatst: 23-12-2007, 20:19:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-11-2007, 22:41:22
Berichten: 5
Iedereen bedankt voor jullie opmerkingen.
Ik vind het toch wel prettig te weten dat het wel goed zit :?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl