Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:01:15

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Drugsverbod
BerichtGeplaatst: 18-02-2012, 12:45:12 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-08-2009, 20:09:36
Berichten: 553
Locatie: Antwerpen
Ja, het levert negatieve dingen op als je stopt. Je krijgt afkickverschijnselen wat een lichamelijke en psychische invloed op je heeft.

Maar daar staat wel tegenover dat Drugs je al heel veel dingen heeft afgenomen daarvoor.

_________________
Je kunt geen probleem plukken als een bloem, die je dan beschouwt los van haar omgeving, van haar historische bron, van haar diepe wortels.

Han Suyin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Drugsverbod
BerichtGeplaatst: 18-02-2012, 13:01:02 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Drugs heeft mij nooit wat afgenomen. Tenzij je veronderstelt dat ik een maand eerder dood ga door het inhaleren.

Voordat je verder gaat, moet je eerst eens dit tot je nemen:

Bill Hicks - Positive Drug Story


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Drugsverbod
BerichtGeplaatst: 23-02-2012, 16:21:16 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-06-2011, 20:32:41
Berichten: 90
Locatie: Tilburg
ik vind dat ze het voor medische doeleinden niet moeten verbieden..
Het helpt mensen enorm! En net of morfine niet verslavend is en slecht voor je lichaam :)

Dus ik snap het niet zo erg.. Ik bedoel, slaappillen krijgen ze toch allemaal als iemand slecht slaap ?
Weet je hoe erg je daar op kan trippen ? Trust me.. I know.. Geen slaappillen voor mij :P

_________________
"You know more than you think you know, just as you know less than you want to know.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Drugsverbod
BerichtGeplaatst: 23-02-2012, 16:31:40 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Je snapt het niet, drugs zijn SLECHT :P.

Behalve als je er veel geld mee kan verdienen :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Drugsverbod
BerichtGeplaatst: 23-02-2012, 16:41:56 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-06-2011, 20:32:41
Berichten: 90
Locatie: Tilburg
Nee jij snapt mn punt niet :P

Drugs is niet slecht, als het voor medische doeleinde is :)
Stel jij hebt veel pijn, en een blowtje is het enige wat jou pijn doet wegnemen..
Dan ben je zeker wel blij als je het kan gebruiken!

Zoals ik al zei, Clusterhoofdpijn.. Ergste hoofdpijn wat je kan hebben. Paddo's blijken te helpen..
Dan ga je die mensen toch niet verbieden om het te gebruiken ? Pijn is hel

_________________
"You know more than you think you know, just as you know less than you want to know.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Drugsverbod
BerichtGeplaatst: 23-02-2012, 16:44:49 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Lol dat snap ik toch :P.

Cannabis heeft uitstekende eigenschappen en hennep is toevallig ook nog de meest nuttige plant op aarde.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Drugsverbod
BerichtGeplaatst: 23-02-2012, 16:46:30 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-06-2011, 20:32:41
Berichten: 90
Locatie: Tilburg
oh hahaha sorry dan :P :oops:

Maar dat punt probeerde ik in iedergeval te maken 8)

_________________
"You know more than you think you know, just as you know less than you want to know.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Drugsverbod
BerichtGeplaatst: 23-02-2012, 16:49:03 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Consider it made :P.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Drugsverbod
BerichtGeplaatst: 15-03-2012, 05:03:00 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Vet stukje comedy van Bill Hicks over de voordelen van psychedelische drugs.

http://www.youtube.com/watch?v=bVFJd94XRck

Three weeks ago two of my friends and I went to a ranch in Frederiksburg, Texas, and took what Terrence McKenna calls a "heroic dose" - 5 dried grams. Let me tell you our third eye was squeegy quite cleanly....wow!

And I'm glad they're against the law. Because you know what happened when I took them? I lay in a field of green grass for four hours going "my god I love everything". The heavens parted, God looked down and rained gifts of forgiveness onto my being, healing me on every level, psychically, physically, emotionally, and I realized our true nature is spirit not body, that we are eternal beings and God's love is unconditional, there is nothing we can ever do to change that.. it is only our illusion that we are seperate from God and that we are alone. The reality is, we are one with God and he loves us...... Now if that isn't a hazard to this country!

You see my point. How are we going to keep building nuclear weapons... what is going to happen to the arms industry when we realize we are all one? It's gonna fuck up the economy, the economy that's FAKE anyway. Which would be a real bummer, you know. You can see why the government is cracking DOWN on the idea of experiencing unconditional love.

It's interesting, isn't it interesting that the two drugs that are legal, alcohol and cigarettes, two drugs that do absolutely NOTHING for you whatsoever, and drugs that grow naturally upon this planet, drugs that open your eyes up to make you realize how you're being FUCKED every day of your life..., those drugs are against the law, wow... Coincidence? I don't know.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl