Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:10:46

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 17-05-2005, 15:13:51 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-05-2005, 19:28:29
Berichten: 100
Locatie: Almere
Ja, ik ben wel benieuwd.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 02-06-2005, 16:52:43 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-03-2005, 15:03:08
Berichten: 203
Locatie: Aarde
Voor de geïntereseerde -->> Klik Zie links in het rijtje, graancirkels :wink:

_________________
Overal om je heen zijn geesten,
in de aarde, in het water.
Als je luistert, begeleiden ze je.
- Pocahontas -


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 13-12-2005, 19:02:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-12-2005, 15:57:09
Berichten: 11
Locatie: Driebergen
Hey allemaal, ik heb vorg jaar een werkstuk over graancirkels gemaakt. Er zijn echt heel veel verschillende visies op het ontstaan dr van:

* Tekens van God
* Tekens van Aliens
* Poort naar een andere wereld
* Reactie op het broeikaseffect
* Mensen

Het is redelijk overtuigend aangetoond dat er inderdaad graancirkels zijn die door mensen zijn gemaakt. Voetstappen, gebroken halmen in het graan enz. Maar dat is lang niet overal zo. Trouwens, de graancirkels die door mensen gemaakt zijn hebben helemaal geen speciale eigenschappen. 'Echte graancirkels'wel.

Dieren reageren er heftig op.
Mensen kunnen zich ziek gaan voelen als ze in een graancirkel zijn. Electrische apperatuur raakt van slag.
De vormen van de graancirkels zijn altijd perfect geconstrueerd en vaak ook wiskundig ongeloofelijk knap gemaakt. Geen doen voor een paar mensen om dat ongezien en snel (Bijv.in minder dan een uur) te maken.
Het graan is altijd alleen gebogen, en nooit geknakt, ook groeit het gewoon door, in de richting waarin het gebogen is, en soms groeit het zelfs harder.

Nou zo zijn er nog wel een paar dingen, en dit is dus allemaal onderzocht en bewezen.

Vanaf de jaren 70 zijn er steeds meer gesignaleerd. En wat lijkt mij nou:
Vooral in de jaren 60 lette men nogal slecht op het milieu. De ozonlaag wed steeds zwakker (nu zitten er zelfs gaten in...).
De plekken waar de zonnewind een beetje de aarde in kan komen, dat zijn de polen (het Noorder licht). Dat is dus n soort electriciteit. Maar daar weet ik niet zoveel van.
Zou het niet mogelijk zijn dat de zo verzwakte ozonlaag op meer plekken de zonnewind doorlaat? Waardoor dit soort dingen ontstaan?
Al weet snap ik dan niet hoe al die perfecte vormen tot stand kunnen komen :shock: best intressant :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 15-12-2005, 20:13:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-12-2005, 19:15:02
Berichten: 86
Locatie: Driebergen
Hoe zat het ook alweer met die zonnewind....... :?
Ik geloof niet dta die door de ozonlaag werd tegengehouden maar een andere laag, of had het iets met magnetisme te maken... hmz. weet iemand hier meer van af?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 15-12-2005, 23:40:45 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-01-2005, 23:07:13
Berichten: 100
Locatie: Leeuwarden
Vampiria schreef:
Graancirkels...tja, waar komen ze vandaan, wat is de zin er van, door wie worden ze gemaakt...?
Ik ben nieuwsgierig naar jullie idee hierover...


Graancircels worden volgens mij gemaakt door hele artistieke mensen :-)
Maar misschien is er een verband met de zogenaamde heksencircels in het bos, die door de sporen van paddestoelen worden veroorzaakt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 16-12-2005, 05:43:04 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2004, 20:34:20
Berichten: 88
De Aarde heeft een zenuwstelsel,een netwerk van energiebanen dat voor de meeste mensen onzichtbaar is.Op verschillende plekken zitten er in dat energetische netwerk koppelpunten,een soort trechters waar Kosmische energie de Aarde in gaat.Het functioneert eigenlijk net als twee magneten die elkaar aantrekken.
Door een interactie..tussen Kosmische energie en aardse energie ontstaan graancirkels en symbolen.De energiebaneb van de aarde zijn sterk vervuild en verstopt met door de mens (d.m.v. milieuverontreiniging en oorlogen) veroorzakte negtatieve energie en moeten dus,zeg maar."gedotterd" worden.
Tijdens het schoonmaakwerk ontstaat er in eerste instantie een graancirkel op een koppelpunt.Daarna wordt de positieve Liefdesenergie ingestraald die bedoeld is voor alle levende wezens.De symbolen die tevoorschijn komen,zijn tekenen voor ons onderbewustzijn,een sleutel tot Wijsheid om ons spiritueeel te ontwikkelen.



Aldus Robbert in zijn boek....in deze energie kunnen ook intelligenties aanwezig zijn...die de vormen maken....

Kevin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 28-12-2005, 23:16:01 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
Kevin kan je me mss zeggen hoe dat boek heet??
ik geloof best in graancirkels en in de hele uitleg hiervan maar ik vraag me af waarom dit altijd in het graan is. Dat vind ik het enigste vreemde eraan

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 29-12-2005, 04:57:30 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2004, 20:34:20
Berichten: 88
Hoi...het boek heet "Van zorgenkind tot Medium" van Robbert van de Broekke....ik heb het bij Bol.com besteld..maar ligt vast ook in de boekenwinkels.

Inhet boek zie je ook cirkels in gras,in de sneeuw ook..dus niet enkel koren.

Grtz..,
Kevin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 29-12-2005, 12:01:40 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
Oke, dat is wel mooi dan is die vraag weer opgehelderd. vanmorgen in de krant Limburgs Dagblad stond een artikel over Robert Dat hij maar een fantast was ! echt te erg. Het blad Skepsis had van alles onderzocht en concludeerde dat hij maar een faker was. Werd er zelfs een beetje kwaad van

*update* Ik heb roberts boek om 2 uur gekocht en om 23:00 had ik het uit. Prachtig boek.

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 04-01-2006, 16:15:17 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Wat Kevin schrijft sluit ook wel aan bij mijn idee erover.

Quote van Briede

Dieren reageren er heftig op.
Mensen kunnen zich ziek gaan voelen als ze in een graancirkel zijn. Electrische apperatuur raakt van slag.


Ik denk dat graancircels helend is voor alles wat leeft.
En zuiverd alles wat niet goed is voor de dier, mens ,aarde. Waardoor mensen ziek worden (zuivering van lichaam en geest). electrische apparatuur stuk gaat. Er komt zoveel kracht vandaan dat mensen dieren er met hun gevoel niet meer omheen kunnen en dit zullen moeten ervaren.
Bewust worden van ons zelf. en bewust worden van de natuur en aarde om ons heen en uit liefde leren leven. (einde van de ego).

Gr Brenda

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 15-05-2006, 12:04:00 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-12-2005, 10:44:34
Berichten: 53
Locatie: Heerenveen
Citeer:
Hoe zat het ook alweer met die zonnewind....... Confused
Ik geloof niet dta die door de ozonlaag werd tegengehouden maar een andere laag, of had het iets met magnetisme te maken... hmz. weet iemand hier meer van af?


De zonnewinden worden door het aardmagnetisch veld tegengehouden. En naarmate het aardmagnetisch veld af of toeneemt hebben die zonnewinden meer of minder invloed. Metingen van de laatste tijd laten zien dat het aardmagnetisch veld bezig is te verminderen, waardoor zonnewinden een grotere invloed kunnen hebben op het leven op aarde (temperatuur e.d.). Dus het is niet alleen het broeikaseffect wat verantwoordelijk is voor de toename van de temperatuur op aarde, maar het minder worden van het aardmagnetisch veld is ook een factor.

Wat betreft graancirkels. Tot voor kort dacht ik dat dat het allemaal maar onzin was, totdat ik op deze site stuitte: http://www.bltresearch.com/ Hier is wetenschappelijk onderzoek naar graancirkels te vinden waaruit blijkt dat de graankorrels uit echte graancirkels, in vergelijking met nepgraancirkels heel anders groeien. Zo groeit er bijvoorbeeld uit een graankorrel van een graancirkel vroeg in het oogstseizoen een kleinere plant en uit een graankorrel van een graancirkel laat in het oogstseizoen een veel grotere plant.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 26-05-2007, 11:08:54 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2007, 17:01:08
Berichten: 372
Locatie: Deventer
Kevin schreef:
edger schreef:
Hallo, Ik sprak een kleine twee geleden met een vriendin en zij had een een paar dagen daarvoor een avond bij gewoond waar een van de sprekers in ging op de fenomeen. Het blijkt dat de graancirkels over de hele wereld voorkomen en dat ze gemaakt worden door witte bollen energie. Het schijnt dat dit al vast ligt op video of iets dergelijks. Verder hebben ze bepaalde berekingen gemaakt van de cirkels, ze kon me niet precies uitleggen wat maar het blijkt, en dat vond ik zelf wel interessant dat uit deze berekingen steeds dezelfde getallen komen die overeenkomen met een datum in december 2012 dat weer bekend is vanuit de maya (geloof ik) cultuur. (wat een lange zin) Deze datum schijnt het eide van hun jaartelling te zijn. Maar er zijn vast anderen die hier meer over weten.
Tot zover mijn bijdrage.

leef in liefde, edger


Deze video bedoel je...misschien...link: http://www.ufocasebook.com/Video/cropcircle.ram


Deze lichtbollen zijn hoge bewustzijnenergien......ze komen van andere dimensies....en kunnen hier tussendoor reizen....geven positieve energie aan de aarde d.mv. deze graancirkels...aldus RvdB.

Dat filmpje bleek nep te zijn,gemaakt door een man die goed met een computer overweg kon.Hij moest schade vergoeding aan de boer betalen voor het vernielen van zijn graanveld.

_________________
Niemand is gelijk , maar iedereen is gelijkwaardig.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 29-05-2007, 14:20:43 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-06-2006, 11:48:56
Berichten: 1182
Locatie: Heerenveen
Oh ik wist niet dat het filmpje nep was... want die hadden ze ook laten zien op Discovey Channel... Bij Earth Investigated.

Ik weet niet zo goed wat ik van graancirkels moet denken....
Apparatuur gaat er raar door doen.. Wiskundig bekeken is het perfect... dat zijn geen dingen die een mens kan doen... Een magnetisch veld daar creeeren overigens wel... Dat lieten ze toen allemaal zien...

Al geloof ik wel dat we niet de enige zijn in dit universum... dat lijkt me gewoon onmogelijk...

_________________
Past the point of no return, no going back now
Our passion play has now, at last, begun
Past all thought of right or wrong, one final question.
How long should we two wait, before we're one?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 26-11-2007, 15:00:27 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2007, 13:48:22
Berichten: 30
Locatie: NW Gelderland
Ik zeg een vorm van graffiti; heb ooit documentaires mogen zien van verschillende creatievelingen op hun nachtelijke escapades die supergeorganiseerd te werk gingen.. En dat had niet bepaald met bollen energie te maken.. Vind het helemaal niet zo apart als je bedenkt dat er ook zoiets bestaat als die Nazca-lijnen..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Graancirkels
BerichtGeplaatst: 27-11-2007, 16:03:37 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 19-02-2005, 22:09:36
Berichten: 313
Vind graancirkels interessant onderwerp, waar voor mij nogsteeds wat twijfel over bestaat. Zo geloof ik dat mensen tot veel in staat zijn, en dingen kunnen creeren die wellicht onmogelijk lijken voor een leek. Graancirkels als de onderstaande, zien er vreselijk ingewikkeld uit, maar zijn wellicht toch maakbaar door mensen, ik sluit het in ieder geval niet uit.

Afbeelding Afbeelding

En maakt het uit of graancirkels gemaakt zijn door mensen, of door iets anders? Volgens een documentaire (die je kunt bekijken via google video) laten zelfs graancirkels gemaakt door mensen, abnormaliteiten zien. De geometrie kan dus wellicht zelf effectief zijn. Al kan ook dit natuurlijk weer een 'zoek-ergens-hard-genoeg-naar-en-je-zult-het-vinden' geval zijn. Er wordt natuurlijk veel gespeculeerd over de oorzaak en doel van graancirkels, dus daar valt volgens mij voor als leek weinig over te zeggen.

Als afsluiter een uitgebreide site welke de graancirkels wereldwijd bijhoud. Al komen veruit de meeste voor in Engeland, en in een specifiek deel (vraag me alleen niet waar :)

http://cropcircleconnector.com

_________________
Joy is the key


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl