Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 03:17:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 30-12-2011, 19:05:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-12-2011, 12:45:44
Berichten: 22
Ik kom de vragen steeds vaker tegen of aliens nu wel of niet bestaan. Schijnbaar zijn er ook al een
aantal mensen in spirituele aanmerking gekomen met aliens. Ik geloof hier dusdanig in.

Er was een hele documentaire over.
Dat ongeveer 4000 jaar geleden een ras in de toekomst of andere planeet was langs gekomen op vele
plaatsen tegelijk. Dat deze gezien werden als goden en de theorieën van goden hier vanaf stammen.

Hoe anders konden de piramides gebouwd worden? Stenen blokken van bijna 800.000 kg. Mensen zeggen
wel hefbomen maar dan wil ik wel eens het materie weten. De graveringen in sommige ruïnes in India
gevonden waren. Die ze op de dag van vandaag met de meest moderne technieken niet konden namaken.

Ik heb het filmpje opgezocht en deze zijn verwijderd ....... Vreemd...

Mijn theorie zegt het simpel. Er zijn al "aliens" (wat eigenlijk mensen zijn maar alleen van een verdere evolutie)
op aarde. Ik heb eens een filmpje gezien met een "mad man" die zei dat die een alien was. Hij bleef er heel
simpel over. Hij zei in het filmpje dat er al meerdere van hem waren op deze aarde. En dat ze de mensheid in
de gaten hielden om te kijken of de mensheid verbeterd zou worden. Zo niet dan zou Judgement Day plaats
vinden hoe de Maya's verspeld hadden.

Ik vind het verdacht dat eerder nooit echt UFO's gespot waren en de laatste jaren en voornamelijk dit jaar steeds
meer en meer UFO's worden gespot.

Vertel me jullie mening please :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 30-12-2011, 22:11:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-11-2011, 04:22:57
Berichten: 20
Al 100 jaar getuige hoge militairen, piloten, astronauten maar ook wetenschappers en overheidsfunctionarissen dat ze iets hebben gezien of door de overheid wordt verzwegen.
Het blijft een spannend fenomeen maar onze buitenaardsen ''vrienden'' zijn erg geheimzinnig en mysterieus.
Hebben we dan een beeld wat ze hier komen doen? Hebben ze een plan? Ze komen en verdwijnen met de lichtsnelheid. Laat je eigen gewoon zien en vertel ons de boodschap of blijf ons niet lastig vallen met verschijnselen. Het wekt alleen maar irritatie en veel samenzweringen op. Het blijft allemaal gissen :-)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 31-12-2011, 02:14:50 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-12-2011, 12:45:44
Berichten: 22
Dreamwalker schreef:
Lariekoek, en een heel smakelijke ook blijkt wel weer.


http://www.youtube.com/watch?v=vgJ7-R4Zpbk

Er zijn anders wel een heel aantal documentaires met bewijzen uitgebracht hoor :p


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 31-12-2011, 15:16:32 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
Ik denk niet dat wij de enige levende wezens in dit universum zijn, ik heb alle drie de seizoenen van 'ancient aliëns' gezien, het boek 'de twaalfde planeet gelezen en nog eens honderden andere artikelen met het bewijs voor het bestaan van aliëns en dat ze de aarde al een keer bezocht hebben.
HeavenBoy schreef:
Maar dat Aliens hier op aarde komen om ons te redden of te vermoorden? Nee dat vind ik weer beetje te menselijk verzonnen.
Is er ooit bewezen dat zij verder zijn dan wij? En ja dan kom je met een UFO aan, maar ook daar is nog niet echt bewijs van geweest. (of het moet mij ontgaan zijn)

Het lijkt mij ook niet dat ze hierheen zouden komen om ons te vermoorden ofzo, ik denk eigenlijk dat ze helemaal niet (meer) hierheen gaan komen, of in ieder geval voor een lange tijd niet. Als ze hierheen zouden kunnen komen dan zouden ze verder moeten zijn dan wij, en als wij buitenaards leven vinden dan gaan we het toch ook niet gelijk uitroeien? En waar zouden ze ons van moeten redden? Als ze iets zouden vinden waar ze ons van zouden kunnen redden denk ik dat ze dat niet doen, omdat we er meer van zouden leren als we onszelf redden. Dus ik denk eigenlijk niet dat ze een reden hebben om hierheen te komen.

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 01-01-2012, 12:08:39 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
In de eerste plaats struikel ik hier over taalfouten, maar waar ik voornamelijk over struikel is de doorgaans extreem marginale bewijsvoering en wijze van argumenteren als het om buitenaardse wezens ('aliens' in de nieuwspraak) gaat.

Voorop gesteld: ik acht de kans op buitenaards leven elders in de kosmos betrekkelijk groot. Daarvoor kun je statistiek aanvoeren. Ik meen dat het een Britse denker/wetenschapper was die het ongeveer als volgt stelde: ik loop in het najaar door een park, en heel de bodem is overal bedekt met bladeren. Ik buk en pak willekeurig een blad. Ik draai hem om en zie dat de achterkant bespikkeld is. Mag ik op basis van deze observatie nu aannemen dat dit het enige blad in heel het park is dat bespikkeld is?

Daarmee is echter in het geheel niets gezegd over de bewijsvoering dat ruimtewezens hier op aarde rondgewandeld hebben.

Citeer:
Dat deze gezien werden als goden en de theorieën van goden hier vanaf stammen.

Er zijn natuurlijk verhalen over Annunaki, genetische spectaculaire ontwikkelingen, de twaalfde planeet en dergelijke, wat zich beroept op Sumerische kleitabletten van een paar millennia oud. Dat enkele oeroude teksten op zijn allerbest suggeréren dat er buitenaards leven op aarde gesignaleerd is, maar allerwaarschijnlijkst gewoon mythologie zijn, dát spreekt wat mij betreft voor zich, dus daar ga ik verder niet op in. Per slot van rekening lezen we de Edda ook niet als openbaring van de Twaalfde Planeet, laat staan dat we Zeus' bliksem gaan interpreteren als lasterstraal. Het zou wederom grof tekengebruik zijn, en geen tekeninterpretatie (ik blijf het hier veel zeggen).

Citeer:
Hoe anders konden de piramides gebouwd worden? Stenen blokken van bijna 800.000 kg. Mensen zeggen
wel hefbomen maar dan wil ik wel eens het materie weten.

Piramides aanvoeren als bewijs voor bemoeizieke ruimtewezens is wederom op zijn allerbest slechts suggestief. De archeologie schraagt deze hypothese niet in het minst, integendeel zelfs. Wie gedegen onderzoek doet naar de ontwikkeling van piramides ziet een logische en duidelijke lijn, van trappiramides tot aan de drie grote piramides bij Giza. En trappiramides zijn niet zo moeilijk.... Dan nog kun je jezelf deze vragen stellen:
1. Stel dat marsmannetjes 'ons' geholpen hebben met zulke megalomane bouwprojecten, waarom dan?
2. En waarom dan niet ook met andere dingen?
3. Waarom dan geen handtekening achterlaten, in de vorm van inscripties of reliëfs?
4. Waarom dan geen technologische stimulatie geven aan de menselijke beschaving, maar slechts een hoop stenen in coole compositie ergens in de woestijn dumpen?
5. Eerlijk, wie zich verdiept in natuurkunde, zal toch moeten toegeven dat ruimtewezens wellicht niet ál die grootse moeite nemen om helemaal naar de aarde te reizen, enkel en alleen om een piramide te bouwen. Ik bedoel, probeer je eens in hén te verplaatsen... Voor die bedoeling krijg je mij echt geen ruimteschip in. :P

Citeer:
De graveringen in sommige ruïnes in India gevonden waren. Die ze op de dag van vandaag met de meest moderne technieken niet konden namaken.
:?:

Citeer:
Ik vind het verdacht dat eerder nooit echt UFO's gespot waren en de laatste jaren en voornamelijk dit jaar steeds
meer en meer UFO's worden gespot.
Zoals iemand al aangaf: je ziet wat je wil zien. Als je wíl, dan kun je al 'bewijzen' vinden in geschriften uit de klassieke oudheid. Wederom: ze zijn slechts suggestief. Daarnaast heb je nog de psychiatrische verklaringen, die de nodige 'mad men' haarfijn kunnen verklaren. Daarnaast worden ufo's al sinds de jaren '40 gesignaleerd. Typisch genoeg hadden ze ineens overal de vorm van serviesgoed: schotels, tot en met bruidstaart-achtige dingen aan toe. Later in de twintigste eeuw werden het naar mijn weten vooral lichtbollen e.d. Ik durf te wedden dat 'men' in de loop van de 21e eeuw vooral ufo's gaat signaleren die vooral heel erg klein en digitaal geavanceerd zijn. Je kent dat wel: Matrix-achtige droïden en zo.
Ik wil maar zeggen: er vallen interessante massa-fenomenen in te bespeuren die nogal contextgebonden zijn. Alsof het met de mode meegaat. Per slot van rekening worden ruimteschepen tegenwoordig ook anders getekend (voor films e.d.) dan in de dagen van Flash Gordon...

Er zijn echter maar weinig of geen beelden en films die oprecht helder, duidelijk en concreet een ruimteschip laten zien. Ik ken er in elk geval geen één, en ik heb al aardig wat foto's gezien in boeken en op tv en op internet. Vaak krijg je vage lichtvlekken en uiterst obscure zwartwitfoto's te zien, en dat zegt m.i. al genoeg. Ray Kurzweil stelde niet voor niets dat er eigenlijk helemaal geen ufo's waargenomen zijn, en dat daar ook een heel aannemelijke doch interessante reden voor is:

Áls een buitenaardse beschaving in staat is om door de ruimte te racen, dan impliceert dit dat hij technologisch gezien erg ver ontwikkeld is. Kijk ter relativering nu eerst even naar onze maatschappij: we kunnen nog niet eens op mars komen, maar de technologische innovaties schieten als paddestoelen uit de grond. Aan het eind van deze eeuw liggen we thuis misschien al wel ingeplugd met ons brein aan een computer. HEt gaat gewoon helemaal gek hier. Nu, voor die buitenaardse beschaving, mag je logischerwijs aannemen, is déze trend al vele malen verder doorgegaan. Je kunt je dus gemakkelijk voorstellen dat die knakkers al lang en breed in staat zijn om onbemande microscheepjes te bouwen, d.m.v. nanotechnologie. Heel kleine sondes. Die kosten niets, zijn goedkoop, snel en efficiënt. De grap is: niemand kan ze zien, want ze zijn te klein voor het oog. http://nl.wikipedia.org/wiki/Nanotechnologie

Als wij die technologie allemaal al in het vizier hebben, hoe moet de Aarde er dan wel niet uitzien over duizend jaar? Kun jij je dan nog voorstellen dat wij een schotel gaan bouwen, daar met zijn vieren in gaan zitten, ons projecteren naar de andere kant van het heelal, louter en alleen om daar een piramide te gaan bouwen??? :lol:

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 01-01-2012, 18:42:12 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
En dan wil ik als tegengas daarop weer even laten weten dat ik het met voorgaande poster niet eens ben. Als je de moeite neemt (en dit is niet verplicht!) is het allemaal prima te volgen. En om verduidelijking vragen kan altijd.

Zo geld dat ook met spel- en taalfouten. Iemand die daar minder bedreven in is, kun je dat niet kwalijk nemen. Als je de tijd neemt, komt iedereen er met elkaar wel uit.

Nu weer ontopic dan maar? :)

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 02-01-2012, 13:32:17 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Tot slot zeg ik dan ook maar even mijn zegje, zodat er weer evenwicht in de gemaakte opmerkingen komt. Daarna kunnen we ons ook wat mij betreft wel weer op de inhoud van dit topic richten.

Citeer:
Laat voorop staan dat menig forumganger hier over jouw woorden struikelt.
Menigeen heeft de Dikke van Dale nodig voor jouw teksten, dus waar maak je je druk om, jij als taalkundige? Nu even in het nederlands voortaan, thank you!
Dat staat geheel los van het feit dat het voor sommigen, waaronder ikzelf, soms storend (hinderend voor het leesplezier) is als mensen hun teksten niet helemaal goed schrijven. Het doet dus niets af aan mijn punt. Voorts kun je mij onmogelijk verantwoordelijk houden voor het feit dat jij een [vul hier maar een graadaanduider in] kleinere woordenschat hebt dan ik. Bovendien kun je zelf iets opzoeken ofwel mij iets vragen. Voor de rest schrijf ik naar mijn mening fatsoenlijke teksten, zorg ik voor structuur en argumenteer ik.

Citeer:
Ik blijf bij mijn mening dat wij in algemeen nederlands op dit forum ( blijven) schrijven
Precies mijn punt! Het bevordert de begrijpelijkheid van teksten niet als er bijvoorbeeld (veel) grammaticale fouten in zitten of er (veel) onnodig Engels gebruikt wordt. Dat laatste geldt vooral ook omdat dit een jongerenforum is, en niet ieder lid vloeiend andere talen spreekt. Nederlands is uiteindelijk Nederlands, en geen Afrikaans of plat Limburgs (naar mijn weten schrijft niemand hier in elk geval in dialect, en als iemand dat zou doen, dan wil ik wel eens weten hoe men daarop zou reageren :P ). Van de foutjes mag wel een keertje iets gezegd worden, niet meer en niet minder. Ik noemde de taalfouten en passant, niet eens expliciet en gedetailleerd, dus jouw reactie is wat uit proportie, lijkt me.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 02-01-2012, 15:20:54 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Bedankt voor de reacties, als jullie het hier nog verder over willen hebben mag dat over pb, of kunnen jullie een nieuw topic openen!

Nu wil ik hier alleen nog maar ufo's zien vliegen :wink:

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 03-01-2012, 09:33:27 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2011, 20:08:06
Berichten: 99
Locatie: Hoogeveen
@BrianK bedoelde jij met het "andere niveau" hetzelfde als dat wij als mensen in een 3d wereld kijken? als je paranormaal begaafd bent kijk je vooral in een 5d wereld. daardoor zie je andere energieen, geesten en noem maar op. Omdat niet iedereen op het 5d niveau zit, kan ook niet iedereen het zien, zo simpel is het toch? :)

Om even on topic te komen,
ik geloof er zeker in dat aliens wel onder ons zijn (mijn broer is er 1 van ... hehe ok grapje;) )
ik denk dat wij het alleen nog niet doorhebben mede door wat ik net verteld heb. wij kijken veel in het 3d, als je door wilt hebben dat andere mensen eigenlijk geen mensen maar aliens zijn (of nouja mensen van een andere planeet) dan moet je er met een 5d blik naar kijken.

verder, kijk naar het lang bewaarde 'geheim' van area 51...dat hebben ze leuk afgewimpeld als 'hoax' he ;)


Ik geloof ook echt niet dat aliens hier zouden komen om ons met zn allen uit te roeien, waarom zouden ze?
hebben ze daar enige reden toe?

Het zou ook wel heel erg egoistisch zijn om te denken dat wij de mensen en dieren op aarde de enige levensvormen zijn in heel het helaal he :)

_________________
~*~ Kies niet met je hoofd, maar met je hart en gevoel;
je verstand is er om keuzes te begrijpen, niet om ze te maken.
~*~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 03-01-2012, 09:42:32 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2011, 12:08:34
Berichten: 615
Interessant.

Ik geloof wel in ander leven op ander planeten. Ik wil ook gerust geloven dat ik op een andere planeet ook eens geleefd heb.
Ik geloof niet dat Aliens komen om ons uit te roeien. Ik denk dat als zij in staat zijn naar onze planeet te reizen vanaf een andere planeet die al ver weg is, dat ze veel intelligenter zijn dan wij. En eigenlijk "per ongeluk" hier belanden.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 03-01-2012, 14:57:18 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
@AceSpade

Er erg vele mensen zijn die onverklaarbare dingen gezien hebben. Zelfs waarbij levensvormen gezien zijn.. en nee, dat waren niet 'bad trips' :)
Dat ik zoiets niet gezien heb, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet bestaat..
bijv de volgende voorvallen van bekenden;
-spontane verplaatsing van een en twee personen
-spontane verdwijnen even later weer verschijnen, waarbij een stel elkaar kwijt was.
-meerdere malen landende witte bol waar wezen-s uit komen. Zowel bij 1 als 2 getuigen tegelijk.
-totale genezing van 3e graads gezichts brandwond
-engelen interventie (vragen hem te volgen of op tactisch moment aandacht trekken en ongeluk voorkomen)
etc.

Ik denk echter dat fixatie op aliens, eerder een afleiding is. Velen denken dat aliens ons komen helpen. Hierbij is er denkpatroon waar ik op af ga;
- God is Eenheid in alles
- vrije wil is het grootste goed
- jezelf opdringen creëert verstoringen (zie vorige regel). Anders gezegd benadeeld jezelf omdat je dan in de perceptie van dualiteit opereert.
- verlichting/redden is niet door 3den te doen.. je moet het zelf doen/zijn.
- verlichten kan beide in overtuiging van afgescheidenheid, als in zoeken van Eenheid in God. (ServiceToSelf vs ServiceToOther)

Zolang de vrije wil van een ander niet geminacht wordt is verlichting mogelijk. Dat is denk ik ook waarom de 'gevallen engel/duivel' verleiding gebruikt als manipulatiemiddel. Hij/Het is nog altijd verlicht toch? (Engelen/duivels zijn voor mij ook vormen van levens/bewustzijns-vormen / ET's)
lastig onderwerp..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 04-01-2012, 00:56:15 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
@BrianK

Hallo,
Eigenlijk klinkt niets van wat je zegt me vreemd in de oren. Niet dat ik zelf contact heb op een of andere manier. Ben eigenlijk wel benieuwd welke facetten in mij nog aandacht nodig hebben, voordat dat mogelijk wordt ?

Heb je ooit gehoord van de boeken "Ra material / A Humble messenger of the Law of One" ~ LLresearch.org ?
Die dingen die jij beschrijft zoals waar leven mogelijk is maar ook 'concept vrije wil', quarantaine, negatieve(met name Orion) en positieve polariteit en hun manieren, worden dmv bijzondere Channeling sessies in een dialoog besproken. Ik zeg niet dat je het moet lezen, maar ben benieuwd wat jouw gevoel en/of gids ingeeft ?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 04-01-2012, 01:47:14 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
@BrianK

oh.. sorry :wink: , wist niet dat je 14 bent

Citeer:
Hallo,
Eigenlijk klinkt niets van wat je zegt me vreemd in de oren. Niet dat ik zelf contact heb op een of andere manier. Ben eigenlijk wel benieuwd welke facetten in mij nog aandacht nodig hebben, voordat dat mogelijk wordt ?
Ik ga er vanuit dat er redenen zijn waarom ik mijn 'gevoel' nog niet zo bewust ben, en waarom ik geen geesten/entiteiten waarneem. ben wel benieuwd wat die reden is.. Misschien heb jij een idee?

Citeer:
Heb je ooit gehoord van de boeken "Ra material / A Humble messenger of the Law of One" ~ LLresearch.org ?
Die dingen die jij beschrijft zoals waar leven mogelijk is maar ook 'concept vrije wil', quarantaine, negatieve(met name Orion) en positieve polariteit en hun manieren, worden dmv bijzondere Channeling sessies in een dialoog besproken. Ik zeg niet dat je het moet lezen, maar ben benieuwd wat jouw gevoel en/of gids ingeeft ?

Dit is een engels boek(5 delen), geschreven door een groep van 3 mensen, die eerste 20 jaar lang gratis allerlei channeling sessies deden. En na 20 jaar overkwam hun een bijzondere manier van channelen met een bijzondere groep/collectief. Om een lang verhaal kort te houden; ze hebben het contact wat 2a3 jaar duurde(totdat een van de leden overleed) allemaal opgeschreven in dat boek.
Het gaat voornamelijk over het feit dat alles een is, maar dat het belangrijkste beginsel de 'vrije wil' is. en dat zowel negatieve als positieve entiteiten weten te 'spelen' binnen die universele wetten. Zoals ook jouw gidsen waarschijnlijk doen geven ze liever 'onvergankelijke info' dan informatie waarmee je vingers kunt gaan wijzen.
De informatie verteld verder dat vooral entiteiten die het negatieve pad bewandelen(kiezen voor afgescheiden-heid(liefde voor zelf) in plaats van Eenheid(liefde voor alles) met het Orion sterrenstelsel in verband staan. Misschien kun je er wat mee, maar misschien kun je mij ook iets meegeven. wie weet.
(ik ga nu slapen :wink: )
Gr. Spons


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 05-01-2012, 15:08:52 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
BrianK schreef:
Hoi hoi Spons,

Niet erg hoor haha in het algemeen gedraag ik mij ook niet als de standaard 14 jarige op het forum dus dat vind ik niet zo gek.

Dit zijn vragen die mij regelmatig gesteld worden. Waarop ik altijd vraag,
Waarom vind jij het nodig dat je dit waarneemt en zult kunnen? Wat is je doel hier achter? Maakt het jou op enig gebied bang? etc. Probeer jezelf gewoon alles goed af te vragen en duidelijk te maken.
Vervolgens is het nog maar de vraag of jij jezelf al klaar hebt gemaakt om hier aan te beginnen. Ik bedoel mijn ervaring is dat als je ermee wilt beginnen je je eerst bewust moet zijn van jezelf je gevoel en je omgeving. Leer eerst jezelf kennen voordat je buiten jezelf reikt op een bepaald gebied. Snap je wat ik probeer te vertellen?
Verder ben je er misschien gewoon nog niet klaar voor. En als je dat wel bent dan is het waarschijnlijk nu nog niet het juiste moment. Of het is nog niet nodig noem maar op.

Informatie opzoeken(buiten mezelf) en tot me nemen is inderdaad afleiding, en wat anders dan de tijd nemen om mezelf te kennen. Dat laatste zit ik ook tegenaan te hikken. Bewuster worden van mezelf, me lichaam, m'n remmen/angsten etc.

BrianK schreef:
Dit vind ik dan wel weer interessant om te lezen.
Vrijwel alles speelt op wat voor manier met de 'regels' zoals je het zegt ja dat klopt. Ook ik doe dat wel eens, foei ik foei :lol: . Mijn gids die kan er ook wat van haha geweldige kerel is hij. Ja zegt hij nu maar ik doe het om je dingen te leren, tja jammer maar spelen is spelen :P
Ik weet niet precies wat je hier mee bedoeld. Maar ik krijg zowel informatie te weten waarmee ik vervolgens naar bepaalde dingen (op aarde) zou kunnen verwijzen met bvb de gedachte die die die en dat en die is fout. Maar ik krijg ook informatie waarme ik niet kan wijzen, ja naar de bron kan ik wijzen. Jij bent de dader! foei!, nee sorry ik doe gewoon even flauw. Komt door mijn gids die hier achter me rug grappig staat te doen met een paar andere wezens.
Over hetgeen wat je nu zegt weet ik eigenlijk niet echt veel. Of nja niet op de manier zoals jij die beschrijft. Ieder sterrenstelsel heeft zijn eigen algemeenheid. Bij de 1 zou dit dus zwart kunnen zijn en bij de ander wit. Bij de 1 is het algemeen om te strijden terwijl het bij de ander juist algemeen is om met liefde te leven.

Waarschijnlijk gaan er de komende tijd nog verschillende onderwerpen komen waar ik zoveel mogelijk van hetgeen wat ik weet deel.

Gr Brian
Ik vind de concepten in dat boek erg sterk! Het concept eenheid,en de werking/mogelijkheden van 'vrije wil' worden er erg analytisch beantwoord door de entiteit die door de vrouw spreekt. Het eerste deel is een mix van vergankelijke(dus niet concepten) informatie en onvergankelijke info. Het tweede deel begint met een vraag van de entiteit of de groep meer geïnteresseerd is in vergankelijke informatie, zo ja, dan zou de entiteit haar plaats opgeven voor vele entiteiten die 'ServiceToSelf' informatie willen delen. Mocht je een idee willen van de content; in het eerste boek is een 50 pagina tellende inleiding/geschiedenis/motivatie etc van die groep.
Ik vraag me af, je gids weet vast wat er in de boeken "Ra material" staat. Enig idee wat zijn mening over de inhoud en/of de groep LLresearch is? ( Kan me wel voorstellen dat hij niet alles voorzegt ;) )

Groetjes


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens / UFO's theorie
BerichtGeplaatst: 06-01-2012, 18:56:16 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
BrianK schreef:
Om een kort antwoord lang te maken, euh ik bedoel het kort te houden.
Ik kan nu een heel verhaal gaan verzinnen maar Marko die wilt hier niets over kwijt. Simpelweg omdat hij niet over dit soort dingen oordeelt en hij dat ook niet op zijn geweten wil hebben .

Hij verteld net zoals alle andere wezens waar ik contact mee heb eigenlijk nooit persoonlijke meningen.

Groetjesss
Wat ik zo gelezen heb, heeft 'verlichtings niveau' alles te maken met 'het respecteren van een anders z'n vrije wil'. Had me met die redenering je reactie eigenlijk wel verwacht ;)
Toch bedankt


Laatst gewijzigd door spons op 06-01-2012, 19:00:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl