Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:55:54

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Help??
BerichtGeplaatst: 09-03-2008, 21:13:57 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-03-2008, 20:54:12
Berichten: 3
Hallo allemaal,

Ik zit met een dilemma. Ik weet niet of dit de juiste plek is om te posten. Ik ben net dit forum binnen gerold en hoop dat ik hier goed aan doe, maar ik kan wel wat hulp gebruiken en volgensmij zijn hier wel mensen die wijze raad voor mij hebben ;)

Om een lang verhaal kort te maken denk ik dat ik een beetje heldervoelend ben. Ik heb me hier een paar jaar voor afgesloten (kan dat?). Ik voelde soms andere entiteiten en werd daar zo bang van dat ik het bewust uitgezet heb. Ik weet alleen niet of ik mezelf geloof. Prent ik me dit in? Als ik alleen al aan het woord 'heldervoelend' denk rollen er allerlei gevoelens door mijn buik. Roep ik dit zelf op? Als dat zo is, ben ik niet heldervoelend maar wil ik alleen heldervoelend zijn en voel daardoor vanalles. Dit zal vast een dilemma zijn dat velen van jullie doormaken.

Ik heb me er sinds een week ongeveer weer voor open gesteld omdat als dit een gave van mij is, een talent, ik het wil gebruiken. Gisterenmiddag kreeg ik een heel angstig gevoel bij een persoon (noem haar even Eva). Het was een soort golf, niet zo heel heftig. Als ik dat voorheen kreeg betekende het meestal dat er op dat moment iets gebeurde met die persoon. Ik stapte zo'n vijf minuten later bij haar in de auto maar er was niets ergs gebeurd (ik durfde het niet te vragen, ze vertelde in ieder geval niets). Ik heb het toen van me af gezet ('je verbeeldt het je'). Vanmiddag gebeurde het weer, en toen heel heftig. Ik werd echt heel bang en dacht dat er iets met haar ging gebeuren. Er gaat iets gebeuren. Ik ben bang dat ze een ongeluk krijgt. Maar ik heb nog nooit eerder iets 'voorspeld', iig niet zo lang van te voren (hoogstens een paar uur).

Het probleem is dat ik sinds kort een boek lees over een paranormaal begaafd meisje en ik ben bang dat ik door dat boek alleen maar denk dat ik iets voel. Dat ik het zo graag 'wil' dat ik het voel.

Naast het probleem dat ik niet weet hoe betrouwbaar dit voorgevoel is, weet ik niet wat ik ermee moet doen. Ik kan Eva toch niet waarschuwen? 'Goh, je moet morgen niet dit en dat gaan doen'. Als er iets moet gebeuren gebeurt het. Als ik het vertel wordt ze bang en gebeurt het misschien juist. Als ik niets vertel gebeurt het misschien ook. Ik weet ook niet wanneer het gebeurt. Misschien morgen, misschien over drie maanden. Ik weet ongeveer onder welke omstandigheden maar dat vind ik nog minder betrouwbaar dan het voorgevoel. Het voorgevoel kan op alles wijzen! Aaah, ik word echt gek van mezelf. Kan iemand helpen, wat doe je in zo'n soort situatie?

Liefs,
Hélenè

_________________
γνωθι σεαυτον


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Help??
BerichtGeplaatst: 10-03-2008, 17:42:31 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-02-2008, 22:02:08
Berichten: 213
Locatie: N-Brabant
Ik snap dat je het als een dilemma ervaart....
Je kan je afsluiten voor alle paranormale dingen, waarschijnlijk was je er dan niet aan toe of geloofde je er zelf minder in. Het lezen van een boek over een paranormaal persoon kan in zo'n geval het weer 'activeren' om het zo maar even te noemen.
Maar er is ook een grote kans dat je dingen gaat voelen, omdat je zou willen dat je dingen kon aanvoelen.
En dan roep je alles dus zelf op. Ik denk in iedergeval wel dat het feit dat je het zo graag wil kunnen bijdraagt aan het feit dat je nu sterkere gevoelens hebt.
Ik zou alleen niet gaan zeggen tegen je vriendin dat jij dit zo voelt. Want zoals je zelf al zegt kan ze daar bang van worden en gebeurt er juist wat.
Denk dat je gewoon moet afwachten, als je echt voorspellende gaven hebt komt dit vanzelf wel meer naar boven, als je er voor open staat.
Als het gewoon je eigen fantasie is, gaat het waarschijnlijk na een tijd vanzelf weg, of kom je er achter dat het niet klopt.

_________________
An eye for eye only ends up making the whole world blind

If you cannot find peace within yourself, you will never find it anywhere else


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl