Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 16:11:18

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18-12-2007, 14:45:22 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Heey....

Ik heb al heel lang, sinds ik klein ben al, dat ik altijd met angst in mn lag en altijd het gevoel heb dat er iemand bij me is..
maar niet een leuk iemand want het voelt vreselijk..
ik hoor / zie/ maar vooral VOEL dingen..
nu sinds bijna een halfjaar ben ik ervan af... omdat ik me heel goed afsluit en bescherm elke keer..

maar vanacht was het weer zo ver Ineens uit t niets..
ik lag in mn bed beetje te denken en ineens hoorde ik allemaal geluiden echt NAAST mn bed
en ik dacht eerst naja t zalwel.. maar het ging maar nie weg dus begon het een beetje eng te vinden..
ik op mn buik snel gaan liggen :P (voelt veiliger:P)
en ik zat een beetje te kijken naar een stukje van mn kamer t was gewoon helemaal donker en ineens vormen die spikkels die je snachts altijd zie een gezicht ofzo VLAKNAAST me hoofd,
k schrok me helemaal de *PIEP*,
want ben niet meer gewend om met angst in mn bed of kamer te zijn..
en ineens had ik het gevoel dat ze weer voelen dat ik wat zwakker ben dan normaal en dat ze het maar weer proberen ofzo(mij bang maken).. maar in ieder geval heb engelen gevraagd om me te beschermen
toen en het werd gelukkig wel wa minder..

en ik heb ook gewoon vaak het gevoel dat ze gewoon mijn gedachten proberen te beinvloeden, ik voel het nu gewoon, eerst dacht ik da ik geck aan het worden was maar ik merk het nu .. zal een voorbeeld geven:
ik lig in mn bed en ik ben gewoon beetje aan het denken aan bijv. school..
nou en ineens gaat mn verhaal dan naar een meisje toe en k doe vreselijke dingen bij dr..
maar kijk zulke gedachten heb ik al een tijd niet meer, en nu heb ik het gevoel dat k toch weer beinvloed word op de 1 of andere manier om weer negatief te gaan zitten denken..
en meestal lukt het nu ook wel hor om dan weer positief te denken(eerst lukte dat nooit)...maargoed..

Ik dacht ik zet het er toch maar even op,, misschien dat jullie weten of ze weer proberen mij negatief te maken ofzo want ik voel het wel duidelijk?

liefs mij..

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-12-2007, 16:23:36 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
Laat je aura eens zuiveren, en eventuele gaten, scheuren dichtmaken door een paragnost.

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-12-2007, 17:49:44 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-12-2007, 21:52:18
Berichten: 13
Citeer:
Blijven ze het nou gewoon proberen ofzo....?


Hoi tamara!

Volgens mij weet je zelf het beste wat er aan de hand is.
In ieder geval ben je bang. En angst is een slechte raadgever.
Ik denk dat het fijn zou zijn als je meer informatie zou krijgen over wie er bij je zijn, en wat ze willen zeggen.
Ik denk dat het fijn voor je is als je iemand zoekt die je daar bij kan helpen, in real life.

Jij hebt de macht over jezelf, en een ander kan niets afpakken of je beinvloeden, tenzij jij de ander daar de mogelijkheid toe biedt. En zelfs dan kan jij jezelf niet verliezen.

You've got the power!

Sterkte en liefs,

Damaske


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-12-2007, 18:31:06 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
heyhey..

nou dat is et em juist..
dat heb ik pas laten doen(aura laten zuiveren)
en ben pas bij een vrouw gweest zij weet of er entiteiten bij je zijn en bij mij voelde alles goed.. en dat was ook zo hoor op dat moment voelde ik ook geen angst ervoor enzo..
maar nu is het dan weer dat ik er ineens weer last van had..
en dat had ik alleen eerst altijd (toen ik ook een auralifter had) die is weggehaald,, daarom had ik er nu een halfjaar bijna geen last van, tot vanacht dan..

en idd voor meself weet ik het wel het beste.. maar toch ga je altijd weer twijfele hehe
(K)

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-12-2007, 19:15:38 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-12-2007, 21:52:18
Berichten: 13
Ik denk dat het je angst is die je merkt
en dat alles goed is
maar dat je angst maakt dat je denkt
dat er slechte entiteiten zijn.

Misschien zijn er wel engelen die je iets liefs willen laten horen.

Die beelden van slechte dingen doen, kan gewoon angst zijn. Dat je in je hoofd er zo'n beeld van maakt.

Als je het gevoel hebt dat er negatieve entiteiten om je heen hangen, ga gewoon terug naar di ehelper, of kies een nieuwe uit. Doe er iets mee, en blijf niet hangen in angst.

Groetjes,
Damaske


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-12-2007, 13:12:35 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Ja dat zou best kunnen..

Maarja.. dan zie ik liever een lief gezicht dan zo´n freeky gezicht als het ´engelen´ zijn.. :)

kus

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-12-2007, 22:22:49 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Hey Tamaraa,

Nu ken ik natuurlijk lang niet al jouw ervaringen ten aanzien van geesten en gidsen, maar dat het angst inboezemd kan ik me heeeeeel goed voorstellen. Mijn eerste 'ervaring' bezorgde me ook een hartverzakking. Maar ik wéét dat er gidsen en voorouders bij me zijn, en sinds ik dat weet, kijk ik ze aan, en zelfs kan ik soms met ze communiceren. Hier ben ik wel heel voorzichtig mee, maar wat ik maar wil zeggen, is dat een groot deel van de angst kan verdwijnen als je ze gewoon 'aankijkt'. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Misschien is het een gids o.i.d. Ik weet soms bijvoorbeeld dat mijn overleden opa bij me is, en dat is gewoon een heerlijke wetenschap.
Als je de angst recht aankijkt, wordt het soms een lachertje...

Citeer:
ik op mn buik snel gaan liggen (voelt veiliger:P)

:) Klinkt heel logisch.

En over negatieve gedachtes zou ik niet zo wakker liggen. Ik heb natuurlijk makkelijk praten, maar we hebben het allemaal. Als iedereen precies wist wat anderen allemaal dachten, zouden we de ene schok na de andere krijgen. Laat ik eerlijk zijn: ik heb ook wel eens bizare of stomme gedachtes. Onze gedachtenwereld is vaak heel anders dan dat we ons aan de buitenkant doen voorkomen, vermoed ik zo...

Wellicht dat er oefeningen zijn die ervoor kunnen zorgen dat jij je beter af kunt sluiten en je meer bij jezelf blijft, maar daar ben ik geen deskundige in.

Vriendelijke groetjes,
Vyumae

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-12-2007, 00:18:42 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
thanks voor je reactie..

ja ik heb wel oefeningen om me af te sluiten en die werken wel.. :)

maar goed, soms zie ik helemaal geen gezicht of iets.. en hoor ik meestal dingen.. dus ja dan kan ik ook nie wete of het goed of slecht is :D..
soms voel ik er niks bij en soms voelt het scary.. meestal scary :P

maarja ga dr gewoon nie meer aan denken en rustig in me bed liggen
(K)

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-01-2008, 03:00:05 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
heyhey..

toch moet ik zeggen dat het de laatste tijd niet meer echt leuk voelt in me bed..
ik was zo blij dat ik er vanaf was maarja :S..
vooral als ik op me rug lig, ga ik zelf weer vaag liggen denken, en dan voel k me al angstig worden...
en ik heb heel erg last van mn rug al paar jaar dus daarom lig ik liever op m'n rug.. en nu 'kan' (tuurlijk kan dat wel maar het voelt eng omdat ik dan heel me kamer kan zien..en alles kan zien wat er gaat gebeuren) dat niet meer omdat ik me er alles behalve fijn bij voel...

me beschermen doe ik elke keer..
me voorstellen dat er allemaal zuiver licht in m'n kamer is ook..
engelen om bescherming vragen doe ik..
me voorstellen dat m'n kamer vol met ballonnen is doe ik ook...

pff maarja toch.. ik zit er weer veels te veel over na te denken,
en eerst deed ik dat helemaal niet meer..
maarja probeer maar weer ineens anders te denken :roll:

zucht.. :P ik heb echt een typ-avond vandaag ofzo.. (A)

ik ga maar is slapen heb ontiegelijke buikpijn

Liefs tamara

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-01-2008, 20:05:35 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Hoi Tamaraa,

Misschien helpt het wanneer je op je buik gaat liggen, je dan een kussentje eronder legt. Dat steunt de rug als het ware een beetje.

Voor de rest: het lijkt me een lastig (gevoelsmatig) pakket waarin je zit.
Misschien is het een ideetje om je kamer opnieuw in te richten?
Voor de negativiteit, beladenheid e.d. zou je kunnen overwegen om af en toe met natuurlijke wierook erdoor te gaan, salie branden werkt ook goed (een bundeltje gedroogde salie met een lucifer aansteken en boven een bakje houden terwijl je ermee rondloopt), en een bakje met natuurlijk zeezout neerzetten. Dat zijn allemaal oeroude middeltjes die reinigend werken. En kaarsen branden natuurlijk, al schijnt het zo te zijn dat je dat nimmer voor een spiegel moet doen. Zelf vind ik kaarsen branden altijd erg fijn. Als de omgeving veilig genoeg is, kun je voor de nacht tijdens het slapen ook een kaars aan laten staan.
Het zijn ideetjes. Zie maar of het iets voor jou is.

Je zit een beetje met slaapproblemen. Een maniertje die ik geleerd heb is iets uit de hydrotherapie, hetgeen de inslaap en doorslaap bevordert.
Voor het slapengaan dien je een emmertje koud water en een washandje klaar te zetten. Vlak voordat je gaat liggen maak je het washandje nat (niet te) en draai je drie keer met de klok mee over je blote buik. Daarna draai je het washandje om en doe je hetzelfde tegen de klok in. Klaar is kees. Goed je buik afdekken en gaan liggen. De plotselinge koude op je buik zorgt ervoor dat je lichaam warmte aan gaat maken, en stimuleert het parasympatische zenuwstelsel, hetgeen leidt tot ontspanning.

Met betrekking tot je rug: misschien is het raadzaam om een masseur op te zoeken? Een klassieke massage (fysiek) of synergene massage (energetisch) is denk ik wel raadzaam. Je zou even rond kunnen informeren...

Ik kan verder helaas weinig meer dan je veel sterkte en inzicht toewensen. Met de tijd zal alles vast wel op zijn plek terecht komen.

Vriendelijke groetjes,
Vyumae


P.s.: boswandelingen? Joggen? Een hele lange wandeling maken?

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-01-2008, 20:37:14 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Heey vyumae...

Ik ga me behang wat anders d0en.. laat dat posterbehang erop maken:)
dus een muur iets met een mooi bos ofzo.. :)
me kamer is nu namelijk helemaaaaal rood Hahaa...
wat voor mij op dit moment niet echt goed is.. omdat het me agressief maakt..
en mijn aura is al zo rood als ik weet niet wat, dus ik ga er wat andere kleuren inzetten, spulletjes enz0w..

me kamer reinigen enz0 dat d0e k wellis ja..

bedankt voor je adviezen..
en met dat washandje zal ik wellis gaan proberen hihi.
en binnerkort ga ik naar een masseur dus hopen dat het wat beter w0rd :)

kus!

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl