Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-03-2024, 04:24:47

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: mijn levensbeschouwing
BerichtGeplaatst: 24-01-2016, 13:38:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-01-2016, 13:09:59
Berichten: 9
Locatie: Amsterdam
Hallo lieve mensen,
Ik heb deze site net gevonden en daar ben ik super blij mee
Ik wilde even gaan laten zien wat mijn kijk op dit leven is en hoe ik zelf in het leven sta.
De natuur daar begin ik mee. De natuur is super belangrijk voor mij ik vind mijn steun in de natuur en hou ervan in een bos te zijn en een boom te knuffelen. Veel mensen zien me dan meteen als een rare bomenknuffelaar maar het voelt zo vertrouwd en beschermend. Ik geloof dat alle wezens dus ook bomen en planten gevoel hebben en super goed aanvoelen dat jij aanwezig bent. Wij zijn deel van de natuur dus verbonden met al het leven op aarde. Ook geloof ik zeker in reincarnatie. Als ik ga mediteren krijg ik vaak een soort flashbacks van 'vorige' levens. Ik ben heel erg geintereseerd in wicca en magie en ben daar ook al mee aan het experimenteren. Indianen vind ik ook super interessant en daar voel ik me ook echt verbonden mee. Ik denk dat als je dood gaat je ziel blijft bestaan en reincarneerd in een volgend leven waar je nog meer gaat leren.Als ik bijvoorbeeld celtische muziek hoor raakt dat mij super erg en heb ik dus echt een soort gevoel van herkenning. Voor mij is positief denken heel erg belangrijk omdat ik merk dat als je positief in het leven staat je ook het positieve aantrekt. Soms weet ik dingen zomaar die ik niet kan weten, zoals als ik iemand zie weet ik meteen hoe diegene is of ik hem/haar kan vertrouwen en of die persoon zich goed voelt of niet. Ik heb vaak last van twijfel aan mezelf omdat ik nooit weet of ik mezelf daar in moet vertrouwen. Het liefst wil ik iedereen helpen zich beter te voelen omdat ik voel dat dat mijn reden is dat ik hier ben. Mensen helpen 'wakker' worden en helpen de aarde een fijnere plek te maken. Soms voel ik me best wel alleen en ik weet niet zo goed waarom want heb super fijne vrienden en een lieve familie die super vrijdenkend zijn. Ik geloof ook in soulmates. Dat zielen worden 'gemaakt' per 2 de mannelijke en de vrouwelijke kant om dan samen uiteindelijk meer te leren en weer samen te voegen tot 1. Ik denk best wel vaak aan mijn soulmate omdat ik hem heel erg mis op een manier en zo graag die onvoorwaardelijke liefde wil voelen. Je bent als het ware 1 en ik mis mijn andere helft soms wel. Later wil ik veel gaan reizen om meer van de wereld te zien en met verschillende culturen te leven en te groeien in wie ik ben en nog meer te leren. Ik hou van alle mensen om me heen zelfs als ik ze niet ken omdat ik denk dat we allemaal 1 zijn en als we allemaal van elkaar houden deze wereld zoveel mooier en fijner is.
Dit wordt al best wel een lang verhaal.. ik weet niet of dat wel fijn is om te lezen..
Ik schrijf vast vaker weer iets want ik hou erg veel van schrijven. Hoop dat iemand zichzelf een beetje herkent in mijn verhaal, en hoor graag van iemand :)

:hart: Mees

_________________
Are we human's having a spiritual experience or spiritual beings having a human experience


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl