Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:29:41

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19-11-2012, 02:33:02 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Ik geloof in reïncarnatie. Je lichaam blijft achter en je ziel gaat naar een 'plek' om te worden voorbereid op een nieuw leven.

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-11-2012, 00:30:42 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Man in black schreef:
Ik geloof in reïncarnatie. Je lichaam blijft achter en je ziel gaat naar een 'plek' om te worden voorbereid op een nieuw leven.
Hoe zie jij die voorbereiding voor je?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-11-2012, 01:13:33 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Tom schreef:
Man in black schreef:
Ik geloof in reïncarnatie. Je lichaam blijft achter en je ziel gaat naar een 'plek' om te worden voorbereid op een nieuw leven.
Hoe zie jij die voorbereiding voor je?


Alle lasten (en geneugten) van het vorig leven worden weggestopt, en er wordt gekeken in welk soort omstandigheden je zou moeten worden weder geboren.

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-11-2012, 08:22:28 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Man in black schreef:
Tom schreef:
Man in black schreef:
Ik geloof in reïncarnatie. Je lichaam blijft achter en je ziel gaat naar een 'plek' om te worden voorbereid op een nieuw leven.
Hoe zie jij die voorbereiding voor je?


Alle lasten (en geneugten) van het vorig leven worden weggestopt, en er wordt gekeken in welk soort omstandigheden je zou moeten worden weder geboren.

Als je al weder geboren word natuurlijk. :)

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-11-2012, 10:34:56 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Denk dat er weinig mensen niet worden wedergeboren.Tenzij je het ultieme gevonden hebt en er ook zo naar geleefd hebt.

Worden alle lasten alleen gestopt,denk dat je toch op een op andere manier een evaluatie mag bekijken en toch met jou gids of hoe het ook noemt mss word aangetoont waar je dingen anders kon gedaan hebben.....Of zie ik dit fout dan?

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-11-2012, 14:13:22 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Butterfly12 schreef:
Denk dat er weinig mensen niet worden wedergeboren.Tenzij je het ultieme gevonden hebt en er ook zo naar geleefd hebt.
Dus als een soort verlichting?

Butterfly12 schreef:
Of zie ik dit fout dan?
Niemand kan aantonen of je goed of fout zit, we hebben het over geloof.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-11-2012, 14:52:25 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Inderdaad tom als een soort verlichting dan.....
Enja ik weet wel dat niemand kan weten hoe het is uiteindelijk aan de overkant voor hetzelfde geld is er helemaal niets en is dood zijn gewoon dood zijn maarja wie zal het zeggen :-)

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-11-2012, 18:36:07 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Ik doel ook op niet fysiek leven. Niet alles is zoals hier op deze aardbol hoor.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-07-2014, 21:47:40 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2014, 21:20:15
Berichten: 9
Ik heb me heel vaak afgevraagd wat er gebeurt na de dood en dat doe ik nog steeds. De obsessie naar het vinden van een antwoord word steeds kleiner, maar zal nooit volledig uitdoven. Ik heb me vroeger steeds over een soort drempel moeten zetten om niet aan zelfdoding te doen telkens als ik de kans er toe had om toch maar niet een antwoord te vinden. Ja.. zo erg was ik er mee bezig. Uiteindelijk ben ik me gaan storten op visies van andere mensen, geloven & zelfs dieren. Door de tijd dat ik er mee bezig ben heb ik een eigen visie kunnen ontwerpen op de dood en het leven en alles wat er mee te maken zou hebben. Ik geloof, nuja.. ik ben er vrijwel van overtuigd dat reïncarnatie het antwoord is maar niet dat we op deze aarde onze volgende ( en vorige) leven(s) hier leven of hebben geleefd .. nee hier op deze plek, de plek waarop jullie dit kunnen lezen is slechts een test. Ik kan er niet bij dat ik al meerde levens zou hebben geleefd want dan zou ik al antwoord hebben gehad op zoveel vragen en die gedachte maakt me nu al stront depressief. Ik wil bewust weten wat er gebeurt als ik nu word overreden door een auto, ik wil het voelen en kunnen navertellen aan mezelf. Kortom ik kijk graag uit naar de dood. Als de dood dan daadwerkelijk "niets" is buiten je lichaam dat wegrot dan zou de mens er nooit zijn moeten geweest want dat zou zonde zijn van alles.

Dit kan misschien overkomen als "WTF" maar zo is mijn gedachten nu eenmaal.
Ik ben wie ik ben :)

_________________
"De mens zoekt zijn weg, maar de Heer heeft hem bepaald"


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-07-2014, 23:46:15 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Uh dus je gelooft in reïncarnatie, maar dat dit je eerste leven is bedoel je?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2014, 08:20:38 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Zo klinkt het wel Tom .

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2014, 09:20:37 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2014, 21:20:15
Berichten: 9
Tom schreef:
Uh dus je gelooft in reïncarnatie, maar dat dit je eerste leven is bedoel je?


Ja dit is mijn ons eerste leven daar ben ik zeker van, dus ik geloof dat de dood dus pas het begin is van alles. Dus ik kijk er best wel naar uit :p

_________________
"De mens zoekt zijn weg, maar de Heer heeft hem bepaald"


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2014, 10:03:30 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Nou eh welkom dan :p

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2014, 11:03:16 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Berkje, ik kan je zeggen dat dit zeker niet mijn eerste leven is hoor. Als je op deze planeet incarneert ga je trouwens door een geheugenverlies. De meeste mensen worden geboren zonder enig besef van vorige levens. Het kan dus goed zijn dat je wel degelijk vorige levens gehad hebt al dan niet op aarde. Alleen kan je die waarschijnlijk niet of niet volledig herinneren. Sommige kinderen worden wel geboren met herinneringen, ikzelf was er daar een van.

Als dit wel je eerste leven ooit is ben je een jonge ziel maar dan weet ik nog niet zo zeker of je de vragen zou stellen die je stelt.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2014, 18:16:47 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Eibhlin schreef:
Butterfly12 schreef:
Mijn visie daarover is de volgende:

Wanneer je sterft blijft de ziel 40 dagen hangen tussen hier en daar vooralleer je terugkeert naar het licht.

Ik heb toevallig mn ex vriend gesproken toen die zelfmoord gepleegd had en dat is veel sneller gegaan dan 40 dagen. De eerste week tot 2 weken voelde je nog echt die energie van hoe hij was en kwam hij ook heel bekend over maar daarna voelde je bij zn ziel een soort van rust. Ook vertelde hij dat hij nu op zn plaats terug was. Ik denk dat het er allemaal wat van afhangt hoe lang die periode duurt. Als je vb om het leven kwam ongewild, door een ongeluk of erger dan ik dat die helingsperiode langer duurt dan wanneer je er voor kiest of je voorbereid bent door vb al lang ziek te zijn en er vrede met te hebben.


Sommige kunnen het "licht" sneller volgen maar anderen hebben daar moeite mee en verblijven langere tijden in het duister (negatieve vibraties). Als ziel zijnde kom je in het leven om bepaalde ervaringen op te doen, dat is dus ook zelfmoord plegen. Je wilt als ziel alles gezien en geproefd hebben omdat je daar rijker van word :).


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl